Archief - Wie ben jij

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tot welke groep behoor jij?


  • Totaal aantal stemmers
    327
  • Opiniepeiling gesloten.

Mr. M

Legacy Member
Wa_denkte zei:
In mijn top 10 zit een band met 600 fans. :p
is checke bij mij se

bij mij t minste 2600 en een klets, ma idd autechre is relatief bekend nog (heb k er ook wel ergens tusse staan)
er zitte in mijn top 10 ma 4 groepe die meer luisteraars hebbe ook (nu ja t zal zeker nog minder kunne ze)

nu ja, k heb ook wel wa bands er tusse zitte van om en bij de 1000 luisteraars, ma uiteindelijk maakt het allemaal ni echt uit
tis ni omda ge minder commerciele muziek luistert da ge daarom ne weirdo zijt ofzo :p (al zou k mij ook het rapste weirdo pakke van al die dinge)

KIA_Killer

Legacy Member
Iedereen noemt me raar (behalve een buurmeiske van verderop :wtf: ) maarja dan zal ik maar weirdo kiezen =)

Susperia

Legacy Member
Op school was ik niet echt een strever, sommigen moeten er nu eenmaal bijna niets doen om er te geraken. Tot een bepaalde bevolkingsgroep reken ik mezelf niet.

Bontus

Legacy Member
Dirty_Col zei:
Relatief gezien is dat niet veel hoor op last.fm :)
eigenlijk is da superveel, mijn top artists komen meestal niet boven de 100 listeners. (met paar uitzonderingen maar is niet men favo muziek)

Dirty_Col

Legacy Member
Mja, ik heb ook favo bands die maar 5000 fans hebben op last.fm, maar dan zijn er ook met 300 000 ofzo :p 50 000 is meer een gemiddeld aantal fans op last.fm vindek

Mr. M

Legacy Member
Dirty_Col zei:
Mja, ik heb ook favo bands die maar 5000 fans hebben op last.fm, maar dan zijn er ook met 300 000 ofzo :p 50 000 is meer een gemiddeld aantal fans op last.fm vindek
dan heb ik een zeer ongemiddelde smaak :p
want het overgrote deel van mijn top 50 zit onder de 10 000 (wsl van al mijn dinge da k luister) en zeker onder de 50 000
natuurlijk zijn er uitzonderinge he

Chickenlal

Legacy Member
Ik ben de gek, omda ik altijd van die belachelijk gekke dingen zeg. Veel mensen vinden me ook wel grappig. Ik ben toch nooit het nerdje geweest van de klas, stiekem soms de onruststoker, maar iedere leerkracht dacht dat ik een engeltje was. Daarnaast wist ik ook elke leerkracht te bekoren met mijn soms extreem droge humor.


Ik had meestal iets speciaals in klas. Ik kon als enige lachen met de leerkracht, allé, grapjes maken hé. Nie uitschelden ofzo. Maar soms van die belachelijk onnozel droge antwoorden geven waarbij ze soms strijk gingen. Of opeens luidop iets stoms zeggen terwijl hij aan het vertellen is die zijn theorie in het belachelijke trekt. Als de andere het deden kreegen ze een opmerking (mss omdat het van hun niet grappig was:p). Komt mischien door mijn "teddybeer-gehalte"


hoofdschooier zei:
ben eerder de neutrale, stille jongen met af en toe een droge opmerking ;)

Zo ben ik ook. Bij nieuwe mensen ben ik altijd stil en onzeker, maar dan op het juiste moment smijt ik daar een droge opmerking tussen het gesprek waarbij iedereen strijkgaat en het ijs gebroken is :p

Bosvos

Legacy Member
heb voor weirdo gekozen, maar klopt eigenlijk niet :p

ben eerder de neutrale, stille jongen met af en toe een droge opmerking ;)
sommigen bezien mij wel als een weirdo als ik eens een muziekske opzet ;)

zotteluc

Legacy Member
Waar hier door de threadstarter vlot aan voorbijgegaan wordt,
is dat die film er juist over gaat dat het belachelijk is van mensen in die stereotypen op te delen.

(Maar ja zonder begeleidend kringgesprek voor het filmforum op school is het natuurlijk niet gemakkelijk van zelf eens na te denken hé)

Flatcat

Legacy Member
zotteluc zei:
Waar hier door de threadstarter vlot aan voorbijgegaan wordt,
is dat die film er juist over gaat dat het belachelijk is van mensen in die stereotypen op te delen.

(Maar ja zonder begeleidend kringgesprek voor het filmforum op school is het natuurlijk niet gemakkelijk van zelf eens na te denken hé)

Umm,uiteraard gaat de film over het feit dat het belachelijk is,maar daar kun je moeilijk een poll over maken he?? Tenzij misschien: Is hokjesdenken belachelijk? JA of NEE? En dat behoeft geen poll dunkt me,daar het antwoord bij voorbaat al gekend zou zijn. Ik vroeg me gewoon af -na het zien van de film- tot welke groep de Jeugd Van Tegenwoordig zichzelf categoriseert.
Deze poll is dan ook niet bedoeld als "studiemateriaal"... .

Enne...het filmforum op school ligt al ettelijke jaartjes achter mij hoor. :baard:

Yo-Han

Legacy Member
zotteluc zei:
Waar hier door de threadstarter vlot aan voorbijgegaan wordt,
is dat die film er juist over gaat dat het belachelijk is van mensen in die stereotypen op te delen.

(Maar ja zonder begeleidend kringgesprek voor het filmforum op school is het natuurlijk niet gemakkelijk van zelf eens na te denken hé)
idd ..door de strafstudie komen ze noodgedwongen samen en leren ze elkaar kennen wat door de hokjesmentaliteit anders misschien niet gebeurt was

Ik ben iemand die me elk type in m'n klas wel herinner en het tof vind dat er van soorten zijn...ik hoorde bij de klas ;niet omdat ik nerdjes ambeteerde en negeerde,maar omdat ik sociaal was en graag eens lol trapte op mijn manier(= niet krapuleus of mensenpesterig)...degene die ik me niet herinner moeten wel zeeeeer low profile of stil geweest zijn...doch sommige stille strevertjes etc genoten mijn respect..was hun keuze,en ze waren ook henzelf

ik paste zelf in geen één van die vakjes en toch behoorde ik tot de groep van de klas die er ergens bijhoorde..gewoon door mezelf te zijn en open te staan voor alles;want geloof me de kleren die ik moest dragen van mammie waren absoluut niet 'cool' en toch..karakter hé..degene die me uitzonderlijk eens probeerden te pesten(meestal zo een paar die me niet kenden of me toch eens wilden testen ) liepen snel op een muur of negeerde ik tot ze domweg moesten afdruipen :p

euh ja mijn humaniora, 1985-1992 (1ste tot 7de)

laaaa.. la la la laaa :music: (uw leraar is 30'ger zekers? )

Quilombo

Legacy Member
Wa_denkte zei:

persoonlijk ken ik niemand die daar naar luistert, en als ik het even opzet zegt iedereen "wtf is dat voor muziek :wtf:", en nee da's nie omdat ik niemand zou kennen hoor ;)

er is ook een verschil tussen op last.fm als "fan" beschouwd worden, en amper iets anders luisteren. ik kan hier gerust een paar groepen posten waar ik ook veel naar luister die veel minder fans hebben op last.fm hoor..

Bram

Legacy Member
zijn we nu aant opscheppen met onze last.fm top tien over hoe oncommercieel je muziek wel niet is? nice... strever lijkt me dus

:p

snob, sjah, m'n kleren kosten redelijk veel geld, maar ik draag ze dan ook tot ze op de draad versleten zijn (vroeger tot ik er niet meer in kon aangezien ik nog groeide :p)
ik streef graag naar bepaalde dingen, zo wil ik bv vaak populair zijn, anderzijds doe ik zo goed als geen klop voor m'n studies
ik ben soms een beetje raar veronderstel ik, maar aan de andere kant ook doodnormaal
onruststoker, mja dat nu niet meteen en de stoere, knappe jongen (meisjes worden weer uitgesloten, foei) ben ik al zeker niet...een mixje dus :p
poll
doet me denken aan een cartoon van Sigmund...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan