Archief - Wie controleert de wereld?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

democracy02

Legacy Member
killgore zei:
Geen antwoord op men vraag: waarom hebben de almachtige illuminati dan niet voorkomen dat icke zijn mening niet te populair zou worden?
zoals ik zei is reeds beantwoord in de thread nie tlang geleden door 3 verschillende mensen
Dat was mijn punt niet, mijn punt is dat jullie hier hele tijd contradicties zitten te verkondigen
contradicties :wtf: dat is goed beargumenteerd antwoord dat ik gaf ivm bewustzijnssluitende & bewustzijnsverruimende drugs. 1e is goed de andere is slecht, jij scheert ze over de zelfde kant :lol: dat voorbeeld van die wetenschapper die het DNA ontrafelde gaf toe dat hij zonder de hulp van bewustzijnsverruimende drugs dit niet zou gekunt hebben.
killg zei:
Als je "ontwaakt" uit de slaap zie je dat 99% van de mensen slapen... dat is het bewijs. Om te ontwaken moet je 1st weten daj slaapt, want als je een boek bekijkt dat dient om je wakker te maken met de instelling "dit is zever, ik weet het allemaal beter" dan zal het idd geen effect hebben.
Weer rond de pot gedraaid: ik had het niet over dat school beter is, ik had het over feit dat jullie theorieën op beperkte, nauwe visies gebaseerd zijn.
Je weet niet oe de theorien in elkaar zettn wij zeggen gewoon bepaalde theorien en geven goede links. Jij bekijkt geen links en baseert je visie over hoe onrealistisch de theorie klinkt. Dus het is eerder jouw mening dat is gebaseerd op een beperkte nauwe visie.
Mooie vergelijking :).
Enkel gaat ze niet op tegen mijn argumenten.
Jij vergelijkt die koran met school, ik heb het nergens over schoolse argumenten, hoewel JIJ die er bij haalt.
Ik heb het over algemene, wijde interpretatie van gebeurtenissen in geschiedenis (en andere zaken). ENKEL in de koran geloven is niet wat ik noep een wijde en algemene interpretatie.
de islam leren ze daar ook op school, en zien ze op tv, en iedereen rond hen gelooft er in, en lezen ze in de krant... er bestaan ook meerdere boeken dan de koran dus je hebt ook meerdere bronnen.

Alle bronnen van ons zijn gemaakt door materialistische wetenschappers die hun onderzoek baseren op vorig onderzoek. Toen hitler de gescheidenis zoals het in belgie werd gegeven wou veranderen, dit is ongetwijfeld al enorm veel gebeurd in de geschiedenis wat er voor zorgt dat geschiedenis compleet onbetrouwbaar is.

En als je uw wereldvisie baseert op gebeurtenissen op de wereld in de wereld, dan ben je verkeerd. Want als het ene land oorlog maakt tegen de andere, is het niet om dat dat andere land iets verkeerd heeft gedaan... maar omdat illuminati iets verkeerd doet.

Illuminati = achtergrond
voorgrond = show/bullshit (m.a.w. uw kennis is useless :rofl: dusja, begrijpbaar dat je niet zomaar dit wil aanvaarden.. als je heel je leven shit gelooft, dan blijf je er liever in geloven dan te moeten van realiteit veranderen)

democracy02

Legacy Member
Yo-Han zei:
The freemasons zijn duidelijk afstammelingen van de riddres tempeliers terwijl de illuminati eerder een soort veronderstelde duistere tegenhanger zouden zijn
De freemasons zijn zelf duister, en zijn een sekte waarin enorm veel leden de luciferiaanse leer aangesmeerd krijgen zonder dat ze het beseffen. Die die hogere functie hebben houden zich met satanische rituelen bezig, net als skull&bones..

shit over skull 'n bones (op die pagina zie je kerry & bush toegeven dat ze er beiden toebehoren maar "er niet mogen over babbelen" :rofl: )


de US is daar dus zogezegd op gebaseerd..vrijheid van mening..geen evil wereldheersende duivelsclan
vrijheid van mening :rofl: daarom da wanneer ge de overheid bekritiseerd ge wordt gezien als terrorist daar tegenwoordig.

ivm freemasons check deze 2 korte videos

of deze site: Freemasonry and Satanic Ritual Abuse

gevoed door het i'net en boeken a la the da vinci code? :D...iedereen voedt de hype. Wat zich manifesteerd in de US nu is een extreem lompe regering die meer de vlam van agressie en terrorisme aanwakert dan iets anders (cfr nadende conflict Irak)...
Keep on dreaming dus ..de realiteit is veelal wel hard en soms zeer vuil,maar toch nog heel wat anders dan velen denken
in 1944 werd het boek "empire of the city" released door e.c. knuth; dat handelde over het feit dat de top daar zich zwaar bezighield met samenzweringen... voor stukje uit het boek check: dit

duz toen al waren er mensen de samenzwering op het spoor, is geen hype die er is sinds de x-files of dan browns kut boek.

katholieke kerk = satanisch
bush blair kerry = satanisch

Hail mary hail satan

Anoniem0

Legacy Member
democracy02 zei:
Als je "ontwaakt" uit de slaap zie je dat 99% van de mensen slapen... dat is het bewijs. Om te ontwaken moet je 1st weten daj slaapt, want als je een boek bekijkt dat dient om je wakker te maken met de instelling "dit is zever, ik weet het allemaal beter" dan zal het idd geen effect hebben.

das dus goe he.
ge moet eerst denken da ge opgesloten zijt voor da ge vrij kunt komen.....
ge moet eerst denken dat je ziek bent voor je miraculeus kunt genezen....
etc etc.

je laat je vrijwillig opsluiten door icke zodat je kan ontsnappen.
en als je ontsnapt bent...
blijft alles het zelfde.
ga je dan je eigen land kunnen beginne?
ga je nooit mer ziek worden???
ga je nooit kwaad meer zijn op iemand???
i think not.

Elvis P

Legacy Member
democracy02 zei:
Als je "ontwaakt" uit de slaap zie je dat 99% van de mensen slapen... dat is het bewijs. Om te ontwaken moet je 1st weten daj slaapt, want als je een boek bekijkt dat dient om je wakker te maken met de instelling "dit is zever, ik weet het allemaal beter" dan zal het idd geen effect hebben.
Mensen die zowiezo al met iets of wat van die gedachten zitten, zijn na het lezen van die boeken echt volledig vertrokken en denken de ultieme waarheid gevonden te hebben.. Das evenveel "misbruik" maken van de beïnvloedbare geest van sommige mensen als de illuminati zogezegd doen

Terrorist_Hell

Legacy Member
allahmcbeal zei:
das dus goe he.
ge moet eerst denken da ge opgesloten zijt voor da ge vrij kunt komen.....
ge moet eerst denken dat je ziek bent voor je miraculeus kunt genezen....
etc etc.

je laat je vrijwillig opsluiten door icke zodat je kan ontsnappen.
en als je ontsnapt bent...
blijft alles het zelfde.
ga je dan je eigen land kunnen beginne?
ga je nooit mer ziek worden???
ga je nooit kwaad meer zijn op iemand???
i think not.

Da's nu het typische voorbeeld van bang zijn voor de 'andere' toekomst. Je denkt dat we de wetenschap zullen verwerpen van hier tot ginder, of 't zelfde met de geschiedenis. Bullshit. Wetenschap kan goed of slecht gebruikt worden, net 't zelfde als bij geschiedenis, economie, etc. etc.

Niemand hoeft ziek te zijn, zonder eten te zitten, geen dak boven z'n hoofd te hebben, ... Hoe komt dat 't nu zo is? Omdat de wereldeconomie in handen is van slechts enkele banken o.l.v. The Global Elite.

Het belangrijkste is dat iedereen vrij is om te doen wat hij wilt, zonder 'n ander daarvoor te kwetsen. Je denkt waarsch. ook dat het nodig is dat 'n mens werkt & geld verdient, zodat hij luxe kan kopen. Da's allemaal voor niks nodig, en zorgt enkel maar voor onrust. Je lichaam is niet meer dan 'n verpakking van je geest, en je geest verlaat 't lichaam bij 't 'sterven' van 't lichaam. 't Enige wat men nodig heeft is voeding, 'n dak boven je hoofd, kledij,... Heus meer dan de basisbehoeften heb je niet nodig om te kunnen doen wat je écht wilt, nl. van 't leven genieten.

En nogmaals: olie/benzine kon al 'n 70 jaren geleden afgeschaft worden, en 't is tijd om energie van de aarde te gebruiken. Die technologie BESTAAT!

democracy02

Legacy Member
voor proof dat jesuiten en vaticaan geholpen hebben 2 wereldoorlogen in hang te steken:
zie deze boekskes
The Secret History of the Jesuits, by catholic French historian Edmond
Paris.
The Vatican's Holocaust, by Avro Manhattan
The Godfathers, by Jack T Chick
Smokescreens, by Jack Chick


ebook: two babylons bewijs da katholieke kerk kopie is van relgie van babylonie... satanische religie.



state sponsored terrorism

bewijs ivm mensen dom maken...
http://www.vtm.be/nieuws/index_buitenland.htm
http://www.vtm.be/nieuws/index_binnenland.htm
wtf do they think we are? Idiots? 't nieuws is net een soap...
mensen baseren daar op hun mening ivm de wereld :eek:

bewijs da wij mensen al in een ver stadium zitten van dom zijn gemaakt:
-popcultuur (all of the same shit, zowel films, muziek, ...)
-we vluchten constant weg van realiteit door middel van games of films kijken
-bigbrother, temptation island, ..... :ironic:

voor jullie is dat allemaal normaal ofcourse, omdat dit "de wereld is zoals het geworden is" en "wat moet je anders doen" ... als je al heel je leven zo bent, dan is het omdat dat normaal is denken jullie..;;

wees es eerlijk tegenover jezelf, is dit echt normaal? in het jaar 2006 dat we nog altijd zo dom zijn dat ieder moment van de dag moet gevuld worden door iets dom te doen....

jullie zeggen dat jullie iets leren op school en dat educatie/geschiedenis/politiek belangrijk is, maar jullie snappen nog niet eens brood & spelen. je ziet het als iets uit het verleden maar het is zoals hierboven vermeld meer dan ooit van toepassing... mensen leren niet uit geschiedenis, omdat het zich zal blijven herhalen tot dat het "intern probleempje" opgelost wordt.

de geest kan geen oplossing brengen, geen enkele regering zal de oplossing brengen... dream on.

de oplossing is veel simpeler & zit vanbinnen. eigelijk heeft een mens nix nodig om zich goed te voelen, er is iets in ons dat ons verbind met elkaar en met de natuur, waarop je kan intunen


maar door het gat in ons, gecreëerd door de illuminati, kunnen we niet meer intunen... we weten zelf niet dat zoiets mogelijk is... we denken zelfs dat we vrij zijn en worden geteisterd door alciada :ironic:


they hate the god in you :) (zoveelste unieke kans voor vlugge gratis bijscholing, als je de inhoud betwijfelt do the research yourself...)



grtZ, demo :)

Terrorist_Hell

Legacy Member
Elvis P zei:
Mensen die zowiezo al met iets of wat van die gedachten zitten, zijn na het lezen van die boeken echt volledig vertrokken en denken de ultieme waarheid gevonden te hebben.. Das evenveel "misbruik" maken van de beïnvloedbare geest van sommige mensen als de illuminati zogezegd doen

Is dat dan 'n reden om er niet meer over na te denken? Hell, waarom verwerp jij niet de 'ultieme' waarheid alias de fysieke-wereld-is-alles-wat-bestaat mentaliteit? Aja, juist, omwille van de wetenschappelijke methode om te verklaren dat iets bestaat of niet; of iets 'n oorzaak-gevolg relatie heeft, etc.

Ong. 95% van 't DNA wordt volgens wetenschap afgedankt als 'junk DNA'. Waarom? Omdat ze niet weten wat 't doet. Volgens Icke is er 'n gebroken link tussen ons huidig DNA en ons 'vroeger' DNA. We konden dan werkelijk met onze geest werken (objecten verplaatsen, zweven, etc. Zie maar naar Atlantis). Dat klinkt absurd, maar open-minded wetenschappers zijn goed op weg in die richting, als ze al zien dat water mooie/lelijke vormen kan aannemen naargelang de woorden die ze toegezegd krijgt.

Ook is 95% van 't universum 'donkere' energie, d.w.z. we weten niet wat 't is. We denken gewoon dat onze wetten tellen over 't gehele heelal, nogmaals bullshit. Voor 't zelfde geld leven er op 'n andere frequentie heel wat wezens op Mars, of gewoonweg op de Aarde.

killgore

Legacy Member
democracy02 zei:
zoals ik zei is reeds beantwoord in de thread nie tlang geleden door 3 verschillende mensen
antwoord dan nog eens, want ik kan mij dat niet herinneren, het is toch niet zo moeilijk dat antwoord te herhalen?

contradicties :wtf: dat is goed beargumenteerd antwoord dat ik gaf ivm bewustzijnssluitende & bewustzijnsverruimende drugs. 1e is goed de andere is slecht, jij scheert ze over de zelfde kant :lol: dat voorbeeld van die wetenschapper die het DNA ontrafelde gaf toe dat hij zonder de hulp van bewustzijnsverruimende drugs dit niet zou gekunt hebben.
je snapt het niet.
contradictie is: Jullie zeggen dat de illuminati bepalen welke wetenschappers een doorbraak plegen & dat zij drugs verbieden. En dan kom je af met een nobelprijswinnaar die zen theorie onder drugs heeft gevonden :wtf:.

Als je "ontwaakt" uit de slaap zie je dat 99% van de mensen slapen... dat is het bewijs. Om te ontwaken moet je 1st weten daj slaapt, want als je een boek bekijkt dat dient om je wakker te maken met de instelling "dit is zever, ik weet het allemaal beter" dan zal het idd geen effect hebben.
Ontwaak uit jouw droom!
Inderdaad, vele mensen kijken nog vrij naief en beperkt tegen de wereld aan. Is dat een bewijs voor jullie stelling? Nee, het is een bewijs dat we die mensen hun ogen moeten openen. Hun ogen openen is niet om ze 1 ander point of view te geven.
Die theorie is misschien goed om mensen eens over andere dingen laten na te denken ook, inderdaad: om hun ogen te openen.
Maar dat heeft niets te maken met het juist zijn van die theorie!

Je weet niet oe de theorien in elkaar zettn wij zeggen gewoon bepaalde theorien en geven goede links. Jij bekijkt geen links en baseert je visie over hoe onrealistisch de theorie klinkt. Dus het is eerder jouw mening dat is gebaseerd op een beperkte nauwe visie.
Ik heb meeste links (niet allen) gelezen en zelfs 1 van de e-books die jij hier zo goedwillig had geplaatst.
Ik moet zeggen: Er zijn idd punten waar die theorieen en dergelijke interessant zijn en in min of meerdere maten correct ;). Maar meestal overdrijven ze en hameren ze te veel door op 1 klein punt dat hun theorie bevestigd, de 1000en andere factoren vergetend ;).
Geloof mij, ik zit, net als parnakra me dunkt, niet zomaar blindelings te bashen.

de islam leren ze daar ook op school, en zien ze op tv, en iedereen rond hen gelooft er in, en lezen ze in de krant... er bestaan ook meerdere boeken dan de koran dus je hebt ook meerdere bronnen.
Het blijft 1 religie/standpunt/strekking/..., of dat nu meerdere boeken zijn of niet.

Alle bronnen van ons zijn gemaakt door materialistische wetenschappers die hun onderzoek baseren op vorig onderzoek. Toen hitler de gescheidenis zoals het in belgie werd gegeven wou veranderen, dit is ongetwijfeld al enorm veel gebeurd in de geschiedenis wat er voor zorgt dat geschiedenis compleet onbetrouwbaar is.
Idd, de standaard geschiedenisboeken die je in het school krijgt. Er zijn wel degelijk genoeg werken geschreven die je niet in school en dergelijke vind die bv. oa gebaseerd zijn op NIEUW onderzoek (ik denk aan de boeken over geallieerde bombarderingen tijdens de 2e WO waar de laatste jaren zoveel rond te doen is).
Ook, als je auteurs gaat lezen van bijvoorbeeld andere nationaliteiten (soms moet je het dan wel doen met wat minder inetwerk, een deftige samenvatting of zo bij gebrek aan het hele boek). Dan lees je ook verschillende standpunten, die niet allen op ons westerse schoolse systeem zijn gebaseerd.
Je kan pas bv. ( en nu ga ik gevaarlijke toer op) een deftig beeld vormen over de echte omvang van de holocaust als je zowel zwaar overdrijvende rapporten hebt gelezen (vaak israelitisch of van extreem linkse personen), "neutrale" rapporten (neutraal in zin van zo objectief mogelijk, wat nog steeds vrij subjectief is natuurlijk) en minimaliserende, ontkennende theorieen.
Wat jullie doen is pakweg enkel de ontkennende theorieen gaan lezen en u blindstaren op de gegevens die je daar krijgt, andere factoren negerend en soms "bewijzen" vervormend. Nu ja, "jullie", de meeste uitleggen in links ed die ik van jullie gekregen heb bedoel ik daarmee, aangezien de meesten onder jullie liever met links afkomen als met argumentatie.

En als je uw wereldvisie baseert op gebeurtenissen op de wereld in de wereld, dan ben je verkeerd. Want als het ene land oorlog maakt tegen de andere, is het niet om dat dat andere land iets verkeerd heeft gedaan... maar omdat illuminati iets verkeerd doet.
Dit bevestigd pas wat ik weg: een land maakt niet oorlog om economische crisis, belachelijke volkeren ideeen of sociale problemen hoor. Neenee: het is gewoon omdat iemand een papiertje verkeerd ingevuld heeft ( da laatste is ironisch gezegd, ik weet ook dat je het niet letterlijk zo bedoelt :p).

Illuminati = achtergrond
voorgrond = show/bullshit (m.a.w. uw kennis is useless :rofl: dusja, begrijpbaar dat je niet zomaar dit wil aanvaarden.. als je heel je leven shit gelooft, dan blijf je er liever in geloven dan te moeten van realiteit veranderen)
Gefrustreerd omdat je niet goed bent op school of niet simpel aan job geraakt mssch?
kennis > illuminati, zonder kennis zou zelfs zo een belachelijke groep niets voorstellen.
En ik niet aanvaarden? Ik heb het eerder gezegd: Ik weet ook dat de realiteit is dat je moet opklimmen (lees: slijmen, omkope, whatever), dat de macht beinvloed wordt door kleine groepjes, ... .
Jij bent diegene die het niet wilt aanvaarden: Je plaatst daar een zogezegde megagroep en jah, het is maar zo he, ik zal maar de rest van mijn leven slaafje van die groep spelen :ironic:.

Als laatste: Mijn excuses voor sommige typfouten en het ontbreken van tremas, maar ik typ hier vanuit mijn faculteit en die zijn zo leuk om de helft van de pc's uit te rusten met qwerty borden.

Fir3wulf

Legacy Member
Ik vind het kut om te weten dat er mensen zijn die hetzelfde functioneren, die de wereld eens gaan regeren.
En dus ook denken dat ze meer zijn.

Wat geeft Amerika bijvoorbeeld het recht om binnen 2 jaar (heeft in de krant gestaan)
Raketten op de maan te laten inslaan om het boren te vergemakkelijken/vermijden. Vragen ze dit aan het volk ? Nee. Ze doen maar

Weten die klootzakken dan niet dat de maan belangrijk is voor ons op aarde? Dat dan het water gaat flippen?

killgore

Legacy Member
djeez

1)raketinslag is niets speciaals, er vliegen wel genoeg meteorieten tegen de maan hoor :p, met hogere snelheid en "impact" (reden waarom er meer zijn als op aarde: ze branden niet (zo makkelijk?) op.
2)Het is al de 2e keer ( mssch zelfs meer) dat ze zoiets doen bij mijn weten.
3) Die mensen bij nasa zijn nog steeds top ingenieurs & wetenschappers die denk ik wel deftige berekeningen kunnen maken over de impact en invloed hoor :p.

Het is toch niet omdat er op irak 1000en raketten zijn geslagen dat de maan ook maar 1 cm uit baan is geraakt of zo?

voor de rest geef ik je wel gelijk (uw eerste zin dus)

democracy02

Legacy Member
killgore zei:
antwoord dan nog eens, want ik kan mij dat niet herinneren, het is toch niet zo moeilijk dat antwoord te herhalen?
icke jaagt mensen weg omdat hij met overdreven ongeloofwaardige theorien afkomt zoals de reptielen. terwijl hij ook veel theorien heel goed kan argumenteren ivm maatschappij en dumbing down of the people, en ivm het "intunen". ook heeft hij geen concrete zwart op wit bewijzen die de illuminati in gevaar brengt, het enige dat icke kan doen is mensen wakker maken... maar momenteel is de situatie wereldbevolking 99,9 % tegen 0,1% dus laten ze die beter rond lopen...

mensen die wel te lastig kwamen hebben ze uit de weggeruimd zoals conspiracy rsearcher joe vialis en mensen die grote invloed hadden op de bevolking ivm hun lifestyle en politieke overtuiging (bob marley, john lennon, ..)
je snapt het niet.
contradictie is: Jullie zeggen dat de illuminati bepalen welke wetenschappers een doorbraak plegen & dat zij drugs verbieden. En dan kom je af met een nobelprijswinnaar die zen theorie onder drugs heeft gevonden :wtf:.
illuminati verbied niet alle drugs. alcohol en tabak zijn zeer schadelijk geestsluitend en legaal. cocaine/heroine/meth zijn zogezegd zeer schadelijk en gevaarlijk, maar in realiteit zijn ze niet veel schadelijker dan de voorgenoemde en worden ze binnengesmokkeld door CIA en illuminati zelf... omdat het veel geld opbrengt en mensen dom/afhankelijk/zombies maakt... (handig alternatief naast TV, educatie, 't nieuws, ...)

Geestverruimende middelen zijn ze tegen omdat die kunnen mensen doen ontwaken en nieuwe denkwijzen ontdekken, net zoals die wetenschapper dat deed met DNA. was gewoon voorbeeld dat drugs nuttig kunnen zijn! want daar ging het hem om, men zei dat "bewustzijnsverruimende" drugs niet bestaan bullshit. ze worden al duizenden jaren gebruikt over gans de wereld en groeien in alle geuren en kleuren, het is maar in het westen dat men ze demoniseert omdat deze "drugs" ons bewustzijn kunnen veruimen alsook de connectie herstellen met onze "innerlijke zelf" die werd verbroken door de materialistische maatschappij.
Het blijft 1 religie/standpunt/strekking/..., of dat nu meerdere boeken zijn of niet.
net als alle verschillende bronnen die je in het mainstream vind uit 1 standpunt komen, nl. die van materialisten die allemaal werden geconditioneerd door de maatschappij en geleerd zijn hoe ze moeten leven en denken. dan mogen die gerust met een zogezegd inoverende kijk op de wereld afkomen,

zolang ze niet verbonden bent met hun innerlijke zelf of dit nog nooit hebben ervaren, dan blijft hun realiteit en kijk beperkt en kunnen ze nooit deftig objectief onderzoek doen. objectief bestaat niet want onderzoek is altijd gekleurd door de realiteit van de wetenschapper, en als de wetenschapper een stuk realiteit ontbreekt dan is de waardigheid van al hun resultaten onderzoek waardeloos... en passen ze perfec tin de materialistische mainstream science.


Ik weet ook dat de realiteit is dat je moet opklimmen (lees: slijmen, omkope, whatever), dat de macht beinvloed wordt door kleine groepjes, ... .
Jij bent diegene die het niet wilt aanvaarden: Je plaatst daar een zogezegde megagroep en jah, het is maar zo he, ik zal maar de rest van mijn leven slaafje van die groep spelen :ironic:.
de realiteit is echt niet dat je moet opklimmen, de realiteit is dat de maatschappij een val is waar je zogezegd verschillende opties hebt en de ene beter af is dan de andere... maar het enige da je moet doen is connecten met je innerlijke zelf.

heeft niks te maken met religie of geloof dit is pure realiteit en iedereen dit dit reeeds heeft ervaren kan dit niet ontkennen. daarom dat ik ook niet in reptielen ed geloof (al lijkt het me heel mogelijk) omdat ik er zelf nog geen heb gezien.

we zitten in een gevangeniS, en het is geen economische gevangenis waar mensen met veel geld zich kunnen vrijkopen... zolang je vast hangt aan geld en je gedachtn vasthangen aan de realiteit die ze je hebben aangeleerd ben je fucked... een lage of hoge status heeft er nix mee te maken

http://www.lyrics007.com/John Lennon Lyrics/Working Class Hero Lyrics.html

Anoniem0

Legacy Member
firewulf1 zei:
Ik vind het kut om te weten dat er mensen zijn die hetzelfde functioneren, die de wereld eens gaan regeren.
En dus ook denken dat ze meer zijn.

Wat geeft Amerika bijvoorbeeld het recht om binnen 2 jaar (heeft in de krant gestaan)
Raketten op de maan te laten inslaan om het boren te vergemakkelijken/vermijden. Vragen ze dit aan het volk ? Nee. Ze doen maar

Weten die klootzakken dan niet dat de maan belangrijk is voor ons op aarde? Dat dan het water gaat flippen?


OMFG lees het artikel gewoon eens goed.
ze gaan een stuk van die satteliet laten inslaan op de maan.
niets bombarderen maw er komt geen bom aan te pas.....:ironic:
de stofwolk dat gaat vrijkomen gaan ze bestuderen met de rest van de satteliet.
dan gaan ze deze laten inslaan en de stofwolk dat daarop vrijkomot gaan ze onderzoeken vanaf aarde.
miljaar er zitten 'niet snuggere' mensen op de wereld.
allemaal mensen die VEEL dingen geloven....

Bacon

Legacy Member
killgore zei:
djeez

1)raketinslag is niets speciaals, er vliegen wel genoeg meteorieten tegen de maan hoor :p, met hogere snelheid en "impact" (reden waarom er meer zijn als op aarde: ze branden niet (zo makkelijk?) op.
2)Het is al de 2e keer ( mssch zelfs meer) dat ze zoiets doen bij mijn weten.
3) Die mensen bij nasa zijn nog steeds top ingenieurs & wetenschappers die denk ik wel deftige berekeningen kunnen maken over de impact en invloed hoor :p.

Het is toch niet omdat er op irak 1000en raketten zijn geslagen dat de maan ook maar 1 cm uit baan is geraakt of zo?

voor de rest geef ik je wel gelijk (uw eerste zin dus)

Schattig, iemand die denkt dat impact & invloed belangrijk zijn. Yet here we are trying to figure out global warming half a century after it could've been solved :)
Komt daar nog eens bij dat ze zowat elke dag met iets nieuw komen in de trend van "we wisten niet dat dit schadelijk was, blijkbaar wel, our bad!".
We denken een goed idee te hebben van de dingen rondom ons maar we beseffen amper wat er op 't "sub-atomic" level gebeurt. De beste manier zou mss zijn om geen destructieve krachten te gebruiken. Maar wat een gek en absurd idee zou dat zijn hé.

En ze doen wel meer destructieve dingen hoor.

Een klein voorbeeld daar van is HAARP, zogezegd een wetenschappelijke instelling. HAARP is een ionosferische verwarmer(zoals er wel meer zijn in de wereld). Met toepassingen zoals je eigen 'laag' creëren in de atmosfeer voor veilige radiocommunicatie. Maar zelfs weersveranderingen door het opwarmen van die ionosfeer of het creëeren van "plasma schermen" voor ICBM's die fungeren als EMP op een inkomende bom.
Verder is HAARP in staat de aarde tomografisch te scannen (ondergronds), eender waar op de aarde, dit soort 'gerichte' radar is illegaal maar van zodra het officieel geen militaire instelling is telt die regel niet.
Wat niet verteld word is dat om dit te bereiken heel de wereld wordt onder gedompeld in een lage frequentie die gelijk staat met de frequentie van het menselijk brein.

http://www.conspiracycentral.net:6969/stats.html?info_hash=811c7f1053dbcd742908673d41f55b012ac9dbe9

Terrorist_Hell

Legacy Member
Waarom reageert er niemand van de non-believers op m'n argumenten o.a. over dat eerste hoofstuk omtrent ET in And The Truth?

Ik voel me zo alleen :ironic: :woohoo:

't Tweede hoofdstuk gisteravond gelezen en handelde over de historie van geld, banken, ... En offcourse de Illuminati (afkomstig uit Duitsland), die op zich onder controle staat van The Global Elite.

En voor Fulcrum: er is info over hoe je 'n wereldoorlog kan ensceneren in And The Truth. Lees 't snel!! :)

killgore

Legacy Member
Bacon zei:
Schattig, iemand die denkt dat impact & invloed belangrijk zijn. Yet here we are trying to figure out global warming half a century after it could've been solved :)
Komt daar nog eens bij dat ze zowat elke dag met iets nieuw komen in de trend van "we wisten niet dat dit schadelijk was, blijkbaar wel, our bad!".
We denken een goed idee te hebben van de dingen rondom ons maar we beseffen amper wat er op 't "sub-atomic" level gebeurt. De beste manier zou mss zijn om geen destructieve krachten te gebruiken. Maar wat een gek en absurd idee zou dat zijn hé.
schattig, iemand die denkt dat een satteliet inslag die geen invloed op de maan ineens global warming zal aanpassen.
Het zijn ook geen destructieve krachten, ze laten gewoon een door mensen gemaakte "meteoor" inslaan, geen bom of zo :s.

En ze doen wel meer destructieve dingen hoor.

Een klein voorbeeld daar van is HAARP, zogezegd een wetenschappelijke instelling. HAARP is een ionosferische verwarmer(zoals er wel meer zijn in de wereld). Met toepassingen zoals je eigen 'laag' creëren in de atmosfeer voor veilige radiocommunicatie. Maar zelfs weersveranderingen door het opwarmen van die ionosfeer of het creëeren van "plasma schermen" voor ICBM's die fungeren als EMP op een inkomende bom.
Verder is HAARP in staat de aarde tomografisch te scannen (ondergronds), eender waar op de aarde, dit soort 'gerichte' radar is illegaal maar van zodra het officieel geen militaire instelling is telt die regel niet.
Wat niet verteld word is dat om dit te bereiken heel de wereld wordt onder gedompeld in een lage frequentie die gelijk staat met de frequentie van het menselijk brein.

http://www.conspiracycentral.net:6969/stats.html?info_hash=811c7f1053dbcd742908673d41f55b012ac9dbe9
[/quote]

niet-wetenschappers die zich bezighouden met wetenschap, a good laugh.

We weten trouwens wel vrij deftig zaken over subatomaire werking.
Ooit al van elektronen, protonen en neutronen gehoord?

En zelfs DAARONDER zitten we al (quarks).

Als je eens een deftige "conspiracy" wilt zoeken: global warming is vrij "fake" (bestaat wel hoor), er zou eerder sprake zijn van global dimming die het klimaat serieus schaadt.

@democracy: ik zal op u post vanavond antwoorden (heb ik iets meer tijd voor nodig ;)).

Bacon

Legacy Member
Wauw quarks! Wist je dat we die informatie al duizenden jaren hadden?

En het gaat niet om global warming of global dimming maar om de talloze uitlaatgassen.

killgore

Legacy Member
Bacon zei:
Wauw quarks! Wist je dat we die informatie al duizenden jaren hadden?
Natuurlijk.

Daarom dat het bestaan van elektronen en de atoomkern pas in de jaren 1700 is aangetoond (als het niet later was, ik weet compleet exacte datum niet meer).

Maarja, illuminati hebben dit gefaket zeker :)

En het gaat niet om global warming of global dimming maar om de talloze uitlaatgassen.
Waar denkte da global dimming op slaat?

Elvis P

Legacy Member
Terrorist_Hell zei:
Is dat dan 'n reden om er niet meer over na te denken? Hell, waarom verwerp jij niet de 'ultieme' waarheid alias de fysieke-wereld-is-alles-wat-bestaat mentaliteit? Aja, juist, omwille van de wetenschappelijke methode om te verklaren dat iets bestaat of niet; of iets 'n oorzaak-gevolg relatie heeft, etc.
Tuurlijk is da geen reden. Maar kheb het al gezegd, voor jullie is het nie bij nadenken en speculeren gebleven, het is pure waarheid en je manier van leven geworden.
Ik verwerp geneen van beide realiteiten. Der zitten mss juiste dingen in wa gij zegt, en in Icke zn boeken, maar volges mij ook veel onwaarheden. En de illuminati bestaan mss ook, maar volges mij nie op de manier die jullie doen uitschijnen. Tis nie gewoon zwart/wit, alles juist/alles verkeerd.
Voor jou waren de dingen die je las voldoende om te beslissen je "oude realiteit" te verwerpen, voor andere mensen is da nie zo..

Bacon

Legacy Member
killgore zei:
Natuurlijk.

Daarom dat het bestaan van elektronen en de atoomkern pas in de jaren 1700 is aangetoond (als het niet later was, ik weet compleet exacte datum niet meer).

Maarja, illuminati hebben dit gefaket zeker :)

Dat zijn uw woorden, ik zeg alleen dat we al veel eerder van het bestaan van die dingen wisten, we weten nu wel dat ze er zijn maar dat zegt niks over hoe die deeltjes zich gedragen of hoe dat zich vertaald naar onze wereld. En ik veronderstel dat we daar vroeger een beter beeld op hadden. Elke mens draagt deze informatie immers mee, we zijn één bewustzijn dat al miljoenen jaren evolueert. Al de informatie die we willen weten is er, het is gewoon de kunst om er aan te geraken. En wil het net dat zijn dat we afgeleerd hebben.

http://www.redorbit.com/news/display/?id=126649
http://noosphere.princeton.edu/


killgore zei:
Waar denkte da global dimming op slaat?

Moet ik nu echt bewijzen dat ik het weet? Als ik het niet had geweten had ik het gewoon in google ingetypt..

Vooraleer global dimming kan optreden moet er trouwens eerst genoeg ijs smelten (en hoe gebeurt dit?).

edit: ik ga er trouwens van uit dat global warming een fenomeen is dat zich voordoet op elke planeet in het zonnestelsel. De vervuiling zal er wel iets mee te maken hebben, maar dat doet er niet toe. Het is die vervuiling op zich die moet aangepakt worden! Global warming of dimming of wat dan ook, we ademen dat wel elke dag in terwijl we ons zorgen maken of het warmer of kouder gaat worden.. Uiteindelijk hersteld de wereld zich wel en zijn wij het die er onder lijden. Heel dat debat rond global warming is een farce imo.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan