Conqie
Legacy Member
bescheidenheid zal wel niet mooi maken zeker :doh:Vlees zei:de knappe weirdo
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bescheidenheid zal wel niet mooi maken zeker :doh:Vlees zei:de knappe weirdo
er zijn ook genoeg andere dingen waarvan mensen zeggen "wtf is dat voor muziek"Quilombo zei:persoonlijk ken ik niemand die daar naar luistert, en als ik het even opzet zegt iedereen "wtf is dat voor muziek", en nee da's nie omdat ik niemand zou kennen hoor
er is ook een verschil tussen op last.fm als "fan" beschouwd worden, en amper iets anders luisteren. ik kan hier gerust een paar groepen posten waar ik ook veel naar luister die veel minder fans hebben op last.fm hoor..
)
maakt allemaal niet uitdas idd een feit, ma ge kunt toch moeilijk zegge dat er ni veel mense zijn die een groep kennen als er 80 000 fans zijnDirty_Col zei:tja, Death From Above 1979 heeft ook 80.000 fans op last.fm, maar je gaat toch niet veel mensen tegenkomen die ze kennen hoor
Het maakt eigenlijk totaal nie uit hoeveel mensen ernaar luisteren, ik vind Radiohead zeer goed en die hebben dan 300.000 fans op last.fm, ghinzu die ik ook zeer goed vind hebben dan mss 4000 fansmaakt allemaal niet uit

)
en ik speel cs: s =/= snob
)Mr. M zei:
", omdat het gewoon simpele, normale rockmuziek is.
(met echt niet bedoel ik dus: echt wel, en veel meer zelfs
)
SweetEmmaRose zei:Mensen denken meestal da ik een preuts trutje ben, maar int echt ben ik zo zot als zo komenen ik speel cs: s =/= snob
maar ik winkel wel veel, en heb waanzinnig veel kleren (geen enkel merkkledingstuk) daarom ws da ze dat allemaal denken.
In onze klas is er eigen ni echt een onderverdeling, de domme trutjes, da grave gasten, en daartusen in zit de rest (ik dus ook)
@hierboven, ik had da ook in mijn vorige klas, en das echt kut, probeer mss van school te veranderen. da eeft mij echt kyhard geholpen.
en waarom is het stoere knappe jongen???

Last.fm zit gewoon vol muziekliefhebbers, de doorsneel commerciële-rommel luistenaar zal zich niet snel op last.fm registreren.Quilombo zei:mja maar het verschil is ook:
het rockgroepje van twee straten verder zal je wrs niet eens op last.fm terugvinden. toch zal niemand zeggen: "wtf is dat voor muziek", omdat het gewoon simpele, normale rockmuziek is.
als ik Autechre opzet, wat dan weer 50000 "fans" heeft op last.fm en daarmee zowat één van de bekendste groepen in dat genre, zal slecht zelden niet op een "wtf is dat" onthaald worden ...
snappie ?
bovendien was daar maar één van de vele aspecten die mij anders (wat een hatelijk woord) maakt. ik lijk gewoon vaak nergens bij te passen, tegenwoordig hebben m'n maten al zo'n nickname voor me die dat illustreert (en nee ik zeg niet welke).
klopt idd wel, de dinge die op last.fm weinig luisteraars hebben zulle bij de doorsnee belg helemaaal niet bekend zijn majakillgore zei:Last.fm zit gewoon vol muziekliefhebbers, de doorsneel commerciële-rommel luistenaar zal zich niet snel op last.fm registreren.
Allé, radiohead bekendste groep (toch tot over paar maand, kan al anders liggen), ok, die zijn bekend, maar om nu te zeggen het meest afgespeeld van al?
Last.fm heeft dus geen gelijk verdeelde doelgroep om het wat statistischer te zeggen.
Ik zit nog cd's te zoeken van groepen die op last.fm 50k+ luistenaars hebben en ik hier gewoon niet vind :/.


nee. Strever helemaal niet en onruststoker kunt ge op verschillende manieren interpreteren 
psp zei:mmmm vraag me af wat ik ben
draag scapa, hillfiger, bikkembergs, armani enz.... lol nen snop zekers.

Hé, niks tegen snops é!DekadeZ zei:

ad: (achteraf gezien nogal wat last van gehad)
)
)
), knap, hmm imo ook niet, hoewel er toch wel zijn die anders beweren (ja, niet enkel familie
)
(het moeilijk te verdedigen, verdedigen), frustratie uit ik gerust met vreemde schreeuwen/klanken, openbaar of niet doet er dan ff niet toe. Nu, er is nog genoeg, sommige zaken hang ik ook liever niet aan iedereens neus. 