NotoriousP
Legacy Member
SharkyXTS zei:Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar naar wat ik lees is FTP redelijk streng op dat soort dingen. Is het bij jou (of mensen die je kent) wel gelukt om een tweede account op FTP aan te maken NotoriousP?
Jupz... had eerst een nodeposit actie aangevraagd op ftp en een account aangemaakt, later dan via rakereduction een nieuwe aangemaakt voor rakeback.
Boske88 zei:kanter trouwes es iemand mij het principe van rakeback uitleggen?
is da gewoon da ge zoveel % van de rake da ge vormt in pots da gij in meedoet terugkrijgt? en zijn daar limieten op ofzo? want waarom zou der anders rake zijn![]()
De hoeveelheid hangt van site tot site af, op FTP krijg je 27% van de rake die je betaalt terug.
. Voorwaarden omtrent uitbetaling en berekening van de rake verschillen van client tot client. Paar voorbeelden ('t kan goed zijn dat er foutjes instaan). Bij UltimateBet wordt enkel rakeback gegeven op de rake die je zelf genereert. FTP gebruikt daarentegen een ander systeem
.
.