Archief - Wie ben jij

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tot welke groep behoor jij?


  • Totaal aantal stemmers
    327
  • Opiniepeiling gesloten.

Stancke

Legacy Member
Ik ben:

Het Snobje
De Strever
De Weirdo
De Onruststoker
De Stoere,knappe jongen


Er valt bij mij gewoon geen identiteit op uit te maken...

Snobje: ik draag mooie,stijvolle kleren
Strever: niet bepaald de flinke student maar wel iemand die gaat voor z'n doel als hij er 1 heeft tenminste
Weirdo: ik geef nogal gemakkelijk commentaar en soms raar commentaar
Onruststoker: ja
Stoere,knappe jongen: wat is stoer? wat is knap?


Ik wil maar zeggen,niemand kan 100% tot een bepaald type horen

ng

Legacy Member
tja, aangezien de meeste mij waarschijnlijk als weirdo bezien zal ik da wel zijn zekerst.

DesorteD

Legacy Member
Als ik een doel heb dan ga ik er ook volledig voor
maw de strever

Kurobu

Legacy Member
1 : niet genoeg pol opties
2 : hokjes mentaliteit komt al te veel voor

Starrk

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
Woar is er ploats veur de Swa?
Wa ne verklote pol es me da, as ge a nie spoeit en mij in deine poll zet geefk a een paar vlammette

uw sig is te groot

De SkeEvN

Legacy Member
ik ben ne skeevn :unsure:
and i dont use drugs.. for real (keb men geld meer dan nodig :p)

beetje vanalles..
heb schoon karreke en nog nen e900 gaan hale gistere en vandaag 1gb kaartje voor derin
ik streef naar men droomdoel maar voorlopig ffkes niemer
.. men nick verklaard al veel in names weirdo
zou wel eens rellen kunnen uitbreken
ik ben ne zachten knappe jonge me een hartje van goud... *uchum*

Starrk

Legacy Member
De SkeEvN zei:
ik ben ne skeevn :unsure:
and i dont use drugs.. for real (keb men geld meer dan nodig :p)

beetje vanalles..
heb schoon karreke en nog nen e900 gaan hale gistere en vandaag 1gb kaartje voor derin
ik streef naar men droomdoel maar voorlopig ffkes niemer
.. men nick verklaard al veel in names weirdo
zou wel eens rellen kunnen uitbreken
ik ben ne zachten knappe jonge me een hartje van goud... *uchum*

->
Occupation:
Hoeren testen

:unsure:

MaVaCa

Legacy Member
Toen ik op school zat in de Academie hadden we niet zoveel last van die hokjes mentaliteit. Iedereen was daar gewoon zichzelf, en groepjes/hokjes mentaliteit kwam (bijna) niet voor.

Maar toen ik daarvoor nog op een technische school zat was hokjes mentaliteit het enige wat de klok sloeg. De ene groep kwam zeker nooit in contact met de andere. In meeste gevalen peste de ene de andere en kwam het meermaals tot een vechtpartij tussen de groepjes...

Daar werk ik onder snob - strever - weirdo mix gerekend. Ik behoorde dus eindelijk bij geen een groep thuis en werd een eenzaadje. Aluwel dit in de loop van het schooljaar meestel wel afnam en de klasgroep dichter bij elkaar kwam.

Waarom snob of strever heb ik geen idee. Ik kleedde mij niet duur aan en deed weinig tot niets voor school. Ik had wel meestal een goedkoop hemdje aan en mijn punten voor de meeste vakken waren niet slecht. Het ging mij eindelijk vrij gemakkelijk en had snel spijt dat ik voor het TSO gekozen had... Weirdo was ik omdat ik me nogal anders gedraag dan meeste leerlingen daar.

Na 2 jaar TSO ben ik naar het KSO gegaan en daar had ik zoals ik zei weinig tot geen last van dat hokjes mentaliteit gedoe. Veel beter daar! Aluwel de meeste mensen me buiten de school en nu nog altijd als een weirdo beschouwen. Weirdo misschien in de vorm van gematigd alternatief, als iemand van de kunstschool zeker :p

Maar eindelijk ben ik gewoon wie ik ben.
Het is te nemen of te laten é

Avondland

Legacy Member
Ik ben een stoere weirdo met hier en daar strevercapaciteiten.

russian

Legacy Member
Ik draag graag mooie kledij maar onopvallend. Voor het overige ben ik normaal en vind mezelf dus niet in een van je hokjes terug.

Massis

Legacy Member
ze zien mij vaak als de strever, omdat ik nogal goei punten haal (heb gwn een vrij makkelijke richting gekozen die mij ligt)

maar nog vaker als de weirdo, en terecht.
-ik heb een geweldig goed "onbenullighedengeheugen" (als in, allerlei kleine nutteloze details onthoud ik.
-ik maak vaak genoeg uitspraken die in anderen hun ogen nergens op slaan (omdat ik tever doordenk)
-ik ben altijd al de outcast geweest, enkel als ze mij nodig hebben ben ik bij de meesten graag gezien, gelukkig heb ik wel wat échte vrienden (en vooral vriendinnen :p )

Blackend

Legacy Member
strever, weirdo, beetje onruststoker en ook een beetje stoer :cool:

Quilombo

Legacy Member
'k luister naar muziek waar niemand naar luistert (autechre <3)
'k heb altijd andere meningen dan de rest
weinig voeling met andere mensen

guess i'm a weirdo

hoewel 47% dat van zichzelf vindt, maar da's algemeen geweten (?) dat vele mensen van zichzelf denken dat ze uniek zijn etc.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan