Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jerryboy zei:Geef mij dan maar 10° en regen ipv dit.
¨$^µù^§èçà#&&² zei:Geef mij maar een paarse kerst. Dát is nog eens een belevenis.


MonkeyPenis zei:luister is na het nieuws, das allemaal geen echte sneeuw, nerges in het land


MonkeyPenis zei:luister is na het nieuws, das allemaal geen echte sneeuw, nerges in het land
Morre1977 zei:@nite: yep![]()


chosen1 zei:OMG morre is Koen Wouters!
and a simple mash-up of his name will prove it!
morre -> worre -> wourre -> wouterr -> wouters!
en de 1977 staat voor het jaar dat Koen Wouters is geboren![]()
Morre1977 zei:hela hela wouters is wel 10 jaar ouder zenne
' 
Morre1977 zei:en volgens mij is dit toch sneeuw !!
http://img514.imageshack.us/img514/4658/afb014sm8.jpg
in welke vorm dan ook ... kom daar aub nie over zagen he

.
Echt gezond om hier te werken peins ik haha. 
nielseke zei:Deze kerst, 6 jaar geleden, hadden we nog eens een witte kerst.
Moge bij deze uw geheugen terug opgefrist zijn.
chosen1 zei:van daar de ''
hier in Leuven is alles weer wit. wrs omdat ik naast Imec zit en die stoten dag en nacht damp uit.
thuis is Mol was er genoeg sneeuw om een sneeuwman te maken zei mijn moeder gisteren.

dr.luv zei:haha dermee dat deze kant van heverlee zo wit is![]()
