CyCe163 zei:
Ik ga wel akkoord met 'dumbing down' theorieen van democracy, in die zin dat dat vroeger veel gebeurde. Nu nog in beperkte mate, maar door de brede waaier van informatie is dat al veel geminderd. Een voorbeeld is juist die satanische onzin. Die is gecreeerd door de Kerk om mensen angstig en dus onder de knoet te houden. En nu geloven er nog steeds mensen in die onzin, maar heel veel mensen hebben nu atheïstische ideeen.
fout satan en god zijn geen onzin. de kerk heeft er idd onzin van gemaakt, door een bullshit rond te vertellen en mensen dom te houden hoe het echt zit.
dingen als "jesus is DE zoon van god", jezus is juist de zelde als de 1ste de beste satanist. het verschil is dat jezus vol zat met positieve energie/licht/liefde door z'n levenswijze.
ik zeg niet dat ik geloof in jezus, maar de dingen over jezus zijn enorm geloofwaardig omdat dat is hoe je wordt als je je volledig zelf opgeeft en je laat overnemen door licht. jezus (zoals hij wordt voorgesteld) is de ultieme shamaan, los van het feit of hij echt bestond of niet...
Juist dank zij onze informatie die we nu hebben. En idd de vrijmetselaarij, is een elite beweging die vrijheid op alle vlakken voorstelt, een positieve culte dus. Waarom denk je dat zoveel liberalen er lid van zijn? (De Gucht, Blair)
-> ah dus vrijmetselaarij = freemasonry, maja kon niet anders dat dan de hoge politiekers van langshier zich ook bezig hielden met zo'n troep.
Qubalah, freemasonry, Tijaniyah Order, the Muslim Brotherhood, Al Qaeda, and Sufism
freemasons een positieve cult yep, ziet er me allemaal zeer positief uit
http://www.freemasonrywatch.org/tracingboard.html (langsonder in grote letters naar volgende pagina voor een pak artikels ivm Satanisme & freemasons)
het ding is, de meeste weten niet eens dat het een satanistische sekte is... hoe hoger je graad, hoe meer je weet maar ook hoe meer je gehersenspoeld bent... zelfde met "illuminati" leden in't algemeen eigelijk... meeste zijn gewoon omgekocht met geld... andere met sekte shit waar ze omgekocht worden met sex e.d. (eyes wide shut..) ... en andere worde compleet gebrainwasht (of geconverteerd tot satanist d.m.v. rituelen)
Maatschappij is ook een vorm van sekte, eens je er in zit kan je er niet uit. Als je niet gelooft doet wat ze vragen wordt je niet ervaart. maatschappij leert je ook dingen aan die bullshit zijn...
Freemasony is een sekte in een sekte, om het brainwashen een stapje verder te zetten en eventueel de "duivel" in jou laten gaan (is gewoon negatieve energie)
En over die onzin over connectie met je innerlijke zelf. Heb uit een leerkracht godsdienst gehad die ook heilig er van overtuigd was het licht te zien hebben, hij liet ons zelfs propaganda zien van Indiaase goeroes. De mannen die geen geld wilden aannemen van hun leden, maar toch 50 BMW's in hun garage hadden staan :ironic:
Heb nooit zo hard gelachen als dat jaar.
Die guru was dan geen echte guru maar een fake, simpel. net zoals je in alternatieve geneeskunde kwalzalvers hebt... wil niet zeggen dat alternatieve geneeskunde kwakzalverij is want er kunnen enorm veel mensen genezen worden dmv die methoden... zelfs van kanker/hiv... (ozone, blood electrification, ...)
En jij noemt connectie met innerlijke zelf zever, net zoals je god en satan zever vind. Maar eens je aan satan worshipping doet wordt het plots geen zever meer trust me. Er bestaat zoiets als "magie & negatieve/positieve energie" maar zoiets moet je ervaren eer je het gelooft...
En als je 't nog niet ervaren hebt dan kan je er nie over meespreken, simpel.
de reden waarom jij niet gelooft in god, is omdat je niet weet wat god is.. je denkt dat het een wezen is dat boven ons staat... je denkt dat "jesus" zogezegd
de zoon van god was; dat is allemaal bullshit die de kerk heeft verspreid. we zijn allemaal gelijk en we zijn allemaal god, en de enige manier om dit te ontdekken is door injezelf te kijken/reizen...
als je je constant blindstaart op het materiele, en je constant zit te denken dan zit je te zoeken op de verkeerde plaats... want daar ga je het niet vinden... it's that simple.
god is niet boven, satan is niet beneden.. da is allemaal figuurlijke speech. maar hel & hemel bestaan tegelijk opaarde, en op wat gelijkt de aarde het meest momenteel... wie heeft het meest macht.. wie beschuldigen wij van satanisten...
Maja idd zoals je zegt allemaal toeval

dat zit in de mens zijn aard e macht en zo geld, paar miljoenen mensen vermoorden voor wat geld no problem. harde realiteit yeah yeah
als je stopt met denken en je ego niet meer je realiteit kleurt, dan ervaar je meer realiteit en ervaar je het veel objectiever en zie je het zoals het is. want normaal denk je altijd dingen en manipuleer je zo constant realiteit met je ego, daarom verschilt de realiteit van 1 persoon bij de andere heel vaak.
Maar als je al dat achterr laat, dmv van in trance te gaan of dmv meditatie... dan ervaar je veel meer van de "echtere" realiteit. Er bestaan rituelen die al duizenden jaren worden gebruikt om contact te maken met het bovennatuurlijke. Op die manier waren de mayas enorm geëvolueerd en wisten ze enorm veel over het universum en hoe belangrijk de natuur is; dingen die ze nooit zouden kunnen weten volgens onze "wetenschap" want ze hadden geen ruimte kijkers...
hoe ze dit wistn is simpel, als je je volledig overgeeft aan de natuur
(uiteindelijk zijn we zelf ook natuur, maar door onze kleertjes en autotjes en asfalt baantjes en ingewikkelde spelletjes denken we graag van niet) dan wordt je 1 met de natuur en 1 met de universum, en op die manier wisten die zoveel over de stand van planeten en over de kalender enzo. 4 more info: secrets of the mayan calender
klik hier
maar mensen als jullie die alleen de katholieke kerk kennen end at verwarren met god, hebben het makkelijk om jezelf "atheist" te noemen want je weet er nix over. en je denkt dat je atheist bent, maar zelf doe je ook aan het verafgoden van iets namelijk je ego, geld, zintuigen-gratificatie, ...
verafgoden is gewoon je over geven aan iets. ena ls je gelooft in dit soort dingen ofniet , heeft niets te maken met het feit dat je er wel deel van uit maakt.
but ofcourse, leef je leven maar in de maatschappij voor wat geld te verdienen... en wat zintuigen plezieren.. en te denken dat je leven en heel deze maatschappij iets waard is ... materieel is allemaal veel belangrijker dan jezelf (god)
grtZ