Archief - witte kerst?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MonkeyPenis

Legacy Member
luister is na het nieuws, das allemaal geen echte sneeuw, nerges in het land

DaMob

Legacy Member
¨$^µù^§èçà#&&² zei:
Geef mij maar een paarse kerst. Dát is nog eens een belevenis.

Kun je zelf maken als je wilt met bepaalde dingen...:p
Heb je ineens ook andere kleuren ;)

Volvagia

Legacy Member
in 't stad sneeuwt het, hier in brecht alleen foggy en heel erg koud, ma 't komt er maar niet van :(

Guard

Legacy Member
MonkeyPenis zei:
luister is na het nieuws, das allemaal geen echte sneeuw, nerges in het land

idd

ergens gelezen dat het een soort ding is, van allerlei vuile stoffen en door middel van de mist, en koude het aan de bomen blijft kleven.
dus echt gezond zou ik de buitenlucht de dag vandaag niet noemen. :x


en we zullen ook geen witte kerst hebben, ik denk zelf niet dat wij dit nog zullen meemaken in de toekomst.
regen, ja, regen in overvloed, maar sneeuw :x

en ik heb liever geen sneeuw.
is nergens goed voor
+ mooi uitzicht

- dieren vinden moeilijker voedsel
- brandstofprijzen de lucht in
- meer verbruik van brandstoffen
- meer ongevallen

Pred

Legacy Member
MonkeyPenis zei:
luister is na het nieuws, das allemaal geen echte sneeuw, nerges in het land

ik ben vandaag nochtans in een zone beland waar toch zeker 2cm sneeuw lag, en er was niet gestrooid. Al maar goed dat die auto voor mij ook gewoon doorschoof toen ik aan da rondpunt kwam anders had ik er knal opgezeten.
Da was wel de enigste sneeuw die ik gezien heb, een strook van 500meter op een rit van 24km. MAAR HET WAS SNEEUW!!!!!

nite

Legacy Member
If it looks like snow, talks like snow...

Iemand zou eens een sneeuwman moeten maken. Dan is het direct bewezen. Als het wit, koud en ijzig is en ge kunt er ne sneeuwman mee maken: close enough for me.

@morre: is da da rondpunt tegenover de vtm? :)

chosen1

Legacy Member
Morre1977 zei:

OMG morre is Koen Wouters! :eek:

and a simple mash-up of his name will prove it!

morre -> worre -> wourre -> wouterr -> wouters!

en de 1977 staat voor het jaar dat Koen Wouters is geboren :p

h0pje

Legacy Member
Alright, mijn eerste sneeuwbal van het jaar en hij was dan nog raak ook :cool:!

Morre1977

Legacy Member
chosen1 zei:
OMG morre is Koen Wouters! :eek:

and a simple mash-up of his name will prove it!

morre -> worre -> wourre -> wouterr -> wouters!

en de 1977 staat voor het jaar dat Koen Wouters is geboren :p


hela hela wouters is wel 10 jaar ouder zenne

chosen1

Legacy Member
Morre1977 zei:
hela hela wouters is wel 10 jaar ouder zenne

van daar de ':p' :p


hier in Leuven is alles weer wit. wrs omdat ik naast Imec zit en die stoten dag en nacht damp uit.

thuis is Mol was er genoeg sneeuw om een sneeuwman te maken zei mijn moeder gisteren.

Morre1977

Legacy Member
tzal wel degelijk met de uitstoot te maken hebben. Vanmorgen reed ik van Hasselt naar Brussel, nergens sneeuw. ik rijd vanboven op het viaduct in vilvoorde, gene sneeuw. net na het viaduct neem ik de afrit naar beneden, vollebak sneeuw :D Echt gezond om hier te werken peins ik haha.

anyway ... zolang het gene bruine sneeuw is maak ik me geen zorgen :p

Anoniem0

Legacy Member
nielseke zei:
Deze kerst, 6 jaar geleden, hadden we nog eens een witte kerst.

Moge bij deze uw geheugen terug opgefrist zijn.

excuseer?
tis van '86 geleden.

dr.luv

Legacy Member
chosen1 zei:
van daar de ':p' :p


hier in Leuven is alles weer wit. wrs omdat ik naast Imec zit en die stoten dag en nacht damp uit.

thuis is Mol was er genoeg sneeuw om een sneeuwman te maken zei mijn moeder gisteren.

haha dermee dat deze kant van heverlee zo wit is :)

Morre1977

Legacy Member
zou het eigenlijk duur zijn om zo een sneeuwmachine te huren om op kerstavond een paar uurkes wat water te vernevelen :p t zou schoon zijn als er hier ne halve meter rondom het huis zou liggen :D

chosen1

Legacy Member
dr.luv zei:
haha dermee dat deze kant van heverlee zo wit is :)

voor zo ver ik kon zien daarjuist is alles wit rond de campus.

maar Imec exhaled dan ook wel héél veel damp :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan