Archief - Welke krant lees je?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke krant verkies je?


  • Totaal aantal stemmers
    355
  • Opiniepeiling gesloten.

beagle008

Legacy Member
Hela, hela. Mijn broer heeft De Standaard, mijn vader Het Laatste Nieuws. En ik lees die beide. (Toch als ik véél tijd heb :) )

Ik wil meerder opties kunnen aankruisen! :p

Hollow

Legacy Member
Nieuwblad, omdat we er thuis op geabonneerd zijn. Kzou zelf liever de standaard hebben omdat ik die gewoon veel interessanter en uitgebreider vindt.
edit: het neiuwsblad heeft wel een groot pluspunt, en dat is het lokaal nieuws!

Tweak37

Legacy Member
Hollow zei:
Nieuwblad, omdat we er thuis op geabonneerd zijn. Kzou zelf liever de standaard hebben omdat ik die gewoon veel interessanter en uitgebreider vindt.
edit: het neiuwsblad heeft wel een groot pluspunt, en dat is het lokaal nieuws!

das toch geen pluspunt, das ballast... :p daarvoor heb je dingen als de streekkrant en weetikveel...

Deus ex Machina

Legacy Member
er zijn geen goeie kranten in belgië

als ik er al een lees is het dan wel die zeit!

Krayola

Legacy Member
Het Nieuwsblad thuis omdat we ook een abonnement hebben.
Verder De Standaard online en de Metro op de trein.

metaphore

Legacy Member
Deus ex Machina zei:
er zijn geen goeie kranten in belgië

als ik er al een lees is het dan wel die zeit!

daar vind je altijd de nieuwtjes omtrent belgië in is het niet?

wa bent ge nu met die zeit als ge in belgië woont.
Koop dan toch gewoon de tijd als ge intellectueel wilt overkomen.

Bij ons ist altijd het laatste nieuws
=> goed veel prentjes en onnuttige weetjes :p

GaMe®

Legacy Member
Hier thuis een abonnement op Het Belang van Limburg.
Maar ik lees iedere dag de metro op weg naar school.

Deus ex Machina

Legacy Member
metaphore zei:
daar vind je altijd de nieuwtjes omtrent belgië in is het niet?

wa bent ge nu met die zeit als ge in belgië woont.
Koop dan toch gewoon de tijd als ge intellectueel wilt overkomen.

Bij ons ist altijd het laatste nieuws
=> goed veel prentjes en onnuttige weetjes :p


begrijp sarcasme.

en alsof een krant lezen je intellectueel doet overkomen:ironic:

trouwens, nieuwtjes over belgie hoor je toch genoeg, elk uur nieuws op de radio, en savonds smijten ze er ook mee naar uw kop, imo zijt ge dan beter af met een buitenlandse gazet.

metaphore

Legacy Member
Deus ex Machina zei:
begrijp sarcasme.

en alsof een krant lezen je intellectueel doet overkomen:ironic:

trouwens, nieuwtjes over belgie hoor je toch genoeg, elk uur nieuws op de radio, en savonds smijten ze er ook mee naar uw kop, imo zijt ge dan beter af met een buitenlandse gazet.

da van het laatste nieuws is echt zenne :p

der zijn mensen die dat denken ja.
Mja da zijn gewoon mijn ideeën daarover, kheb dat vooral met mensen die het tijdschrift der intellectuelen lezen, de knack. (zeker diegenen die het 'nak' uitspreken)

komt mss door semi-traumatiserende ervaringen van een klastitularis van vroeger :D

NeoGeo

Legacy Member
De Knack en De Tijd voor intellectuelen? Voor conservatie cijferneukers misschien!

Wat mis ik Deng!

Ether

Legacy Member
Hier thuis hebben we Het Nieuwsblad, voor de sport is da een zeer goede krant, maar kbegin mij de laatste tijd wel meer en meer te ergeren aan het 'nieuwsgehalte' ervan, soms verlagen ze zich echt tot het niveau van het laatste nieuws vinnek..

Mss later overschakelen op de standaard, alsek op kot een krant koop is het meestal de standaard, behalve als ik iets van sport wil lezen.

MarG

Legacy Member
metaphore zei:
da van het laatste nieuws is echt zenne :p

der zijn mensen die dat denken ja.
Mja da zijn gewoon mijn ideeën daarover, kheb dat vooral met mensen die het tijdschrift der intellectuelen lezen, de knack. (zeker diegenen die het 'nak' uitspreken)

komt mss door semi-traumatiserende ervaringen van een klastitularis van vroeger :D

wow, pure diehards. Ik heb wel nog nooit iemand 'nak' horen zeggen :p De Knack en Focus knack blader ik elke week wel eens door. De krant die het meest lijkt op de Engelse kwaliteitspers is natuurlijk de Standaard, maar hier thuis hebben we de GVA. De Standaard koop ik maar af en toe (als student kan ik dat geld wel beter gebruiken:))

FroFro

Legacy Member
De Standaard, enkele maande gelede is da wel wa onoverzichtelijk geworden me die C'kes, E'kes, F'kes en wa ist allemaal, maar da zennek nu wel gewoon :)

SilentSpring

Legacy Member
thuis abo op het laatste nieuws.
Ikzelf lees elke dag den metro en als'k nen artikeltje moet hebben voor't een of 't ander: de standaard online.

metaphore

Legacy Member
MarG zei:
wow, pure diehards. Ik heb wel nog nooit iemand 'nak' horen zeggen :p De Knack en Focus knack blader ik elke week wel eens door. De krant die het meest lijkt op de Engelse kwaliteitspers is natuurlijk de Standaard, maar hier thuis hebben we de GVA. De Standaard koop ik maar af en toe (als student kan ik dat geld wel beter gebruiken:))

de wuyts = nack :)
vandaar ben ik er absoluut tegen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan