Archief - Wat ga jij kopen vr kerst?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

?therapy?

Legacy Member
Boeken gekocht voor mijn ma :) ze heeft ze zelf gekozen :p

Ontvangen gohjah... geld wss :) zolang het maar met een goed hart word gedaan ben ik al blij

MaDDie

Legacy Member
Ik ga een soort fotokader kopen voor mijn mama. Eentje waarin 3 foto's passen. 1tje van mij, 1 van mijn broer en 1 van mijn pa. En ik weet nu al dat ze blij zal zijn.

Stancke

Legacy Member
Kmoet van m'n ouders een cadeau kopen voor m'n zus... Wat koop je in godsnaam voor een zus die je 3-4x per jaar ziet? :') Het is ook niet zo dat we overeenkomen...

snake880

Legacy Member
Stancke zei:
Kmoet van m'n ouders een cadeau kopen voor m'n zus... Wat koop je in godsnaam voor een zus die je 3-4x per jaar ziet? :') Het is ook niet zo dat we overeenkomen...
Hoe oud is ze? Ik ben goed in cadeautjes verzinnen:p

angelke83

Legacy Member
Voor 't ventje heb ik al lang iets gekocht :)
hij weet ook wat want hij heeft het zelf gekozen ... PS3 game wel te verstaan!
En de rest zal geld zijn voor een andere game!
Hij verjaart immers den 20ste december dan krijgt hij een webcam :) Hij krijgt nogal veel cadeautjes :)

Ik weet ook al wat ik van hem krijg :)
En mijn familie weet ook al wat ze krijgen + ik van hen ook :D

_DKsissor_

Legacy Member
wij doen bij kerstmis altijd redelijk veel met de papa een groot cadeau voor mama kopen met de mama een voor de papa en zelf krijgen ik en mijn broer meestal ook iets groot waar we samen iets mee kunnen doen , bv een wii vorig jaar. En dan ook nog altijd als we iets in de winkel zien staan ofzo dat pakken we dan ook in waardoor er altijd veel cadeaukes onder de boom liggen en er ook veel open te maken valt ook al is er maar een 'groot ding bij' en de andere dingetjes eerder prulletjes zijn zoals een zakske snoep enz.

EagleEye

Legacy Member
Een nieuw "het Groene Boekje" voor de familie ;) Eén dat aangepast is aan de nieuwste spelling :p Dan moet ik al niet voor iedereen apart iets zoeken :D

Lon$daLe

Legacy Member
hier gebeurd niks met kerstmis , een uitgebreider diner , buffet desserts en da ist :p

( al zal 1 of ander familielid wel afkomen met wa cheap ass reukwater dat je in 2010 nog niet hebt open gedaan :unsure: )

Genius

Legacy Member
Voor mijn ouders niks

Voor de vriendin nog geen idee. Hoogstwaarschijnlijk een ring.

Voor broer van de vriendin dvd en krijg van hem ook nen dvd.

tb-303

Legacy Member
Word al weer ongemakkelijk op voorhand, vorige week nog voor mijn neus in mijn zaak:
Hij: "toe zoetje een wii, ge gaat dat ook leuk vinden, voor mijn nieuwjaar"
Zij: "Zeg groot kind, als ge u goesting wilt dan wil ik wel dat horloge van Dolce&gabbana"
(met bijhorende billengeknijp, ogengetrek, en fake glimlach naar mij als verkoper waarna ik me spontaan weer onpasselijk voel en achter de coulissen verdwijn om eens goed te bekketrekken)

omg.... feel sick....plastic love..... bwahhhhhhggggg

Shyheim

Legacy Member
voor mijn vriendin twijfel ik nog... dacht ne parfum te kieze, want zij wou diamond van armani... ma ik vind fuel for life ook super van diesel. :)

Bosvos

Legacy Member
ik leg samen met mensen.
Voor m'n ma een nieuwe DVD-speler
grootmoeder: Frietketel
en de rest krijgt wa prullen :p

w3bb3r

Legacy Member
of ja .. zal toch iets kopen
how ja.. kopen.. geven

kzal zo een grote kartonnendoos nemen en vullen met piepschuim of krantenpapier
dan nog een klein doosje erin
dan wa kranten papier en in da krantenpapier zo een paar vuile kousen :evil:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan