Archief - Pokerchat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

baronius

Legacy Member
zet in je taakbeheer avguard (systeem) even uit, dat houdt bij mij soms ook updates tegen

NotoriousP

Legacy Member
Bleh, gisteren een +30$ dag (op 10 11$ sng's) en nog ben ik ambetant, er zat zoveel meer in. Waarom ik toch altijd suckouts op mij krijg wanneer het om de eerste plaats gaat grrr... voelde echt dat gisteren de dag was die mijn downswing ging goed maken, achja.

Werre

Legacy Member
gisteren 200 euro winnen en dan weer verliezen, waarom gebeurt dat altijd bij mij? :(

Ether

Legacy Member
Master P zei:
100.. redelijk standaard, was ook wel goed aan het runnen ervoor

Ah mja, valt nog mee zeker dan, 3.5 buy-ins. Ben je nu eigenlijk volledig overgeschakeld naar 100NL? Of mix je er nog wat 50NL tussen?

Satanic` zei:
http://img171.imageshack.us/my.php?image=evgraphyz7.jpg

pff, 100NL is killing me. Niveau is supergoe te doen, en toch elke keer weer naar coolertown.

Daar opt einde precies paar coinflipjes voor vrij veel geld verloren, vrij standaard zeker? :)

Werre

Legacy Member
ik zou me graag pokertracker aanschaffen maar heb geen Visa, hoe doen jullie dat dan, of hoe hebben jullie dat dan gedaan?

Bubba

Legacy Member
Werre zei:
ik zou me graag pokertracker aanschaffen maar heb geen Visa, hoe doen jullie dat dan, of hoe hebben jullie dat dan gedaan?

Je kan jezelf ook altijd registreren op www.pokerstrategy.com indien je speelt voor één van de door pokerstrategy ondersteunde clients.

Op die manier haal je elke week een bepaald aantal punten binnen, en indien je meer dan 2000 strategy punten behaalt krijg je automatisch een licentie opgestuurd voor zowel PokerTracker als voor Poker Ace Hud.

kakature

Legacy Member
Bah, running bad blijft maar duren, al 7BI gezakt in 1500 handen maximum.

Daarnet weer top 2 pair (AK) vs set. Op sommige momenten weet je gewoon dat je tegen een set aanloopt, maar kan je dan echt nog folden? Met TPTK wel, maar 2pair?

Achja, nu de downswing en ik hoop dat de upswing snel komt, want een downswing heb ik niet verdiend imo :p

Werre

Legacy Member
jammer genoeg speel ik niet op 1 van die clients, en wat moet ik doen met die pokerbay?

kakature

Legacy Member
Lol, het blijft maar duren :p

runningbad664.jpg

Ether

Legacy Member
Ja man khad beter gezwegen dat ik goed rundde :) Das weer zo typisch e

99 vs J7, all-in op 256 flop, turn een 7, river een J.
99 vs 88, all-in op flop met allemaal undercards, river een 8
J7 vs T3 van een donk, turn haalt em pair, river haalt em dubbel pair :ironic:

Santa

Legacy Member
Ether zei:
Ja man khad beter gezwegen dat ik goed rundde :) Das weer zo typisch e

99 vs J7, all-in op 256 flop, turn een 7, river een J.
99 vs 88, all-in op flop met allemaal undercards, river een 8
J7 vs T3 van een donk, turn haalt em pair, river haalt em dubbel pair :ironic:

Wa doet gij met J7? oO

Ether

Legacy Member
Nja, kwas bb en die kerel speelde een 74/14 santa :) En flop kwam J high, ik bet, em called en zo telkens opnieuw.

En gvd tis nog nie gedaan. TT vs KQ, flop QJT, all-in, een 9 op de river ldo.

Aan de andere kant :D Kwas op 1 tafel 50NL aant spelen, en daar een 3way-allin met AK vs AQ vs A5 en een K op de flop, goed voor $100 :D :D

super-styler

Legacy Member
Juist deposit willen doen via visa

'your bank does not allow money transfers for gambling ...."

:angry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan