Kerlesh
Legacy Member
Ik zou je wel willen waarschuwen dat het niet zo makkelijk is hier werk in te vinden.
Je moet er eigenlijk meteen bij zijn als er ergens een nieuwe vacature opduikt en zoals hier al vermeld is een opleiding of dergelijk meestal tog wel nodig. En dan nog...
Ik heb zelf 3jaar informaticabeheer gedaan als middelbare opleiding met respectievelijk 5h hardware(pc's in elkaar steken, netwerkbeheer, ...), 3h software(vb, vb.net, programeren in office, ...), 2h elektronica, ... en ben zelf ook al geruime tijd op zoek naar zulk werk.
Het grootste probleem is eigenlijk dat de meeste computerwinkels niet zo groot zijn en dus met een man of 3 a 4 al toekomen. Dit aantal hebben ze meestal al en dus staan ze niet te springen om extra personeel aan te nemen.
Dus zoals ik al zei, je moet er eigenlijk meteen bij zijn als er een nieuwe vacature komt of het geluk hebben dat er net in de buurt een nieuwe winkel open gaat. Spontane solicitaties moet je in dit soort werk niet doen(spreek van ondervinding).
Je moet er eigenlijk meteen bij zijn als er ergens een nieuwe vacature opduikt en zoals hier al vermeld is een opleiding of dergelijk meestal tog wel nodig. En dan nog...
Ik heb zelf 3jaar informaticabeheer gedaan als middelbare opleiding met respectievelijk 5h hardware(pc's in elkaar steken, netwerkbeheer, ...), 3h software(vb, vb.net, programeren in office, ...), 2h elektronica, ... en ben zelf ook al geruime tijd op zoek naar zulk werk.
Het grootste probleem is eigenlijk dat de meeste computerwinkels niet zo groot zijn en dus met een man of 3 a 4 al toekomen. Dit aantal hebben ze meestal al en dus staan ze niet te springen om extra personeel aan te nemen.
Dus zoals ik al zei, je moet er eigenlijk meteen bij zijn als er een nieuwe vacature komt of het geluk hebben dat er net in de buurt een nieuwe winkel open gaat. Spontane solicitaties moet je in dit soort werk niet doen(spreek van ondervinding).
.
?


. Heb hun dan maar gezegd dat als ze nog eens iets voorhebben ik het wel gratis doe ... .