Stancke
Legacy Member
Ik ben:
Het Snobje
De Strever
De Weirdo
De Onruststoker
De Stoere,knappe jongen
Er valt bij mij gewoon geen identiteit op uit te maken...
Snobje: ik draag mooie,stijvolle kleren
Strever: niet bepaald de flinke student maar wel iemand die gaat voor z'n doel als hij er 1 heeft tenminste
Weirdo: ik geef nogal gemakkelijk commentaar en soms raar commentaar
Onruststoker: ja
Stoere,knappe jongen: wat is stoer? wat is knap?
Ik wil maar zeggen,niemand kan 100% tot een bepaald type horen
Het Snobje
De Strever
De Weirdo
De Onruststoker
De Stoere,knappe jongen
Er valt bij mij gewoon geen identiteit op uit te maken...
Snobje: ik draag mooie,stijvolle kleren
Strever: niet bepaald de flinke student maar wel iemand die gaat voor z'n doel als hij er 1 heeft tenminste
Weirdo: ik geef nogal gemakkelijk commentaar en soms raar commentaar
Onruststoker: ja
Stoere,knappe jongen: wat is stoer? wat is knap?
Ik wil maar zeggen,niemand kan 100% tot een bepaald type horen


)