Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Dat is geen diefstal. Diefstal impliceert het wegnemen van een eigendom. Waardoor de oorspronkelijke eigenaar het goed niet meer heeft. Daarom dat ook "intellectueel eigendom" niet kan gestolen worden, de eigenaar blijft namelijk zijn goed altijd hebben, tenzij hij het verkoopt. Ik vraag mij af waarom mensen het altijd zo nodig vinden om de virtuele wereld te gaan vertalen in de reëele wereld, het zijn twee andere werelden, dus hebben ze andere eigenschappen en kan men niet zomaar taalgebruik gaan overnemen, want dat resulteert altijd in vergelijkingen die fundamenteel onjuist zijn (zoals diefstal hier). Wettelijk gezien wordt het overigens ook geen diefstal genoemd, maar inbreuk op het auteursrecht, wat nog meer aantoont dat "kopiëren is diefstal" onjuiste lobby-praatjes zijn in plaats van een goede vergelijking. Broodroof, tot daaraan toe (om niet verder in te gaan op hoe de broodroof eigenlijk ook virtueel gecreëerd is, dat is een andere discussie).zarathustra zei:mja, net zoals mp3's en films downloaden geen diefstal is zeker? Dat is ook kopiëren en net zo goed diefstal.
Tearlez zei:Euhm menseuh, om eerlijk te zijn dit is geen zware misdaad ze hebben bijna niks misdaan want ze hebben niks verandert. En euhm die links die daar staan an schoolonline en visitatie. Visitatie is niet de school waar het gebeurt is, daar zit ik zelf in IB en hebben we een goede directeur die zoiets niet zou doen. Hij's streng maar correct bij ons.
night ghost 128 zei:Diene usb stick is teruggelegd geweest, niet? Dus eigenlijk is dat niet echt stelen volgens mij.
En euhm, zejje een beetje vies?![]()
night ghost 128 zei:Diene usb lag al terug voordat de leerkracht het wist. Dus das niet hetzelfde.
hybrid zei:Ok als gij op vakantie ga en ik kom in u huis wonen en de dag voor ge terugkomt ga ik weg, wedden als ge te weten komt da ge klacht neerlegt, beetje schijnheilig niet?
zarathustra zei:a) ze zijn minderjarig, hun strafblad wordt dus gewist. Als ze niet minderjarig waren geweest dan hadden ze zeker moeten beseffen waar ze mee bezig waren
b) 'jongeren' hebben altijd een mond vol van participatie en zelfdingen beslissen, maar dan komt er ook verantwoordelijkheid bij imo. (maar goed >_>)
c) ik denk niet dat die een afkeer zullen hebben van officiële instanties, als ze wat verstandig zijn beseffen ze dat ze in fout waren en dat een straf dus op zijn plaats is. Zo kan je elke vorm recht en orde afschaffen eh, laten we vooral geen mensen wijzen op hun verantwoordelijkheid en straffen als ze wetten overtreden, straks gaan ze nog geen respect meer hebben. Ik denk dat men eerder geen respect heeft voor een instantie die regels opstelt en als ze gebroken worden elke keer zegt: 'och het is niet erg hoor, doe maar voort.'
En dat is dezelfde leerkracht?Bauwens666 zei:onze leerkrachte informatica zegt zelf: "Als jullie mijn gegevens kunnen vinden op mijn laptop, dan is dat mijn eigen schuld, ik moet mijn gegevens beter beveiligen"

Bauwens666 zei:nee, de 1 is leerkrachte van ons, de leerkracht met de stick, is SCHOOLCOMPUTEREXPERT zoals het letterlijk in ons boekje staat! Hij is tevens ook nog leerkracht wiskunde & informatica in de richting BI
trouwens zijn passwoord was de eerste drie letters van z'n voornaam en de eerste drie letters van z'n achternaam![]()