Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel, ik ookbeagle008 zei:En ik lees die beide. (Toch als ik véél tijd heb)
Ik wil meerder opties kunnen aankruisen!![]()

Hollow zei:Nieuwblad, omdat we er thuis op geabonneerd zijn. Kzou zelf liever de standaard hebben omdat ik die gewoon veel interessanter en uitgebreider vindt.
edit: het neiuwsblad heeft wel een groot pluspunt, en dat is het lokaal nieuws!
daarvoor heb je dingen als de streekkrant en weetikveel...Deus ex Machina zei:er zijn geen goeie kranten in belgië
als ik er al een lees is het dan wel die zeit!

metaphore zei:daar vind je altijd de nieuwtjes omtrent belgië in is het niet?
wa bent ge nu met die zeit als ge in belgië woont.
Koop dan toch gewoon de tijd als ge intellectueel wilt overkomen.
Bij ons ist altijd het laatste nieuws
=> goed veel prentjes en onnuttige weetjes![]()
Deus ex Machina zei:begrijp sarcasme.
en alsof een krant lezen je intellectueel doet overkomen:ironic:
trouwens, nieuwtjes over belgie hoor je toch genoeg, elk uur nieuws op de radio, en savonds smijten ze er ook mee naar uw kop, imo zijt ge dan beter af met een buitenlandse gazet.


metaphore zei:da van het laatste nieuws is echt zenne
der zijn mensen die dat denken ja.
Mja da zijn gewoon mijn ideeën daarover, kheb dat vooral met mensen die het tijdschrift der intellectuelen lezen, de knack. (zeker diegenen die het 'nak' uitspreken)
komt mss door semi-traumatiserende ervaringen van een klastitularis van vroeger![]()
De Knack en Focus knack blader ik elke week wel eens door. De krant die het meest lijkt op de Engelse kwaliteitspers is natuurlijk de Standaard, maar hier thuis hebben we de GVA. De Standaard koop ik maar af en toe (als student kan ik dat geld wel beter gebruiken
)MarG zei:wow, pure diehards. Ik heb wel nog nooit iemand 'nak' horen zeggenDe Knack en Focus knack blader ik elke week wel eens door. De krant die het meest lijkt op de Engelse kwaliteitspers is natuurlijk de Standaard, maar hier thuis hebben we de GVA. De Standaard koop ik maar af en toe (als student kan ik dat geld wel beter gebruiken
)
