Archief - Wie ben jij

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tot welke groep behoor jij?


  • Totaal aantal stemmers
    327
  • Opiniepeiling gesloten.

dr.salt

Legacy Member
onruststoker

maar eig meer den gezelligen betweter , zet datter nekeer tusse

TETTENMAN

Legacy Member
ge had beter deze onderscheiding genomen:

Gamer
John
Alterno
Gothic
Metal
Skater
Hiphop
(vul mij aan)

Gothic en metal liggen dicht bij elkaar I know maar er blijve verschille denkek toch

Bontus

Legacy Member
TETTENMAN zei:
ge had beter deze onderscheiding genomen:

Gamer
John
Alterno
Gothic
Metal
Skater
Hiphop
(vul mij aan)

Gothic en metal liggen dicht bij elkaar I know maar er blijve verschille denkek toch
jup, het grootste verschil is dat nen Gothic voor zen eigen littekens zorgt.

ElBramo

Legacy Member
/wrists!!!!

En den beachboy, den don juan (iedereen gaat da kiezen he), den retard, den geilzak, de seksist, de stille, de gepeste, de lelijkaard, den aap, den lawijtmaker, den sjansaar, den lelijke jongen met het veel te knappe lief, den snor, den fransoos, den ...

:rofl: :D

Dieleman_F

Legacy Member
Alles een beetje buiten stoere knappe jongen en snob, en weirdo ook niet echt, maar mss toch een beetje :p

Ik heb goeie punten, dusja strever, maar ik ben niet altijd de lieveling bij alle leerkrachten, dusja onruststoker :p



den snor :rofl:

Hmgrwngd

Legacy Member
I AM TROUBLE !!!

Ik ben ze namelijk allemaal, en ik voel de noodzaak om iedereen aan te tonen dat zij mij zijn, en ook al die dingen zoals strever, freak ,etc.

I AM TROUBLE !!!

SweetEmmaRose

Legacy Member
CommunityLeader zei:
uhu
waarrom hangt er bloed in uw haar? :wtf:

*edit*

ah ok dat is paars :unsure: :sop:
ja ik had gewoon stukjes flashy rood haar :)
ge moet alles is uitproberen e :p







ok da was enorm schraal :sop:

marle

Legacy Member
ik vind echt mijn plaats er niet tussen.
maar dat komt msh vooral door, dat ik vorig jaar veel rustiger ben geworden, toen was ik een onruststoker.

dus nu zit ik ergens tussen ex onruststoker en wierdo (denk'k).
ik vind strever en snobje niet passen.

dus als ik iets moet nemen zal het dat dan zijn.
maar ik vind dat ik nergens dan bij hoor

Hmgrwngd

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
ja ik had gewoon stukjes flashy rood haar :)
ge moet alles is uitproberen e :p







ok da was enorm schraal :sop:

Nee, doe waje wil ! :)

We need freaks!

SweetEmmaRose

Legacy Member
Das al lang gelede :p
2 oktober 2003 :)

nu is alleen mijn karakter freaky :p

100%

Legacy Member
de meeste mensen vinden mij raar omdat ik op mijn (bijna) 27ste nog game, en games verzamel.
ik vind dat net van diegene die 's avonds naar de tv liggen te gapen, en zich verrijken met dat wat vtm en co te bieden hebben.

den Acid Burn

Legacy Member
100% zei:
de meeste mensen vinden mij raar omdat ik op mijn (bijna) 27ste nog game, en games verzamel.
ik vind dat net van diegene die 's avonds naar de tv liggen te gapen, en zich verrijken met dat wat vtm en co te bieden hebben.

idd

i pitty the fools :)
wat is het verschil tussen gamen en een film of serie bekijken.
het is allebei entertainment en gamen is veel beter om uw geestelijke scherpte en dergelijke te onderhouden dan gewoon passief achter den tv te liggen.

killgore

Legacy Member
den Acid Burn zei:
idd

i pitty the fools :)
wat is het verschil tussen gamen en een film of serie bekijken.
het is allebei entertainment en gamen is veel beter om uw geestelijke scherpte en dergelijke te onderhouden dan gewoon passief achter den tv te liggen.

Belangerijkste verschil: tv is sociaal aanvaard (door de volledige bevolking, niet enkel deze onder 25) en gamen niet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan