Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dark^Wolverine zei:Die opleidingen van de VDAB zijn die iets "waard"?
Bedoel leer je daar enkel wat dingen die een kind van 12 jaar al zou kunnen of is het echt wel veel info, leren en praktijk?
Of zou avondschool van betere kwaliteit zijn?

The_wave zei:Je word op voorhand getest bij vdab op allerlei vlakken, één daarvan is wiskundeDe beste gaan natuurlijk door.

The_wave zei:Je word op voorhand getest bij vdab op allerlei vlakken, één daarvan is wiskundeDe beste gaan natuurlijk door.


TheCrow7 zei:Formateren, sounds so 90's... Jaren geleden dat ik dat nog heb moeten doen (buiten nieuwe hdd's natuurlijk).


The_wave zei:Je word op voorhand getest bij vdab op allerlei vlakken, één daarvan is wiskundeDe beste gaan natuurlijk door.

bartje_n zei:da is niet waar dat de beste door gaan
ik heb deze opleiding ook willen doen en der waren toen ook testen afgenomen en haalde ruim over de 90 en daarna komen ze zeggen: sorry meneer maar ge zult de opleiding moeten doen via de hoge school, wij willen oudere mensen de kans geven voor deze opleiding te doen![]()

bartje_n zei:ik heb 8 jaar ervaring met pc's en zonder diploma/ervaring zullen ze u nergens aannemen
, 1 van mijn vrienden is nu zelfs netwerkbeheerder bij een groot brussels bedrijf en die heeft nooit zijn school afgemaakt!Mr zappa zei:En dat van die wiskunde kennis bij de vdab moet ge niet overdrijven he , das wiskunde die je in het 5-6 middelbaar krijgt ^^