Archief - Wie controleert de wereld?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CyCe

Legacy Member
Ik ga wel akkoord met 'dumbing down' theorieen van democracy, in die zin dat dat vroeger veel gebeurde. Nu nog in beperkte mate, maar door de brede waaier van informatie is dat al veel geminderd. Een voorbeeld is juist die satanische onzin. Die is gecreeerd door de Kerk om mensen angstig en dus onder de knoet te houden. En nu geloven er nog steeds mensen in die onzin, maar heel veel mensen hebben nu atheïstische ideeen. Juist dank zij onze informatie die we nu hebben. En idd de vrijmetselaarij, is een elite beweging die vrijheid op alle vlakken voorstelt, een positieve culte dus. Waarom denk je dat zoveel liberalen er lid van zijn? (De Gucht, Blair)

en Skull and Bones is uiteindelijk nog altijd een uit de hand gelopen studentenvereniging. Iets perverse doordat de leden te veel geld om handen hebben. Dat ze elkaar later helpen in het leven om carriere te maken is niet meer als normaal, dat doen belgische studentenverenigingen ook.

En over die onzin over connectie met je innerlijke zelf. Heb uit een leerkracht godsdienst gehad die ook heilig er van overtuigd was het licht te zien hebben, hij liet ons zelfs propaganda zien van Indiaase goeroes. De mannen die geen geld wilden aannemen van hun leden, maar toch 50 BMW's in hun garage hadden staan :ironic:
Heb nooit zo hard gelachen als dat jaar.

Bacon

Legacy Member
CyCe163 zei:
Ik ga wel akkoord met 'dumbing down' theorieen van democracy, in die zin dat dat vroeger veel gebeurde. Nu nog in beperkte mate, maar door de brede waaier van informatie is dat al veel geminderd. Een voorbeeld is juist die satanische onzin. Die is gecreeerd door de Kerk om mensen angstig en dus onder de knoet te houden. En nu geloven er nog steeds mensen in die onzin, maar heel veel mensen hebben nu atheïstische ideeen. Juist dank zij onze informatie die we nu hebben. En idd de vrijmetselaarij, is een elite beweging die vrijheid op alle vlakken voorstelt, een positieve culte dus. Waarom denk je dat zoveel liberalen er lid van zijn? (De Gucht, Blair)

Misschien wel. Misschien is het (satan) eerder een woord dat ze gebruiken omdat iedereen het kent en omdat het bij iedereen zowat dezelfde emoties/gedachten losbrengt. En misschien beseffen zij beter dan de gewone mens de dag van vandaag hoe de spirituele wereld te beïnvloeden.


CyCe163 zei:
En over die onzin over connectie met je innerlijke zelf. Heb uit een leerkracht godsdienst gehad die ook heilig er van overtuigd was het licht te zien hebben, hij liet ons zelfs propaganda zien van Indiaase goeroes. De mannen die geen geld wilden aannemen van hun leden, maar toch 50 BMW's in hun garage hadden staan :ironic:
Heb nooit zo hard gelachen als dat jaar.

Yep, corruptie zit overal blijkbaar.

democracy02

Legacy Member
CyCe163 zei:
Ik ga wel akkoord met 'dumbing down' theorieen van democracy, in die zin dat dat vroeger veel gebeurde. Nu nog in beperkte mate, maar door de brede waaier van informatie is dat al veel geminderd. Een voorbeeld is juist die satanische onzin. Die is gecreeerd door de Kerk om mensen angstig en dus onder de knoet te houden. En nu geloven er nog steeds mensen in die onzin, maar heel veel mensen hebben nu atheïstische ideeen.
fout satan en god zijn geen onzin. de kerk heeft er idd onzin van gemaakt, door een bullshit rond te vertellen en mensen dom te houden hoe het echt zit.

dingen als "jesus is DE zoon van god", jezus is juist de zelde als de 1ste de beste satanist. het verschil is dat jezus vol zat met positieve energie/licht/liefde door z'n levenswijze.

ik zeg niet dat ik geloof in jezus, maar de dingen over jezus zijn enorm geloofwaardig omdat dat is hoe je wordt als je je volledig zelf opgeeft en je laat overnemen door licht. jezus (zoals hij wordt voorgesteld) is de ultieme shamaan, los van het feit of hij echt bestond of niet...


Juist dank zij onze informatie die we nu hebben. En idd de vrijmetselaarij, is een elite beweging die vrijheid op alle vlakken voorstelt, een positieve culte dus. Waarom denk je dat zoveel liberalen er lid van zijn? (De Gucht, Blair)
-> ah dus vrijmetselaarij = freemasonry, maja kon niet anders dat dan de hoge politiekers van langshier zich ook bezig hielden met zo'n troep.

Qubalah, freemasonry, Tijaniyah Order, the Muslim Brotherhood, Al Qaeda, and Sufism

freemasons een positieve cult yep, ziet er me allemaal zeer positief uit :eek:
http://www.freemasonrywatch.org/tracingboard.html (langsonder in grote letters naar volgende pagina voor een pak artikels ivm Satanisme & freemasons)

het ding is, de meeste weten niet eens dat het een satanistische sekte is... hoe hoger je graad, hoe meer je weet maar ook hoe meer je gehersenspoeld bent... zelfde met "illuminati" leden in't algemeen eigelijk... meeste zijn gewoon omgekocht met geld... andere met sekte shit waar ze omgekocht worden met sex e.d. (eyes wide shut..) ... en andere worde compleet gebrainwasht (of geconverteerd tot satanist d.m.v. rituelen)

Maatschappij is ook een vorm van sekte, eens je er in zit kan je er niet uit. Als je niet gelooft doet wat ze vragen wordt je niet ervaart. maatschappij leert je ook dingen aan die bullshit zijn...
Freemasony is een sekte in een sekte, om het brainwashen een stapje verder te zetten en eventueel de "duivel" in jou laten gaan (is gewoon negatieve energie)

En over die onzin over connectie met je innerlijke zelf. Heb uit een leerkracht godsdienst gehad die ook heilig er van overtuigd was het licht te zien hebben, hij liet ons zelfs propaganda zien van Indiaase goeroes. De mannen die geen geld wilden aannemen van hun leden, maar toch 50 BMW's in hun garage hadden staan :ironic:
Heb nooit zo hard gelachen als dat jaar.
Die guru was dan geen echte guru maar een fake, simpel. net zoals je in alternatieve geneeskunde kwalzalvers hebt... wil niet zeggen dat alternatieve geneeskunde kwakzalverij is want er kunnen enorm veel mensen genezen worden dmv die methoden... zelfs van kanker/hiv... (ozone, blood electrification, ...)

En jij noemt connectie met innerlijke zelf zever, net zoals je god en satan zever vind. Maar eens je aan satan worshipping doet wordt het plots geen zever meer trust me. Er bestaat zoiets als "magie & negatieve/positieve energie" maar zoiets moet je ervaren eer je het gelooft...

En als je 't nog niet ervaren hebt dan kan je er nie over meespreken, simpel.

de reden waarom jij niet gelooft in god, is omdat je niet weet wat god is.. je denkt dat het een wezen is dat boven ons staat... je denkt dat "jesus" zogezegd de zoon van god was; dat is allemaal bullshit die de kerk heeft verspreid. we zijn allemaal gelijk en we zijn allemaal god, en de enige manier om dit te ontdekken is door injezelf te kijken/reizen...

als je je constant blindstaart op het materiele, en je constant zit te denken dan zit je te zoeken op de verkeerde plaats... want daar ga je het niet vinden... it's that simple.

god is niet boven, satan is niet beneden.. da is allemaal figuurlijke speech. maar hel & hemel bestaan tegelijk opaarde, en op wat gelijkt de aarde het meest momenteel... wie heeft het meest macht.. wie beschuldigen wij van satanisten...

Maja idd zoals je zegt allemaal toeval :) dat zit in de mens zijn aard e macht en zo geld, paar miljoenen mensen vermoorden voor wat geld no problem. harde realiteit yeah yeah



als je stopt met denken en je ego niet meer je realiteit kleurt, dan ervaar je meer realiteit en ervaar je het veel objectiever en zie je het zoals het is. want normaal denk je altijd dingen en manipuleer je zo constant realiteit met je ego, daarom verschilt de realiteit van 1 persoon bij de andere heel vaak.

Maar als je al dat achterr laat, dmv van in trance te gaan of dmv meditatie... dan ervaar je veel meer van de "echtere" realiteit. Er bestaan rituelen die al duizenden jaren worden gebruikt om contact te maken met het bovennatuurlijke. Op die manier waren de mayas enorm geëvolueerd en wisten ze enorm veel over het universum en hoe belangrijk de natuur is; dingen die ze nooit zouden kunnen weten volgens onze "wetenschap" want ze hadden geen ruimte kijkers...

hoe ze dit wistn is simpel, als je je volledig overgeeft aan de natuur (uiteindelijk zijn we zelf ook natuur, maar door onze kleertjes en autotjes en asfalt baantjes en ingewikkelde spelletjes denken we graag van niet) dan wordt je 1 met de natuur en 1 met de universum, en op die manier wisten die zoveel over de stand van planeten en over de kalender enzo. 4 more info: secrets of the mayan calender klik hier



maar mensen als jullie die alleen de katholieke kerk kennen end at verwarren met god, hebben het makkelijk om jezelf "atheist" te noemen want je weet er nix over. en je denkt dat je atheist bent, maar zelf doe je ook aan het verafgoden van iets namelijk je ego, geld, zintuigen-gratificatie, ...

verafgoden is gewoon je over geven aan iets. ena ls je gelooft in dit soort dingen ofniet , heeft niets te maken met het feit dat je er wel deel van uit maakt.

but ofcourse, leef je leven maar in de maatschappij voor wat geld te verdienen... en wat zintuigen plezieren.. en te denken dat je leven en heel deze maatschappij iets waard is ... materieel is allemaal veel belangrijker dan jezelf (god)

grtZ

Anoniem0

Legacy Member
democracy02 zei:
En jij noemt connectie met innerlijke zelf zever, net zoals je god en satan zever vind. Maar eens je aan satan worshipping doet wordt het plots geen zever meer trust me. Er bestaat zoiets als "magie & negatieve/positieve energie" maar zoiets moet je ervaren eer je het gelooft...

En als je 't nog niet ervaren hebt dan kan je er nie over meespreken, simpel.

de reden waarom jij niet gelooft in god, is omdat je niet weet wat god is.. je denkt dat het een wezen is dat boven ons staat... je denkt dat "jesus" zogezegd de zoon van god was; dat is allemaal bullshit die de kerk heeft verspreid. we zijn allemaal gelijk en we zijn allemaal god, en de enige manier om dit te ontdekken is door injezelf te kijken/reizen...

als je je constant blindstaart op het materiele, en je constant zit te denken dan zit je te zoeken op de verkeerde plaats... want daar ga je het niet vinden... it's that simple.

als je stopt met denken en je ego niet meer je realiteit kleurt, dan ervaar je meer realiteit en ervaar je het veel objectiever en zie je het zoals het is. dit kan o.a. dmv van in trance te gaan of dmv meditatie... rituelen die al duizenden jaren worden gebruikt om contact te maken met het bovennatuurlijke.

maar mensen als jullie die alleen de katholieke kerk kennen end at verwarren met god, hebben het makkelijk om jezelf "atheist" te noemen want je weet er nix over. en je denkt dat je atheist bent, maar zelf doe je ook aan het verafgoden van iets namelijk je ego, geld, zintuigen-gratificatie, ...
heb jij het al gevonden?
enlighten us with your wisdom o great one!!!

democracy02

Legacy Member
http://newsforthesoul.com/ - Lots of David Icke audio stuff

http://www.propagandamatrix.com/multimedia.html - Random audio and Video, some of Alex Jones.

http://www.new4y.com/modules.php?name=Downloads - Some files, including an Alex Jones interview with David Icke, David Icke Videos, David Icke E-Books

http://www.noblerealms.net/files/ - HEAPS of videos, lots of David Icke e-books, and Audio.

http://www.heartbone.com/various/RedPillVideos.html - 50 VCD's and 200 videos overall such as 'The Great Illusion', 'The Road To Tyranny', 'Police State 2: The Takeover', 'The Power Of Nightmares', '911 In Plane Site', 'Illuminati Bloodlines', 'Matrix of Evil' and 'Martial Law'.

http://nineoneone.nl/media/ - GOOD SOURCE, Huge amounts of audio, video, documentries, lectures, by David Icke, Alex Jones, George Murphy and more. (Most of Alex Jones' doco's like 'Matrix of Evil', 'The Road to Tyranny', 'Martial Law', and heaps more)

http://www.vaken.se/modules/wiwimod/index.php?page=GoodStart - All the best doco's like 'The Great Illusion', Martial Law', '911 In Plane Site', 'The Road to Tyranny', 'Secrets Of The Matrix', 'The Illuminati (2005)', and more.)

http://www.lastingnetworks.com/alex/ - Just about all of Alex Jones' doco's and more.

http://www.freedomfiles.org/movies/ - Doco's and Lectures, including David Ickes Illuminati Lecture(Excellent), and Alex's Jones 'Road to Tyranny' and so on.

http://mysite.verizon.net/res7dhyg/id3.html - A hole lot of random doco's covering the war in iraq to mind control
http://mysite.verizon.net/res7dhyg/slaverevolt.html - Same as above, just a whole new few sets of doco's.

http://www.911review.org/Wget/www.thedossi...co.uk/video.htm - A whole bunch of random audio and doco's, some Alex Jones ones like 'Matrix of Evil', 'Road to Tyranny, and 'The Masters of Terror'.

http://www.adventuresinlegalland.com/archive.html

http://www.nw0.info/ - lots of Alex Jones Stuff, doco's radio archive, and lots of audio books by Naom Chomsky and other, **** loads of e-books, and documents.
allahmcbeal zei:
heb jij het al gevonden?
enlighten us with your wisdom o great one!!!
hahaha :) i like you

Anoniem0

Legacy Member
jamaar ondertussen ben ik nog altij niet 'enlightend'
dus wij wachten met grote verwachting het antwoord af....

democracy02

Legacy Member
allahmcbeal zei:
jamaar ondertussen ben ik nog altij niet 'enlightend'
dus wij wachten met grote verwachting het antwoord af....
ok hier komt het...

BUURRRRPPP!!

alles ok? :lol:

Inspector Monkfish

Legacy Member
democracy02 zei:
ok hier komt het...

BUURRRRPPP!!

alles ok? :lol:


Ik volg nu al geruime tijd deze thread en ik denk dat het hiermee wel kan afgesloten worden.

Zo veel onzin kan mijn hart(dat ongetwijfeld wordt beïnvloed door satanistische katholieke reptielen van de illuminati :ironic: ) niet meer verdragen.

Anoniem0

Legacy Member
democracy02 zei:
ok hier komt het...

BUURRRRPPP!!

alles ok? :lol:

allez dan ben ik elke vrijdag enlightend (als ik een stuk in mijne gelee heb):p
maar eerlijk...
ge weetet dus zelf niet.

CyCe

Legacy Member
Ik ga wat knippen en plakken, want gestructureerd denken is klaarblijkelijk niet een van je beste punten.

democracy02 zei:
fout satan en god zijn geen onzin. de kerk heeft er idd onzin van gemaakt, door een bullshit rond te vertellen en mensen dom te houden hoe het echt zit.

dingen als "jesus is DE zoon van god", jezus is juist de zelde als de 1ste de beste satanist. het verschil is dat jezus vol zat met positieve energie/licht/liefde door z'n levenswijze.

ik zeg niet dat ik geloof in jezus, maar de dingen over jezus zijn enorm geloofwaardig omdat dat is hoe je wordt als je je volledig zelf opgeeft en je laat overnemen door licht. jezus (zoals hij wordt voorgesteld) is de ultieme shamaan, los van het feit of hij echt bestond of niet...
Jezus bestond echt, dat is een historisch feit, hij verrichtte wel geen mirakels. Hij predikte wel zijn morele waarden (naastenliefde) en dergerlijk. Wat nog steeds vandaag een mooi zaak is om na te leven. En wat in mijn opinie godsdienst naar moet toe groeien. Terug keren naar verspreiding van normen een waarden, mensen begeleiden bij moeilijke fases in hun leven. En zeker niet vrouwen en homos stigmatiseren. Nu God en vooral Satan zijn een verzinsel van de kerk, Gecreeerd rond 300 na chr (datum ben ik niet niet zeker) in het conicilie van Nicae. Daar heeft Keizer Constantijn het christendom gebruikt om zijn tanende Romeinse Rijk te doen heropleven. Wat doe je immers als een godsdienst je rijk van binnen uit dreigt te verscheuren? Je maakt er een staatsgodsdienst van en bewerkt het tot je het in jouw voordeel kan gebruiken. Tot zo ver de historische les.

democracy02 zei:
En jij noemt connectie met innerlijke zelf zever, net zoals je god en satan zever vind. Maar eens je aan satan worshipping doet wordt het plots geen zever meer trust me. Er bestaat zoiets als "magie & negatieve/positieve energie" maar zoiets moet je ervaren eer je het gelooft...

En als je 't nog niet ervaren hebt dan kan je er nie over meespreken, simpel.

de reden waarom jij niet gelooft in god, is omdat je niet weet wat god is.. je denkt dat het een wezen is dat boven ons staat... je denkt dat "jesus" zogezegd de zoon van god was; dat is allemaal bullshit die de kerk heeft verspreid. we zijn allemaal gelijk en we zijn allemaal god, en de enige manier om dit te ontdekken is door injezelf te kijken/reizen...

als je je constant blindstaart op het materiele, en je constant zit te denken dan zit je te zoeken op de verkeerde plaats... want daar ga je het niet vinden... it's that simple.

god is niet boven, satan is niet beneden.. da is allemaal figuurlijke speech. maar hel & hemel bestaan tegelijk opaarde, en op wat gelijkt de aarde het meest momenteel... wie heeft het meest macht.. wie beschuldigen wij van satanisten...


Dus ik moet eerst iets ervaren voor ik iets geloof? Dan is het punt van geloven toch totaal voorbij gestreefd? En ik mag hier uit afleiden dat je aan Satan Worshipping doet? Teveel LSD gepakt? Niet weet wat god is...Buiten het feit dat god niet bestaat, kan ik er nog inkomen dat je denkt dat er een hogere entiteit bestaat. Omdat het nu eenmaal moeilijk is te bevatten dat niemand die gecreeerd heeft en er geen verlichte reden is van ons bestaan. Uiteraard is alles figuurlijk van de Bijbel en de Koran...Al die verhaaltjes hebben een morele betekenis, willen een waarde voorstellen, dat moet je allemaal niet letterlijk nemen. En ik wil niets zeggen, maar ik zie echt geen reden om te klagen, wij hebben het echt wel goed, zeker in vergelijking met andere landen laat staan eeuwen, of al decennia geleden. En dan weer die satanisten. Dus jij wilt eigenlijk zeggen dat die illuminati/reptielmensen satan/negatieve magie aanbidden en dat daardoor de wereld zo 'slecht' is.


democracy02 zei:
Maar als je al dat achterr laat, dmv van in trance te gaan of dmv meditatie... dan ervaar je veel meer van de "echtere" realiteit. Er bestaan rituelen die al duizenden jaren worden gebruikt om contact te maken met het bovennatuurlijke. Op die manier waren de mayas enorm geëvolueerd en wisten ze enorm veel over het universum en hoe belangrijk de natuur is; dingen die ze nooit zouden kunnen weten volgens onze "wetenschap" want ze hadden geen ruimte kijkers...

hoe ze dit wistn is simpel, als je je volledig overgeeft aan de natuur (uiteindelijk zijn we zelf ook natuur, maar door onze kleertjes en autotjes en asfalt baantjes en ingewikkelde spelletjes denken we graag van niet) dan wordt je 1 met de natuur en 1 met de universum, en op die manier wisten die zoveel over de stand van planeten en over de kalender enzo. 4 more info: secrets of the mayan calender klik hier

De mayas, hadden net zoals de Incas en de Egyptenaren wel meetinstrumenten. Dat hun Sjamaans af en toe aan de papayas zaten wil niet zeggen dat ze daardoor '1 waren met het universum'. Hun beschaving was verder geevolueerd als de onze. Ze konden wiskundige berekeningen maken en daardoor instrumenten maken om afstanden te berekenen. Dat hebben wij eeuwen later ook gedaan... Galileo..


democracy02 zei:
maar mensen als jullie die alleen de katholieke kerk kennen end at verwarren met god, hebben het makkelijk om jezelf "atheist" te noemen want je weet er nix over. en je denkt dat je atheist bent, maar zelf doe je ook aan het verafgoden van iets namelijk je ego, geld, zintuigen-gratificatie, ...

verafgoden is gewoon je over geven aan iets. ena ls je gelooft in dit soort dingen ofniet , heeft niets te maken met het feit dat je er wel deel van uit maakt.

but ofcourse, leef je leven maar in de maatschappij voor wat geld te verdienen... en wat zintuigen plezieren.. en te denken dat je leven en heel deze maatschappij iets waard is ... materieel is allemaal veel belangrijker dan jezelf (god)

grtZ

Enkel de katholie kerk kennen? Ik ben overal in de wereld geweest, vaak zelfs meerdere keren. (dank u papa) Heb dus al verschillende culturen gezien. En vaak werden die godsdiensten gebruikt om mensen te onderdrukken (behalve het Hindoeïsme en vooral het Boedhisme). Ik nam de katholieke kerk als voorbeeld omdat deze het meest vertrouwd is. Door het feit dat ik zoveel gezien heb, heb ik en velen met mij besloten dat er niets is. Wat leidt tot atheïsme. Ik heb echt al vele gesprekken gehad met diepgelovigen over godsdienst in al zijn facetten. En het leuke is juist door die maatschappij die jij juist veroordeeld, hebben we de kans om al die verschillende culturen, opinies en landen te bezichtigen, ervan te profiteren. Het goede er uit te halen en bij ons gebruiken. Wijze levenslessen er uit te trekken. Daar moet je niet eens voor reizen. Gewoon naar (goede) media zien is al voldoende. Grijp die kans! verruim je horizonten. Er is meer dan die reptielmensen! en als die er dan zijn, dat geeft toch niet? Geniet van het leven! Je leeft maar 1 keer.


democracy02 zei:
-> ah dus vrijmetselaarij = freemasonry, maja kon niet anders dat dan de hoge politiekers van langshier zich ook bezig hielden met zo'n troep.

Qubalah, freemasonry, Tijaniyah Order, the Muslim Brotherhood, Al Qaeda, and Sufism

freemasons een positieve cult yep, ziet er me allemaal zeer positief uit :eek:
http://www.freemasonrywatch.org/tracingboard.html (langsonder in grote letters naar volgende pagina voor een pak artikels ivm Satanisme & freemasons)

het ding is, de meeste weten niet eens dat het een satanistische sekte is... hoe hoger je graad, hoe meer je weet maar ook hoe meer je gehersenspoeld bent... zelfde met "illuminati" leden in't algemeen eigelijk... meeste zijn gewoon omgekocht met geld... andere met sekte shit waar ze omgekocht worden met sex e.d. (eyes wide shut..) ... en andere worde compleet gebrainwasht (of geconverteerd tot satanist d.m.v. rituelen)

Maatschappij is ook een vorm van sekte, eens je er in zit kan je er niet uit. Als je niet gelooft doet wat ze vragen wordt je niet ervaart. maatschappij leert je ook dingen aan die bullshit zijn...
Freemasony is een sekte in een sekte, om het brainwashen een stapje verder te zetten en eventueel de "duivel" in jou laten gaan (is gewoon negatieve energie)

Je wist niet eens dat vrijmetselaarij en freemasonry hetzelfde is?? Voor de rest ga ik er niets overzeggen aangezien het propagandistische bullshit is die je aan het verkopen bent. Op niets gestaafd.

Sorry dat ik het moet zeggen maar volgens mij ben je (omdat je in je adolescentie zit?) wat onzeker. Heb je moeite met de werkelijkheid en heb je een houdvast nodig? En vind je de kerk wat oubollig en neem je deze onzin dan maar?

wil ik nog even zeggen dat de maatschappij = de mens

en het is of course niet offcourse, ofcourse of ffkoers.

Ik ga lezen in mijn tuin, nog veel plezier met de reptielmensen!

democracy02

Legacy Member
Originally Posted by allahmcbeal
heb jij het al gevonden?
enlighten us with your wisdom o great one!!!

het werkt gewoon zo niet dat als je iets verteld aan iemand die niet enlightened is, dat hij ook direct enlightened zal zijn. (zou te makkelijk zijn :))

ik beweer zelf niet enlightened te zijn maar ben me wel bewust van het feit dat zoiets mogelijk is; en dat het geen bullshit is want ik heb op m'n eigen manier al een paar van die dingen zelf ervaren.

als je wijsheid wil lezen try "tao te ching"...
http://academic.brooklyn.cuny.edu/core9/phalsall/texts/taote-v3.html
"werd geschreven door "Lao-tzu" iemand die zich bewust was van zijn ware zelf...

maar je zal dit toch zever vinden omdat je "het" nog niet zelf hebt ervaren...



Grtz

democracy02

Legacy Member
CyCe163 zei:
zo ver de historische les.
zoals je ze werd met de pap in de mond gelepeld, offcourse. :applause:
Dus ik moet eerst iets ervaren voor ik iets geloof? Dan is het punt van geloven toch totaal voorbij gestreefd?
exactly, daarom dat ik niet geloof in een hogere macht die de wereld beinvloed, ik weet het en ik zie het... ze maken de mensen dom op alle mogelijke vlakken... maar het ergste is op spiritueel vlak zoda ze totaal niet weten wie/wat ze echt zijn. Een "atheist" gaat veel vlugger naar "the dark side".

En dan weer die satanisten. Dus jij wilt eigenlijk zeggen dat die illuminati/reptielmensen satan/negatieve magie aanbidden en dat daardoor de wereld zo 'slecht' is.
idd... zijn niet noodzakelijk reptielen of "illuminati" maar is zeker een minderheidsgroep die zich bezig houd met "zwarte magie"

jij gelooft niet in god (je volste recht) omdat je nog nooit god hebt ontdekt maar de enige reden waarom je "god" nog nooit ontdekt hebt is omdat je het op de verkeerde plaats zoekt... god vind je niet ergens anders buiten in jezelf.

god is geen hogere entiteit, god ben je zelf... zijn we allemaal. de enige reden waarom we denken dat het niet zo is en god op de verkeerde plaats zoeken. Door na te denken en op reis te gaan kan je god niet ervaren.. god ervaar je alleen in jezelf, want god ben jij.

Bewijs dat "jezus" hier het zelfde over dacht vind je hier

Alle mensen leven constant gejaagd en zitten constant na te denken (ego), vandaar is het een conspiracy tegen god omda de manier waarop de wereld wordt gemanipuleerd ervoor zorgt da mensne complete materialisten worden en nooit zichzelf (god) kunnen ontdekken.

Daarom geloof ik niet in god, ik weet dat god bestaat. Ik zie god constant in de vorm van energien in andere mensen (angst & liefde) en heb bepaalde states of mind behaald door in trance te gaan die me bewust maakten van het feit dat ik god ben.

De wereld is vol met energie (angst en liefde o.a.) en ik zie hoe dat mensen constant worden angst in gejaagd via media, via de maatschappij en hoe het systeem in elkaar is gestoken speciaal zodat ze geen liefde ervaren... (materialisten brengen meer geld & macht op)

Satanisme heb ik nog nie ervaren (toch niet in dit leven :D) maar ik ken iemand die satanist was vroeger, en draagt daar nog altijd de gevolgen van... iedere ex satanist (echte satanist, geen "atheist satanist") zal zeggen to stay very far away!

Er zijn satanisten die in de psychiatrie eindigen die ze moeten lamleggen met zware medicijnen, en die schrijven ze af als mensen met een psychose en kunnen ze eigelijk nooit op lossen... alleen platspuiten.


De mayas, hadden net zoals de Incas en de Egyptenaren wel meetinstrumenten.
en hoe verklaar je dat de mayas over het bestaan wisten van al de planeten in het zonnestelsel, en afwisten van de 10e planeet ("niburu") waarvan het westen het bestaan lang ontkende maar slechts heel recent het bestaan ervan geverifieerd heeft?




En het leuke is juist door die maatschappij die jij juist veroordeeld, hebben we de kans om al die verschillende culturen, opinies en landen te bezichtigen, ervan te profiteren.
ze kapot maken en verwestersen ja, zie maar naar india wat daar aan het gebeuren is.

Geniet van het leven! Je leeft maar 1 keer.
En wat is meer genieten, dan je bewust zijn van je echte zelf... en complete harmonie zijn met jezelf? nothing imo. want je mag zoveel doen je wil, nothing will ever be enough...

En waar haal je het uit dat je maar 1 keer leeft? uit de zelfde plaats als waar je het idee dat "god" niet bestaat hebt gehaald, offcourse...

Je wist niet eens dat vrijmetselaarij en freemasonry hetzelfde is??
another drama :eek:

wil ik nog even zeggen dat de maatschappij = de mens
de maatschappij is a few who controls the many.dit was 10.000 jaar zo en vandaag nog altijd zo. alleen hebben we sindsd e komst van de democratie de illusie gekregen da we in vrijheid leven, omda we op die manier nie meer gaan protesteren... tegen "de onzichtbaren".

en jij zegt dat we het beter hebben als in andere landen, dat is mss zo maar het is niet dat ze in andere landen in hel "fase 5" leven dat we hier niet mogen praten over het feit dat we in "hel fase 2" leven.

wat onzeker. Heb je moeite met de werkelijkheid en heb je een houdvast nodig?
typisch, vroeger dacht ik ook zo :)



ach ja :) peace

marley zei:
It takes a revolution to make a solution;
too much confusion (aaa-aaah), so much frustration, eh!
I don't wanna live in the park ;
Can't trust no shadows after dark yeah-eh!
So, my friend, I wish that you could see,
Like a bird in the tree, the prisoners must be free, yeah! (free)

Never make a politician grant you a favour;

They will always want (aaa-aaah) to control you forever, eh!

Terrorist_Hell

Legacy Member
CyCe163 zei:
Jezus bestond echt, dat is een historisch feit, hij verrichtte wel geen mirakels. Hij predikte wel zijn morele waarden (naastenliefde) en dergerlijk. Wat nog steeds vandaag een mooi zaak is om na te leven. En wat in mijn opinie godsdienst naar moet toe groeien. Terug keren naar verspreiding van normen een waarden, mensen begeleiden bij moeilijke fases in hun leven. En zeker niet vrouwen en homos stigmatiseren. Nu God en vooral Satan zijn een verzinsel van de kerk, Gecreeerd rond 300 na chr (datum ben ik niet niet zeker) in het conicilie van Nicae. Daar heeft Keizer Constantijn het christendom gebruikt om zijn tanende Romeinse Rijk te doen heropleven. Wat doe je immers als een godsdienst je rijk van binnen uit dreigt te verscheuren? Je maakt er een staatsgodsdienst van en bewerkt het tot je het in jouw voordeel kan gebruiken. Tot zo ver de historische les.

Dit is 'n duidelijk vb. van 't goedpraten van 't christendom (wat dus in de geschiedenisboeken staat). Icke haalt net dezelfde feiten aan in The Robot's Rebellion, zoals jij doet, maar hij gaat er dieper op in & komt tot 'n verontrustende conclusie. Read it for yourself...

The usual 'ba ba' mentaliteit imho. Je leert gewoon incorrecte zaken, terwijl 'n betere 'waarheid' voor je neus kan liggen, maar anderen je vertellen dat wat in wetensch. boeken staat correct is. Icke z'n stellingen klinken veel beter, ze passen in 't geheel. Wat bij de wetenschap, geschiedenis in dit geval, niet zo is.

Anoniem0

Legacy Member
Terrorist_Hell zei:
Dit is 'n duidelijk vb. van 't goedpraten van 't christendom (wat dus in de geschiedenisboeken staat). Icke haalt net dezelfde feiten aan in The Robot's Rebellion, zoals jij doet, maar hij gaat er dieper op in & komt tot 'n verontrustende conclusie. Read it for yourself...

The usual 'ba ba' mentaliteit imho. Je leert gewoon incorrecte zaken, terwijl 'n betere 'waarheid' voor je neus kan liggen, maar anderen je vertellen dat wat in wetensch. boeken staat correct is. Icke z'n stellingen klinken veel beter, ze passen in 't geheel. Wat bij de wetenschap, geschiedenis in dit geval, niet zo is.

wat is dan het juiste??? wat is correct?? tis gemakkelijk om te zeggen dat alles verkeerd is. dat 1+1 geen 2 is maar 3......
waar haalt icke dan zijn informatie.
met de teletijdsmachine van professor barabas miss?
weet jij het??? of geloof je wat icke zeg. imo dan ook een 'wetenschapper' die u informatie geeft. die jij gelooft... wie zegt dat hij niet juist dat doet wat hij verkondigt in zijn boeken???

CyCe

Legacy Member
Terrorist_Hell zei:
Dit is 'n duidelijk vb. van 't goedpraten van 't christendom (wat dus in de geschiedenisboeken staat). Icke haalt net dezelfde feiten aan in The Robot's Rebellion, zoals jij doet, maar hij gaat er dieper op in & komt tot 'n verontrustende conclusie. Read it for yourself...

The usual 'ba ba' mentaliteit imho. Je leert gewoon incorrecte zaken, terwijl 'n betere 'waarheid' voor je neus kan liggen, maar anderen je vertellen dat wat in wetensch. boeken staat correct is. Icke z'n stellingen klinken veel beter, ze passen in 't geheel. Wat bij de wetenschap, geschiedenis in dit geval, niet zo is.

De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet, wat een hypocrisie!!!

Als dat de basis is van je stelling...Icke is beter, omdat hij aannemelijker klinkt? Wat dan nog niet eens klopt! Ik vind dan de wetenschappelijk manier veel beter klinken. Los van het feit dat de wetenschap gebouwd is op bewijzen en Icke op losse stellingen.

Het is alsof je tegen een muur van ignorantie praat. Wij zitten hier met een paar man Icke te ontkrachten en blijven teruggrijpen naar die theoriën zonder gefundeerde achtergrond... *zucht*

democracy02

Legacy Member
icke plaatst veel referenties in z'n boeken, infinite love zit er vol van...

icke heeft de meeste van z'n theorien gewoon geript van ergens anders, en die zitten veel beter in elkaar dan je zou denken... zeg eens een theorie zonder gefundeerde achtergrond van icke?

icke ript theorien van anderen en puzzelt ze in elkaar als puzzlestukken. het gaat em nie om da icke te ultieme werkelijkheid voorschotelt; hij toont een andere werkelijkheid en da er meer mogelijkheden zijn als die normaal aangenomen door wetenschap en 99% van bevolking.

icke zegt nooit "dit is de echte waarheid" icke zegt "dit is wat ik geloof, op basis van dit en dat... maar neem nooit iets van iemand aan als de waarheid"

can't trust your brain, can't trust icke's brain, can't trust scientist's brain... find your truth.



btw. hail icke, son of god :bow:

Anoniem0

Legacy Member
democracy02 zei:
icke plaatst veel referenties in z'n boeken, infinite love zit er vol van...

icke heeft de meeste van z'n theorien gewoon geript van ergens anders, en die zitten veel beter in elkaar dan je zou denken... zeg eens een theorie zonder gefundeerde achtergrond van icke?

icke ript theorien van anderen en puzzelt ze in elkaar als puzzlestukken. het gaat em nie om da icke te ultieme werkelijkheid voorschotelt; hij toont een andere werkelijkheid en da er meer mogelijkheden zijn als die normaal aangenomen door wetenschap en 99% van bevolking.

icke zegt nooit "dit is de echte waarheid" icke zegt "dit is wat ik geloof, op basis van dit en dat... maar neem nooit iets van iemand aan als de waarheid"

can't trust your brain, can't trust icke's brain, can't trust scientist's brain... find your truth.



btw. hail icke, son of god :bow:

de grondig 'gefundeerde' mening dat heel het britse koningshuis en bush reptielen zijn.
dees vind ik echt wel goe :rofl:

Holy Paladin

Legacy Member
democracy02 zei:
icke plaatst veel referenties in z'n boeken, infinite love zit er vol van...

icke heeft de meeste van z'n theorien gewoon geript van ergens anders, en die zitten veel beter in elkaar dan je zou denken... zeg eens een theorie zonder gefundeerde achtergrond van icke?

icke ript theorien van anderen en puzzelt ze in elkaar als puzzlestukken. het gaat em nie om da icke te ultieme werkelijkheid voorschotelt; hij toont een andere werkelijkheid en da er meer mogelijkheden zijn als die normaal aangenomen door wetenschap en 99% van bevolking.

icke zegt nooit "dit is de echte waarheid" icke zegt "dit is wat ik geloof, op basis van dit en dat... maar neem nooit iets van iemand aan als de waarheid"

can't trust your brain, can't trust icke's brain, can't trust scientist's brain... find your truth.



btw. hail icke, son of god :bow:
inderdaad, ik laat mij de zogezegde waarheid niet inlepelen door iemand anders, in dit geval gij, een idioot die na 50 pagina's er nog steeds niet is in geslaagd een zinnig woord te zeggen
wat ge nu zei, is eigelijk niet zo'n onzin, ware het niet dat ge uzelf opnieuw hopeloos tegenspreekt :lol:

democracy02

Legacy Member
^^ en waar spreek ik mezelf tegen?

allahmcbeal zei:
de grondig 'gefundeerde' mening dat heel het britse koningshuis en bush reptielen zijn.
dees vind ik echt wel goe :rofl:
die theorie gelooft icke volgens mij tegenwoordig zelf nie meer in en toevallig weet ik er bitterweinig over. is de slechste theorie van icke wss; maja maakt niet uit icke is niet perfect... even the best make mistakes. (niet te verwarren met: icke is the best :bow: )

weet wel da em enorm goe in elkaar zat (buiten het feit da er geen foto bestaat als bewijs waar je half bush en half reptilian inziet)

dit boek vind je der wel wa info over... (check vooral "don't mention the reptiles" :rofl: )

komt er op neer da bijna alle koningen en presidenten over heel de wereld bloederlijke-familie zijn van elkaar (en dit is een feit, geen theorie!!) en door allemaal aanwijzingen dat Icke tegenkwam over heel de wereld kwam 't er op neer dat zich in een andere dimensie entiteiten in de lichamen schuilhielden van die bloodlines.

(dit klinkt theoretisch onmogelijk voor jan met de pet; maar het wetenschappelijk boek holographic universe bewijst dat dit wel mogelijk is...alsook de quantumphysica waar men meer en meer begint over te ontdekken)

daarom dat ze zo strikt telkens binnen de familie blijven trouwen, omdat de genen dan beter geschikt zijn voor de shit dat ze daar uitvoeren.

en bla bla kan hier nog wa zeveren maar geen zin in omdat ik er zelf nie in geloof... (hou het voor mogelijk dat wel) en het niet belangrijk is... unimportant details! :)

Bacon

Legacy Member
CyCe163 zei:
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet, wat een hypocrisie!!!

Als dat de basis is van je stelling...Icke is beter, omdat hij aannemelijker klinkt? Wat dan nog niet eens klopt! Ik vind dan de wetenschappelijk manier veel beter klinken. Los van het feit dat de wetenschap gebouwd is op bewijzen en Icke op losse stellingen.

Het is alsof je tegen een muur van ignorantie praat. Wij zitten hier met een paar man Icke te ontkrachten en blijven teruggrijpen naar die theoriën zonder gefundeerde achtergrond... *zucht*

Believe nothing, no matter where you read it, or who said it, no matter if I have said it, unless it agrees with your own reason and your own common sense.
-Buddha

Jij hebt gelijk, altijd :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan