Archief - Wie ben jij

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tot welke groep behoor jij?


  • Totaal aantal stemmers
    327
  • Opiniepeiling gesloten.

Mr. M

Legacy Member
Quilombo zei:
persoonlijk ken ik niemand die daar naar luistert, en als ik het even opzet zegt iedereen "wtf is dat voor muziek :wtf:", en nee da's nie omdat ik niemand zou kennen hoor ;)

er is ook een verschil tussen op last.fm als "fan" beschouwd worden, en amper iets anders luisteren. ik kan hier gerust een paar groepen posten waar ik ook veel naar luister die veel minder fans hebben op last.fm hoor..
er zijn ook genoeg andere dingen waarvan mensen zeggen "wtf is dat voor muziek"
autechre vind k dan nog relatief toegankelijk eigelijk
nu ja smake verschillen en ik vind autechre ook zeer zeker goe ze, daar ni van

maar het is wel van de bekendere IDM en dus zou ik ze niet onbekend noemen (zeker niet met 50000+ fans op last.fm, zoals gezegd moet ik moeite doen om groepen te vinden in mijn top 50 die er boven zitte, het zulle er echt ni zo super veel zijn (ma mijn nummer 1 is er alleszins wel al e pak bove ;))

Dirty_Col

Legacy Member
tja, Death From Above 1979 heeft ook 80.000 fans op last.fm, maar je gaat toch niet veel mensen tegenkomen die ze kennen hoor :p

Het maakt eigenlijk totaal nie uit hoeveel mensen ernaar luisteren, ik vind Radiohead zeer goed en die hebben dan 300.000 fans op last.fm, ghinzu die ik ook zeer goed vind hebben dan mss 4000 fans :p maakt allemaal niet uit

Mr. M

Legacy Member
Dirty_Col zei:
tja, Death From Above 1979 heeft ook 80.000 fans op last.fm, maar je gaat toch niet veel mensen tegenkomen die ze kennen hoor :p

Het maakt eigenlijk totaal nie uit hoeveel mensen ernaar luisteren, ik vind Radiohead zeer goed en die hebben dan 300.000 fans op last.fm, ghinzu die ik ook zeer goed vind hebben dan mss 4000 fans :p maakt allemaal niet uit
das idd een feit, ma ge kunt toch moeilijk zegge dat er ni veel mense zijn die een groep kennen als er 80 000 fans zijn

mss in u vriendekring/omgeving waarin ge leeft dat er weinig volk die kent, ok ja da kan idd wel, ma onbekend vind k ni da ge ze dan kunt noeme

voor de rest klopt het wel, zolang ge de muziek maar goed vind is alles goed he :)
muziek en smaak zijn dingen die van persoon tot persoon verschillen en zolang ge u maar amuseert me muziek is alles goed vind k (vind muziek ook serieus belangrijk eigelijk :))

bloodoo

Legacy Member
De wierdo

reden , klijk maar niet in de groep te passen, mijn intresses zijn totaal anders dan die van mijn klasgenoten(waar ik nu toch al 1.5 jaar bij zit) ik zal me daar nooit bij de groep stellen, klaat ze maar doen... kvind ze allemaal achterbaks en 2 gezichten hebben en daar kan ik niet tegen, enkele zijn iets anders en daarmee kom ik toch wel wat overeen,maar met de rest hebk geen contact.De sfeer in de klas lijkt ook helemaal afhankelijk van wie er die dag aanwezig is.ah je weet nooit hoe je ze vasthebt, de ene keer staan ze te lachen , de andere keer zullen ze je afsnauwen en achter je rug praten. daar bedank ik voor,ook al stel ik me zo helemaal buiten de groep.wat opzich dan wel spijtig is

SweetEmmaRose

Legacy Member
Mensen denken meestal da ik een preuts trutje ben, maar int echt ben ik zo zot als zo komen :p en ik speel cs: s =/= snob

maar ik winkel wel veel, en heb waanzinnig veel kleren (geen enkel merkkledingstuk) daarom ws da ze dat allemaal denken.

In onze klas is er eigen ni echt een onderverdeling, de domme trutjes, da grave gasten, en daartusen in zit de rest (ik dus ook :p)




@hierboven, ik had da ook in mijn vorige klas, en das echt kut, probeer mss van school te veranderen. da eeft mij echt kyhard geholpen.




en waarom is het stoere knappe jongen???

holy war

Legacy Member
lol.. over de meest nutteloze poll gesproken..

ik pas nergens echt bij, en hoe kun je nu iedereen in kotjes steken?

Quilombo

Legacy Member
Mr. M zei:

mja maar het verschil is ook:

het rockgroepje van twee straten verder zal je wrs niet eens op last.fm terugvinden. toch zal niemand zeggen: "wtf is dat voor muziek :wtf:", omdat het gewoon simpele, normale rockmuziek is.

als ik Autechre opzet, wat dan weer 50000 "fans" heeft op last.fm en daarmee zowat één van de bekendste groepen in dat genre, zal slecht zelden niet op een "wtf is dat" onthaald worden ... de bekendste artiesten van de rock hebben echt geen 50 000 fans op last.fm hoor ;) (met echt niet bedoel ik dus: echt wel, en veel meer zelfs :P)

snappie ? :p

bovendien was daar maar één van de vele aspecten die mij anders (wat een hatelijk woord) maakt. ik lijk gewoon vaak nergens bij te passen, tegenwoordig hebben m'n maten al zo'n nickname voor me die dat illustreert (en nee ik zeg niet welke).

CommunityLeader

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Mensen denken meestal da ik een preuts trutje ben, maar int echt ben ik zo zot als zo komen :p en ik speel cs: s =/= snob

maar ik winkel wel veel, en heb waanzinnig veel kleren (geen enkel merkkledingstuk) daarom ws da ze dat allemaal denken.

In onze klas is er eigen ni echt een onderverdeling, de domme trutjes, da grave gasten, en daartusen in zit de rest (ik dus ook :p)




@hierboven, ik had da ook in mijn vorige klas, en das echt kut, probeer mss van school te veranderen. da eeft mij echt kyhard geholpen.




en waarom is het stoere knappe jongen???

uhu
waarrom hangt er bloed in uw haar? :wtf:

*edit*

ah ok dat is paars :unsure: :sop:

killgore

Legacy Member
Quilombo zei:
mja maar het verschil is ook:

het rockgroepje van twee straten verder zal je wrs niet eens op last.fm terugvinden. toch zal niemand zeggen: "wtf is dat voor muziek :wtf:", omdat het gewoon simpele, normale rockmuziek is.

als ik Autechre opzet, wat dan weer 50000 "fans" heeft op last.fm en daarmee zowat één van de bekendste groepen in dat genre, zal slecht zelden niet op een "wtf is dat" onthaald worden ...

snappie ? :p

bovendien was daar maar één van de vele aspecten die mij anders (wat een hatelijk woord) maakt. ik lijk gewoon vaak nergens bij te passen, tegenwoordig hebben m'n maten al zo'n nickname voor me die dat illustreert (en nee ik zeg niet welke).
Last.fm zit gewoon vol muziekliefhebbers, de doorsneel commerciële-rommel luistenaar zal zich niet snel op last.fm registreren.

Allé, radiohead bekendste groep (toch tot over paar maand, kan al anders liggen), ok, die zijn bekend, maar om nu te zeggen het meest afgespeeld van al?

Last.fm heeft dus geen gelijk verdeelde doelgroep om het wat statistischer te zeggen.

Ik zit nog cd's te zoeken van groepen die op last.fm 50k+ luistenaars hebben en ik hier gewoon niet vind :/.

Mr. M

Legacy Member
killgore zei:
Last.fm zit gewoon vol muziekliefhebbers, de doorsneel commerciële-rommel luistenaar zal zich niet snel op last.fm registreren.

Allé, radiohead bekendste groep (toch tot over paar maand, kan al anders liggen), ok, die zijn bekend, maar om nu te zeggen het meest afgespeeld van al?

Last.fm heeft dus geen gelijk verdeelde doelgroep om het wat statistischer te zeggen.

Ik zit nog cd's te zoeken van groepen die op last.fm 50k+ luistenaars hebben en ik hier gewoon niet vind :/.
klopt idd wel, de dinge die op last.fm weinig luisteraars hebben zulle bij de doorsnee belg helemaaal niet bekend zijn maja

dus idd, hiermee kan ik u (en Quilombo) wel gelijk geven, autechre heeft veel luisteraars maar is daarom niet bekend bij de doorsnee belg

maar imo is autechre toch bekend (bij de muziekliefhebber)
alle ja, het is een grote naam in het genre gewoon

nu ja, is allemaal wa offtopic aant gaan eigelijk he :)

ik snap de mensen die zegge "wtf is da" bij autechre, het is speciale muziek die niet altijd eve gemakkelijk toegankelijk is (al zijn er veel minder toegankelijke dinge ook maja), maar eens ge weet hoe ge naar IDM moet luistere is het echt wel vet :)

(btw ik ken wel volk die autechre kennen en da was ni altijd door mij da ze da kende)

Starrk

Legacy Member
Ik ga mezelf zeker niet in een hokje rammen maar ik ben eerder zo:

Bij mensen die ik niet ken ben ik nogal terughoudend, ik zoek niet snel het contact/de confrontatie/het gesprek op, wat niet wil zeggen dat ik het helemaal niet doe.
Ik bezie mezelf wel, bescheidenheid incluis., als een intelligent iemand!

Bij vrienden sta ik, raar maar waar, gekend als een babbelaar en een grapjas. Bij mensen die ik niet ken, kan ik me volledig vinden in wat ons q-balleke zei: met af en toe een droge opmerking, subtiele sneer, mijn aanwezigheid laten blijken.

ps: ik heb ironie en sarcasme goed onder de knie en waardeer anderen die er ook gebruik van maken.

ElBramo

Legacy Member
Ik kan mezelf echt niet in zo een kotteke steken. Bij welken groep ge hoort hangt af van de perceptie die anderen over u hebben... Ik zie mezelf tot geen enkele groep behoren die in de poll staat. Ik probeer juist niet stoer te doen, ben soms wel een beetje raar, snob? :wtf: nee. Strever helemaal niet en onruststoker kunt ge op verschillende manieren interpreteren :)

Olivier_Twister

Legacy Member
mmmm vraag me af wat ik ben

draag scapa, hillfiger, bikkembergs, armani enz.... lol nen snop zekers.
maar ofdat ik knap ben je ne sais pas. sommige zeggen van wel en andere niet maja, kzie dat het vrouwvolk tog altijd naar mij kijkt en altijd vriendelijk lacht dus zal ook wel knap zijn lol

Genious

Legacy Member
Meh, is wel eens een leuke poll, kritiek op hokjesdenken is beetje onterecht imo, aangezien dit een forum is, ge kunt dus nuanceren in een reply he.
Het is natuurlijk wel jammer dat veel mensen hokjesdenken niet beperken tot de opties van hun poll, daar ben ik het wel mee eens. :sad: (achteraf gezien nogal wat last van gehad)

Kheb maar de weirdo gekozen omdat als mensen die me redelijk kennen iets van me gaan onthouden het eerder de vreemde interesses of gewoontes zullen zijn. (ik heb er nogal veel ;))

maar ja, er zit overal wel ietske van mij zeker?

Het Snobje: Niet meteen, tenzij goede manieren tegenwoordig snob is :unsure:
De Strever: In zekere zin wel: ik ga werken om een degelijk resultaat te bekomen (gelukkig was dit tot nu toe niet al te veel werk ;))
De Weirdo: Te veel om op te noemen
De Onruststoker: Als ik nijdig ben, kan ik smerige trucen bovenhalen ja.
De Stoere,knappe jongen: Stoer niet (nu, vroeger mebbe wel een klein beetje, maar dat was eerder door een combinatie van agressiviteit met impulsiviteit :(), knap, hmm imo ook niet, hoewel er toch wel zijn die anders beweren (ja, niet enkel familie ;))

Maar ja, weirdo zeker?
Altijd zwart, maar toch realist, rationeel, maar toch overgevoelig voor sommige omstandigheden.
Al vanaf het vijfde bezig in lijvige boeken over WO2, politiek rechts, maar voor een stuk om averechts te zijn ;) (het moeilijk te verdedigen, verdedigen), frustratie uit ik gerust met vreemde schreeuwen/klanken, openbaar of niet doet er dan ff niet toe. Nu, er is nog genoeg, sommige zaken hang ik ook liever niet aan iedereens neus. ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan