Archief - Pokerchat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sender

Legacy Member
Met AA een setje floppen, villain juist hetzelfde met 66. All-in en river is een 6, -1 BI. Pijnlijk :(

CuRv3

Legacy Member
niet voor hier en dat kan gebeuren. Ga niet janken met elke beat die je krijgt jezus

matticca

Legacy Member
CuRv3 zei:
niet voor hier en dat kan gebeuren. Ga niet janken met elke beat die je krijgt jezus

Ik zal uw arrogantie eventjes voorzetten: Hou je kop!!!

Hij mag hier dat feitje posten, wrm niet, is toch gewoon pokerchat.

TrickY.

Legacy Member
CuRv3 zei:
niet voor hier en dat kan gebeuren. Ga niet janken met elke beat die je krijgt jezus

Curve gelieve die praat achterwege te laten.

Mag hier staan (kan ook in bad beat) en das niet "zomaar een beat". Jij post hier toch ook soms zo'n dingen?

Beetje vriendelijker kan geen kwaad, en kga het niet blijven zeggen.

prometheus03

Legacy Member
Registered: 16/11/03
City: Leuven
niet voor hier en dat kan gebeuren. Ga niet janken met elke beat die je krijgt jezus
__________________
Mijn Pokerblog hier
Gratis $350 dollar Bankroll @ YPC pm me
Infractions: 33 ! +1
keep going:)

ClayDavis

Legacy Member
Net de meest miserabele home game achter de rug. 7 man, iedereen zat constant te zeveren etc. als ge dan opmerkt da ge het liefst wa serieuzer hebt dan ist van "ach man", als er dan 5 seconden iemand te vroeg een kaart omdraait is halven ambras en dan te zeggen dat het voor een miserabel aantal wortels was.

BiLn44d4crob44t

Legacy Member
hitman47 zei:
Net de meest miserabele home game achter de rug. 7 man, iedereen zat constant te zeveren etc. als ge dan opmerkt da ge het liefst wa serieuzer hebt dan ist van "ach man", als er dan 5 seconden iemand te vroeg een kaart omdraait is halven ambras en dan te zeggen dat het voor een miserabel aantal wortels was.

Kan je niet met andere mensen spelen dan?
Bij onze homegames wordt alles serieus genomen, maar tussendoor wordt er ook genoeg gezeverd, de ideale combinatie dus :)

F1r3

Legacy Member
BiLn44d4crob44t zei:
Kan je niet met andere mensen spelen dan?
Bij onze homegames wordt alles serieus genomen, maar tussendoor wordt er ook genoeg gezeverd, de ideale combinatie dus :)

same, as er niet gepraat mag worden speel ik wel online !

F1r3

Legacy Member
8ste hand in MTT van 5$,

krijg kings op 3 plaatsen van bb, 1 limper al voor mij (utg+1)
Raise naar 200 (blinds 15/30)
button reraised naar 600
utg+1 gaat all in (QQ met 1500 stack)
en dan ik call ofcourse (kon nie meer doen als callen, was mijn stack gewoon zo vroeg) (KK dus met 1400 stack)
BB called (A7s) voor 900 meer.. (had 1800 stack)

aas valt op de turn en het is al gedaan :o

moet zo'n coinflips toch winnen om wa dieper te geraken als 8 handen :p

equity win tie pots won pots tied
Hand 0: 55.000% 54.88% 00.12% 752252 1666.67 { KcKs }
Hand 1: 16.961% 16.84% 00.12% 230826 1666.67 { QhQs }
Hand 2: 28.039% 27.92% 00.12% 382676 1666.67 { Ah7h }

55% is niet zo veel voorstaan op de rest maarja, volgende keer beter zeker :P

CuRv3 zei:
mooie heater fire :d

thx :cool:

ganz

Legacy Member
Met zoveel actie rondom je zou je hier misschien eerder AA verwachten van UTG+1 (limp reraise allin is hier wel een sterke hand imo), maar wat die button met zijn A7 zit te doen is eigenlijk helemaal niet te begrijpen.
Eventueel kan je hier dus wel neerleggen, maar als je de pot wint ben je anderzijds misschien wel vertrokken want heb je een mooie stack.

ClayDavis

Legacy Member
BiLn44d4crob44t zei:
Kan je niet met andere mensen spelen dan?
Bij onze homegames wordt alles serieus genomen, maar tussendoor wordt er ook genoeg gezeverd, de ideale combinatie dus :)

In Gent is da geen probleem, thuis daaraantegen -_- nuja khaal er over het algemeen wel veel geld uit zodus.

F1r3

Legacy Member
ganz zei:
Met zoveel actie rondom je zou je hier misschien eerder AA verwachten van UTG+1 (limp reraise allin is hier wel een sterke hand imo), maar wat die button met zijn A7 zit te doen is eigenlijk helemaal niet te begrijpen.
Eventueel kan je hier dus wel neerleggen, maar als je de pot wint ben je anderzijds misschien wel vertrokken want heb je een mooie stack.

tja, daar ging het eigenlijk meer om, je ziet 2 man all in voor je met jouw KK, en je hebt dus de kans om triple up te doen, early in tourney, tja dan ga ik toch callen en ALS ze mij beat hebben, spijtig maar liever nu eruit dan 100ste waar je nog niets krijgt :p

dewey

Legacy Member
ja toch wel

ik heb de 5k gewonne
driss weer es zwaar gecasht in de 10k
qball is 4de geëindigd in SM en lemon 7de in de warmup

:unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan