Archief - Wat ga jij kopen vr kerst?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pieta

Legacy Member
Speedy77 zei:
kzoek nog iets origineels voor mijn pa en broer...

ikz oek iets voor mn schoonbroer en heb gee flauw idee wat, ik moest ookal iest voor em kopen vorig jaar, en had zo een setje gekocht voor wijn vauum te trekken na dat em is opengeweest, blijkbaar was em daar nie zo blij mee, dus nu hebk ehct geen idee wat:sop:

Mr. Jack!

Legacy Member
cuda zei:
voor mijn pa dacht ik een abo te kopen op een motormagazine
voor men ma weet ik ni
en voor men vriendin dacht ik ne ring te kopen (allee eigelijk een tripje naar disneyland maar zoveel geld heb ik op het moment niet :( )

Als da u vriendin is op u avatar dan zou ik sterk overwegen om de kama sutra te kopen. ;)

Selderijstok

Legacy Member
Kmoe dus op kerstavond een cadeau hebben voor m'n opa. Nog geen idee

Op kerstdag voor het eerst gaan eten bij de ouders van mijn vriendin (:help:), dus daar moet ik ook als iets voor ebben

En dan nog voor de vriendin zelf eentje vinden :oink:.

Dat wordt zwaar denkwerk :scream:

BlueIce

Legacy Member
Selderijstok zei:
Iemand tips wat ge moet kopen voor een 20-jarig meisje waarmee je 3 maand samen bent :oink: ?

Alle ideeën zijn welkom :woohoo:

als ze juwelen draagt een armbandje of ketting, oorbellen..
Parfum (ook weer als ze dat gebruikt natuurlijk)
...

Selderijstok

Legacy Member
Kheb het gevonden zenne ;), een setje van Swarovski.
Zo'n dingen krijgen ze altijd graag :)

Nu nog een mooie manier bedenken om het haar te geven.

pieta

Legacy Member
Selderijstok zei:
Kheb het gevonden zenne ;), een setje van Swarovski.
Zo'n dingen krijgen ze altijd graag :)

Nu nog een mooie manier bedenken om het haar te geven.

in hare chocomousse:love:

pff, heb wa zitten denken en kwou miss een 3 maand abbo van de P pakken...ma ben aant twijfelen of em da iets zou vinden...

^^VooDoo^^

Legacy Member
Ik ga voor een goeie vriend een camera kopen. Hij is men beste vriendje ooit! :)

Fir3wulf

Legacy Member
ne film voor men stiefmoeder en men vader en dan voort kerstfeest bij os ma ok nog iet :p
we moete zo altij ne naam trekke voor wie we iet moete kope.

voor de rest ,pff :p heb pas wa nieuw games gekocht en ne koptelefoon dusja :)

Mevrouw.

Legacy Member
Volgende week gaan we om een kerstboom.
tof tof tof.
Ben benieuwd welke pakjes er al onder zullen liggen.
Mijn ma is de beste in pakjes verstoppen over het hele huis.
Na paar maanden vinden we soms nog iets terug die er eigenlijk ook bij had moeten liggen.
Ikzelf heb alleen nog maar het cadeau voor mijn ma.
Mijn zus is een moeilijk geval ;heb er eigenlijk geen idee van en mijn pa,nja,da is mijn pa.
Ik zal eens goed nadenken en anders vind hij een nieuw parfum altijd wel oké!
Vriendje van mijn zus: eerst eens goed afspreken,hadden vorig jaar bijna hetzelfde gekocht.
En anders geef ik hem gewoon chocolade; daar is hij altijd content mee!
Hooray for the holidays!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan