Archief - Welke krant lees je?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke krant verkies je?


  • Totaal aantal stemmers
    355
  • Opiniepeiling gesloten.

Ali_

Legacy Member
DieselPower™;8191667 zei:
Halen ze de inhoud niet bij dezelfde persagentschappen? + sommige kranten zitten in dezelfde groep

De feiten en cijfers wel ja, maar niet alles is letterlijk overgenomen van persagentschappen. Zoals Opinie en analyse.
Trouwens ook de manier van het weergeven van die feiten en cijfers kan verschillen.

SweetEmmaRose

Legacy Member
gazet van antwerpen, omdat wij in antwerpen wonen :p
maar eigenlijk lees ik alles wel, want mijn vriend zijn papa heeft abonnement op alle krante (echt alles :wtf:) maar die krijgt da allemaal gratis (werk enzo).
keb er vandaag zelfs 'dag allemaal' zien ligge, da is zelfs een tijdschrift da ge ni eens gratis wílt krijge :D

Sneakytje

Legacy Member
abo op het laatste nieuws

het volk is van inhoud hetzelfde dan het nieuwsblad, enkel een andere voorpagina toch, dacht ik. daarmee dat er weinig zijn zeker :p

grey-turtle

Legacy Member
Ik lees voornamelijk Het laatste nieuws, de standaard en het nieuwsblad.

SimonL

Legacy Member
opgegroeid met de standaard, alhoewel de morgen me vaker en vaker wordt opgedrongen via leerkrachten :)

Sir.Killalot

Legacy Member
De Morgen hier... vind het interessantste en aangenaamste krant om te lezen. De Standaard lees ik soms wel is, maar vind ik zo saaie layout...

potte

Legacy Member
De Morgen, toch wel één van de betere, zoniet de beste krant van België, samen met De Standaard, hoewel ik toch De Morgen prefereer.

XoN`-

Legacy Member
de morgen & standaard = kwaliteit, g'n spektakel
hln & gva = sensatie, lagere kwaliteit van artikels

--> de morgen, de metro (eigl wel een schraal gazetje, but hey its free :p)

Disa

Legacy Member
Thuis: De standaard
Trein: De metro, de laatste tijd staat er echt wel HEEL veel reclame in :p

Toen men grootouders nog geabbonneerd waren op HLN zou ik daar de sport nog durven in lezen, meer was er toch niet aan imo.

D

pina

Legacy Member
soms lees ik HLN ook wel eens. Het voordeel is dat het een ontspannende krant is. Maar vooral de sportkrant vind ik sterk bij HLN.

deyoeri

Legacy Member
HLN hier thuis, De Standaard elke middag bij mijn grootmoeder.

HLN => voor sport en sensatie
De Standaard => voor politiek en cultuurkatern

Fighting Hobbit

Legacy Member
Ik lees meestal het laatste nieuws omdat die altijd bij mijn grootouders ligt, dus als ik daar kom lees ik wel eens in die krant. Als ik zelf de krant koop is dat meestal de morgen of de standaard...
E n natuurlijk soms de metro :)

Razzia

Legacy Member
woon in limburg met een abbo op het belang van limburg, geweldige krant vind ik

2e voorkeur is het laatste nieuws, en wat ik totaal niet moet hebben is de gazet van antwerpen en de standaard
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan