Die deugnieterij is al jaren bezig, WGA is niet meer dan malware.
2 Bestanden zo te vinden.
Tik WGA in uw zoek promt en verwijder die zooi in veilige modus.
Ik verwijder dagelijks virussen en rommel van computers.
We worden langer hoe meer geplaagd door pestsoftware en code om je OS naar de knoppen te helpen.
Het is toch altijd de piraat die de schuld krijgt, raar genoeg denkt men niet na wie deze zooi op de markt gebracht heeft waar iedere PC gebruiker VERPLICHT gebruik van maakt.
Of wij als pc gebruiker vragen achter achterbakse activiteiten als je pc aanstaat.
Virussen (in al zijn subgroepen), spam, fishing, rootkits (starforce / sony's copyprotection op muziek-CD's).
Installatie van software code zonder kennis van de eindgebruiker of een melding ervan.
Wij zijn juist nergens schuld aan, de software industrie is ons al jaren aan het kloten.
Het begint al met het installeren van Windows die je legaal van de winkel koopt ben je al in het zak gezet.
Het is een HOME versie van XP, mensen nemen aan dat je die dan ook op iedere thuiscomputer (zoals het zou moeten) geinstalleerd dient te worden.
Jammer hangt Microsoft liever de smeerlap uit en vraagt MS om je voor iedere PC te doen betalen voor iets wat je al gekocht hebt.
Raar dat mijn Linux distributie en alle games die ik op PC gekocht heb op iedere pc geinstalleerd krijg.
WGA is dan ook niet meer dan na Product activatie pure deugnieterij.
Door deze dingen in te bouwen zet mensen juist aan tot het gebruiken van een aangepaste windows versie waar die dingen zijn uitgehaald.
Bij microsoft dringt het niet door dat pc gebruikers thuisgeen liefdadigheidsinstelling aan huis hebben om Bill's rekening gespekt te houden zodat m daar de clown kan uithangen met het volgende Microsoft product in ontwikkeling.
Dat heb je met kapitalisten, zij maken alles kapot.
Moest Piraterij niet bestaan ging ieder bedrijf falliet, door piraterij krijgt een product aandacht en wordt het gekocht door mensen met geld.
Wie de piraat de schuld geeft moet eens verder nadenken.
Wij zijn niet die genen die deze chaos gemaakt hebben in de software-business.
Alles wat nu scheef loopt in de muziek/film & software industrie is niet te verwijten aan de consument maar aan de industrie zelf.
Het zijn nu eenmaal de feiten, moraalridders met een vette portefuile en met een vet salaris zullen het niet graag horen maar dat is nu eenmaal de nagel op de kop slaan.
Ik zeg gewoon zoals het is.
Over die WGA, dit is gewoon weer typische ongevraagde malware.
2 Bestanden met WGA als naam verwijderen in veilige modus schakelt heel die zooi uit.
Geinstalleerd zonder je goedkeuring.
Wil je updaten kan je dat nog steeds, gewoon via Automatische update van Windows zelf, laat gewoon windows op een vast tijdstip je OS nagaan op updates en installeer ze.
WGA daar hebben wij niet achter gevraagd en dat hebben wij ook niet mee ingestemd bij het installeren van het OS toen deze nog in GOLD/SP1 of SP2 op je pc geinstalleerd stond.
MS bemoeit zich gewoon met dingen die niet van hun zijn, je pc overmeesteren en volproppen met dingen die jij niet mee instemt ze te installeren, je krijgt er gewoon de kans niet toe.
Mijn mening is nog altijd dezelfde als gewoonlijk, jij bent baas over je PC.
Jij bepaalt wat er op komt, MS heeft niks te willen.
Als je hun arrogant gedrag grondig beu bent knikker je gewoon die irritante software van je PC.
Waarom heb je Internet Explorer 7 nodig, waarom MS Defender, waarom die Mediaspeler 11 ?
Ga op het internet, men gooit je dood met alternatieven die een pak beter zijn.
Wie heeft die PC gekocht, gij.
Wie heeft die software gekocht gij.
Wie zijn centen zijn het, de uwe.
Lijkt me dan ook niet meer dan logisch dat jij bepaalt wat er op uw pc geinstalleerd wordt.
En niet een buitenstaander die even komt zeggen hoe je je pc moet runnen.
Als je morgen je PC door het raam gooit wie gaat je tegenhouden, jij hebt m betaald.
Steek je morgen een doos Windows XP in de fik of maak je er een knutselwerk van, wie gaat je tegenhouden.
Idem met het ombouwen van consoles, ook zo iets, het is uw console.
Al maak je van je PC/Console een microgolfoven, gij hebt die betaald.
Mijn broer draaide al radio's en versterkers open op zijn 13de, ik heb nog nooit een fabrikant aan mijn deur gekregen die de boel komt halen.
Al die kaptitalisten vergeten dat ze niet weten waardoor ze bestaan en aan wie ze het te danken hebben DAT ze bestaan.
Als je morgen gaat voor een MAC en je zegt ik moet geen Windows niet meer hebben, jij hebt de centen, jij bepaalt waar je geld aan uitgeven wordt en wat er met die dingen gedaan worden eens ze betaald zijn.
Het zou mooi zijn, morgen koop ik een TV, en de fabrikant bepaalt via een timer wanneer die tv aan mag, je gaat die tv zien vliegen geloof mij maar.
Dat is ook wat Microsoft aan het doen is met uw pc.
Dat lijkt er bij velen nog steeds niet door te dringen, het wordt maar gedoogd zonder te beseffen waar MS werkelijk mee bezig is.
Als je morgen zegt ik stop met computers en ik geef me geld aan iets anders uit, ze hebben gewoon geen verhaal.
Jij hebt de centen, jij bepaalt de regels.
Jij bent de gene waardoor zij bestaan, zonder onze interesse zaten we nog met een typemachine ipv met een computer waar we nu ons geld aan uitgeven.
De meesten doen het, het draaien van alternatieven.
Of je werkelijk verplicht bent om die MS software te gebruiken omdat er niks anders is om hetzelfde te doen.
WGA is wiezo nutteloos, wie herinnert zich SP2 nog.
SP2 ging ook iedere niet juist geactiveerde windows uitschakelen.
Wat doen de meesten denk je, een basis windows slipstreamen waar SP2 in zit.
WGA is ook zo iets.
Normaal mag je wettelijk ook geen 1:1 kopie maken van je retail CD, toch iedereen doet het om een slipstream SP2 versie aan te maken om die beveiliging met ongeldige windows versies het zwijgen op te leggen.
Laat je gewoon niet kop zot maken door microsoft en mensen die zo hoog boven de grond vliegen met hun legaal naamplaatje, of het allemaal engeltjes zijn.
Ik steek mijn hand in het vuur dat hun HD vol staat met LAN-Party downloads waar de afkomst ervan ook niet legaal is.
De pc gebruiker als dader aanduiden is dan ook totaal hypocriet.
Net zeggen ik rij keurig 30Km/u in zone 30 en knal nooit door een rood licht en geef iedere flik een polleke als ze mij een bonneke op mijn ruit kleven als je 30 sec te lang geparkeerd staat.
Hou toch op om zo hoog van de toren de blazen en de vlag uit te hangen.
We doen het allemaal, we hebben ons ooit eens schuldig gemaakt aan dingen die niet bij wet goedgekeurd zijn.
Bill Gates is ook geen heilig boontje, als je de geschiedenis van MS goed kent weet je hoeveel wetten aan zijn reet lapt alleen maar om dat meneer met geld kan smijten bezit je de hele wereld en is hij weer anders en word het goedgepraat ook.
Microsoft fanboys krijgen met dit bovenstaande ook zonder pardon de deksel op de neus.
Als er ene is die niet de wet naleeft is het wel het bedrijf zelf Microsoft die er iedere keer in slaagt om verzeild te geraken in een conflict (machtmisbruik en monopoliemisbruik) om alles onder de duim te houden wat er maar onder de duim te houden is.
De gene die normaal het voorbeeld voor velen moet zijn veegt er zelfs zijn botten aan.
My 2 cents