Archief - witte kerst?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

marre_man

Legacy Member
Morre1977 zei:
zou het eigenlijk duur zijn om zo een sneeuwmachine te huren om op kerstavond een paar uurkes wat water te vernevelen :p t zou schoon zijn als er hier ne halve meter rondom het huis zou liggen :D

O_o

Hadden hetzelfde idee :p

Morre1977

Legacy Member
das all in dacht ik ! (ne compressor gewoon is toch ook ie echt goeiekoop he)

SG6 Basic Package

Included with this package:
SG6 X-Stream™ Snowmaker (click here for details)
2.5gpm 115V Electric Pump (click here for details)
5.4cfm Air Compressor (click here for details)

Starrk

Legacy Member
Een witte kerst is er al :wtf:

De ganse treinrit van Gent naar Brugge was bedekt onder een wit tapijt. De bossen aan de kanten waren verbluffend :love:

Selderijstok

Legacy Member
Ofdat het nu vervuiling is van de industrie of mottige sneeuw, zoalng het wit ligt is alles ok voor ik :)

chosen1

Legacy Member
Morre1977 zei:
das all in dacht ik ! (ne compressor gewoon is toch ook ie echt goeiekoop he)

SG6 Basic Package

Included with this package:
SG6 X-Stream™ Snowmaker (click here for details)
2.5gpm 115V Electric Pump (click here for details)
5.4cfm Air Compressor (click here for details)

dan zal het een betere compressor zijn die daar beneden optioneel bij staat

«Vision»

Legacy Member
Hier ligt nog altijd ne cm of 3 (waar zijn die fabrieken hier). 'k heb me deze morgend nog 3 keer kunnen rondgooien (op een groot verlaten plein) voor ik naar het werk ging. 2 km van men thuis lag echter niks meer.

dr.luv

Legacy Member
«Vision» zei:
Hier ligt nog altijd ne cm of 3 (waar zijn die fabrieken hier). 'k heb me deze morgend nog 3 keer kunnen rondgooien (op een groot verlaten plein) voor ik naar het werk ging. 2 km van men thuis lag echter niks meer.

radioactieve sneeuw, stel u voor :s

Mr_Larsman

Legacy Member
Hier bij ons zijn ze er ook mee bezig, met die sms rond te sturen. Ik heb 'm nog niet gekregen, misschien ook wel omdat m'n vrienden weten dat ik niet meedoe aan zo'n zever.
Ontopic; Een witte kerst, ik zou het niet erg vinden, zorgt altijd voor een beetje meer sfeer :) (tenzij je natuurlijk in de auto zit en te laat komt op 'n feestje omdat er ergens een ongeval is gebeurd of omdat het heel traag vooruit gaat :p)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan