chosen1
Legacy Member
nee dit is niet thread nummer x over klimaatsveranderingen 
ik moest net de bus naar Leuven Centrum nemen en wonder boven wonder reed ik door een sneeuwbui.
dit gaf me hoop op een witte kerst.
ik kan mij niet meer herinneren wanneer ik nog een witte kerst heb meegemaakt. een witte Sinterklaas of nieuwjaar wel maar kerstmis niet.
zijn er nog plaatsen waar het aan het sneeuwen is?

ik moest net de bus naar Leuven Centrum nemen en wonder boven wonder reed ik door een sneeuwbui.
dit gaf me hoop op een witte kerst.
ik kan mij niet meer herinneren wanneer ik nog een witte kerst heb meegemaakt. een witte Sinterklaas of nieuwjaar wel maar kerstmis niet.
zijn er nog plaatsen waar het aan het sneeuwen is?


ad: