Archief - Wie ben jij

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tot welke groep behoor jij?


  • Totaal aantal stemmers
    327
  • Opiniepeiling gesloten.

Flatcat

Legacy Member
Daarnet nog eens naar "The Breakfast Club" gekeken. Een film uit de jaren '80 over vijf highschool studenten die een dagje strafstudie uitzitten. Ieder van hen behoort tot een stereotype groep die echter heden ten dage nog steeds voorkomen in middelbare scholen,in licht gewijzigde vormen uiteraard. Nu vroeg ik mij af tot welke groep jullie behoren.
De keuzemogelijkheden behoud ik zoals ze voorkomen in de film. Ik vertrouw erop dat je met wat inbeeldingszin voor jezelf kan uitmaken tot welke groep je behoort. Of wat het dichtste in de buurt komt.

Kan je ook even vermelden hoe het komt dat je tot deze groep behoort??
Is deze groep ECHT waar je wil toe behoren,als je diep in je binnenste kijkt??
Zie je jezelf nog evolueren naar een andere groep in de toekomst??

Pana

Legacy Member
Ik zou mss aanleunen tegen het snobje aangezien ik me graag deftig kleed, maar dat kan ook metgoedkope kleren en ik zal zeker enkel iets van een duur merk kopen als het echt massa's schoon/kwaliteit is en hetzelfde bij goedkope kleren.
Ben niet stoer ofzo, verlegen, soms raar, vrij bescheiden en perfect gelukkig hoe ik ben.

Dus ik heb niet gevote :/

Defkes

Legacy Member
De Onruststoker
De Stoere,knappe jongen

1 van deze 2. Ben niet al te braaf dus onruststoker is bij momenten echt wel van toepassing en ja... aan menne grote mond zal t ook niet liggen dus...

alexii

Legacy Member
Lang haar, leren vest, jeans en band shirts zal wel als wierdo gezien worden denk ik.

sir oinksalot

Legacy Member
alexii zei:
Lang haar, leren vest, jeans en band shirts zal wel als wierdo gezien worden denk ik.
eerder de onruststoker, als we bij de cliché's blijven ;)

Peeceefobie

Legacy Member
Ik ben mezelf! Ik steek mezelf niet in een kotje :p kzou zelf niet weten waar

Ik probeer gewoon mijn leven te leiden en heb daardoor wel invloeden van allemaal :) (behalve dan van de "stoere jongen" :p)

ComputerVISTA

Legacy Member
Ble$$ed^ zei:
weirdo is u soort toch ?:D


Da's te zien wat ik gegeten heb :D

Nee, nee er moet hier nog een categorie 'normalen' zijn of mensen die niet in hokskes geduuwd willen worden :)

Anoniem04

Legacy Member
De optie "Ik ben gewoon mezelf en doe wat ik wil" mist hier.

CommunityLeader

Legacy Member
"De werkende man die zijn geld uitgeeft aan de belastingen"

dat ben ik :doh:

Margeitje

Legacy Member
hehe, ik zou denkek meer aanleunen bij het weirdo-type ^^
maja ,hokjesdenken, blablablabla.... :p

killgore

Legacy Member
*iemand die zich niet graag in belachelijke nauwzichtige hokjes laat drukken

Conqie

Legacy Member
Woar is er ploats veur de Swa?
Wa ne verklote pol es me da, as ge a nie spoeit en mij in deine poll zet geefk a een paar vlammette
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan