Archief - Wat ga jij kopen vr kerst?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XoN`-

Legacy Member
vriendin horloge
(kaartje trek thuis)
--> bongo box wrsl vr broer & z'n vrouw

satanreleased

Legacy Member
ik zal mijn advokaat betallen voor kerst.en mijn deurwaarder voor nieuwejaar .

Chickenlal

Legacy Member
Lol...


Ik zit te denken om een verwenweekend voor 2 te kopen ofzo voor mijn ouders. Iemand goeie links ofzo?

belgianreaver

Legacy Member
ik ga het meisje waar ik verliefd op ben een cd van tokio hotel cadeau doen, ze is (zoals meeste meisjes) zwaar fan van TH maar heeft nogmaar 1 cd dus daar zal ze denkik wel content mee zijn :)

Cykron

Legacy Member
Voor mijn vriendin een schattige t-shirt en een ketting.

Voor ons pa zo'n kado"doos" met de verschillende Grimbergens in, zag er cool uit :D en voor ons ma waarschijnlijk iets uit de Essenza of bodyshop... :)

En dan waarschijnlijk nog voor mijn broer een dvd. Voor de toekomstige schoonouders waarschijnlijk hetzelfde als voor mijn eigen ouders :p

Mr_Larsman

Legacy Member
belgianreaver zei:
ik ga het meisje waar ik verliefd op ben een cd van tokio hotel cadeau doen, ze is (zoals meeste meisjes) zwaar fan van TH maar heeft nogmaar 1 cd dus daar zal ze denkik wel content mee zijn :)

Heeft Tokio Hotel dan al meerdere CD's? :s

Mr_Larsman

Legacy Member
Shit seg, het verspreidt als konijnen :puke:

Nuja, als je er een meisje gelukkig mee kan maken, waarom niet? :)

belgianreaver

Legacy Member
tokio hotel heeft 4 cd's als ik me niet vergis + nog een aantal dvd's

Mr_Larsman

Legacy Member
'T is ook niet zozeer de muziek die me niet aanstaat, eerder de volstrekte debiliteit (als dit geen woord is heb ik het net uitgevonden) van die bandleden, en met ruime voorsprong die stomme idioot van een zanger. Shit, welk statement wil die maken zeg?
(Hoewel de muziek me ook ergert hoor :p)

Ff ontopic; Ik koop geen cd van Tokio Hotel, voor niemand met kerst :p Nee serieus, alsek al iets koop zullen het kleine dingetjes zijn. Moeten ze me maar meer zakgeld geven...

edit: 4 CD's??? Met wat op?? Monsoonshit in vier verschillende talen?? :s

belgianreaver

Legacy Member
het is wel handig als je de cd gratis krijgt bij een gsm die je koopt voor jezelf :p

Mr_Larsman

Legacy Member
belgianreaver zei:
het is wel handig als je de cd gratis krijgt bij een gsm die je koopt voor jezelf :p


Waha, zoiets moet je natuurlijk niet tegen dat meisje zeggen, maar het is inderdaad wel handig :p
(ook om bv als frisbee of onderzetter te gebruiken)

Starrk

Legacy Member
belgianreaver zei:
ze is (zoals meeste meisjes bakvissen) zwaar fan van TH )

:offtopic: Ik ben zo vriendelijk geweest om u ietwat te verbeteren.

Wat ga ik kopen voor kerstmis?
Voor mijn pa koop ik een nieuw horloge en voor mijn ma zo'n National Geographic boek over Zweden (waar ze in de zomer op reis gaat).

DieselPower

Legacy Member
Ons klein koopt alles, ik leg bij.
edit: behalve haar kado'ke, dat koop'k zelf.

Selderijstok

Legacy Member
Kben eens binnengestapt in Swarovski winkel. Baf....176€ armer. :sop:

Maar this wel mooi, vriendinnetje zal tevreden zijn :doc:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan