azerty_2006
Legacy Member
Goede middag.
Ik ben nu a 2 jaar van school af (ben 20).
In school heb ik altijd als vak hout gevolgd.
Heb in die 2 jaar al 3 jobs gedaan. Maar bij elke job kreeg ik snel het gevoel van "Omg, moet ik dit de rest van mijn dagen gaan doen
"
Smorgens heb dan ook totaal geen zin om te gaan werken hierdoor. Mensen zeggen mij altijd dat ik moet doen wat ik graag doe en daar zit nu juist mijn probleem.
Van kleinsaf heb altijd groote intresse in Computers in het algemeen.
Ik zou zéér graag PC's herstellen als job, of toch iets in die aard.
Alleen weet ik niet waar te beginnen. Ik heb uiteraard ok geen diploma hiervan.
Wat zou ik dus moeten doen om een job als deze te bemachtigen?
En waar zoek ik best naar open vactures in deze richting?
Greetz
Ik ben nu a 2 jaar van school af (ben 20).
In school heb ik altijd als vak hout gevolgd.
Heb in die 2 jaar al 3 jobs gedaan. Maar bij elke job kreeg ik snel het gevoel van "Omg, moet ik dit de rest van mijn dagen gaan doen
"Smorgens heb dan ook totaal geen zin om te gaan werken hierdoor. Mensen zeggen mij altijd dat ik moet doen wat ik graag doe en daar zit nu juist mijn probleem.
Van kleinsaf heb altijd groote intresse in Computers in het algemeen.
Ik zou zéér graag PC's herstellen als job, of toch iets in die aard.
Alleen weet ik niet waar te beginnen. Ik heb uiteraard ok geen diploma hiervan.
Wat zou ik dus moeten doen om een job als deze te bemachtigen?
En waar zoek ik best naar open vactures in deze richting?
Greetz



) uit 1980-1981. verder is dos en windows 3.11 ( en vroeger) ook geen probleem. ik denk wel dat ik enige ervaring heb? 