Archief - Wat ga jij kopen vr kerst?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ironhorn

Legacy Member
Stancke zei:
Kmoet van m'n ouders een cadeau kopen voor m'n zus... Wat koop je in godsnaam voor een zus die je 3-4x per jaar ziet? :') Het is ook niet zo dat we overeenkomen...

een tros bananen een een bus slagroom

of een gehandtekende foto van mij :p


wat ik ga krijgen: axe set + other stuff (pokerkoffer reeds gekregen)
wat ik ga geven: dunno yet :(

S.conceiçao7

Legacy Member
wij trekken briefjes, en op die briefjes staan namen van familieleden waar we iets voor moeten kopen.




:sop:

nee hoor, volle bak anti-christ

e.House

Legacy Member
WIj trekken ook namen in de familie waarvoor je dan iets moet kopen. Aan de ene kant heb ik mijn klein neefje, cadeau wordt een voetbal plus nog iets. Daarnaast heb ik bij de andere kant van de familie mijn oudere neef, nog geen idee. Ik dacht eerst om 15 dollars te verpakken zodat hij deze kan omruilen tegen euros :p :p Aangezien hij toch een economische richting studeert en der nog al fanatiek mee bezig is.

cuda

Legacy Member
voor mijn pa dacht ik een abo te kopen op een motormagazine
voor men ma weet ik ni
en voor men vriendin dacht ik ne ring te kopen (allee eigelijk een tripje naar disneyland maar zoveel geld heb ik op het moment niet :( )

Selderijstok

Legacy Member
Iemand tips wat ge moet kopen voor een 20-jarig meisje waarmee je 3 maand samen bent :oink: ?

Alle ideeën zijn welkom :woohoo:

Albireo

Legacy Member
mijn lijstje van wat ik ga kopen voor mezelf voor de kerst:

  • droogkast
  • wasmachine
  • zetel
  • strijkplank
  • strijkijzer
  • frietketel
  • keukenweegschaal
  • croque
  • en een bijpassende studio :woohoo:

Ik wil ook nog een passief gekoelde Geforce 8800GT maar die zijn blijkbaar nog niet in België te koop of ze bestaan nog niet...

wat ik ga kopen voor anderen:
niets :)

Sneakytje

Legacy Member
voor mn ma enkele dvd's
voor mn vriend mario galaxy voor de wii
voor mn pa weet ik nog niet
voor meter/peter pralines ofzo

en voor de rest ontvang ik vooral

Skoebiedoe

Legacy Member
Selderijstok zei:
Iemand tips wat ge moet kopen voor een 20-jarig meisje waarmee je 3 maand samen bent :oink: ?

Alle ideeën zijn welkom :woohoo:



Een grote rode strik en wat chocolade saus/mousse. ;)

Ge dopt uw spel in die saus en ge bind er die strik rond. ;)
Desnoods afwerken met wat slagroom en een kersje. ;)

(wel zien dat ge alleen met twee bent wanneer je uw cadeau geeft en niet te lang op voorhand inpakken.)


Voor mezelf heb ik mij getractert op een nieuw klavier(Logitech dinovo edge) en een nieuwe muis.(logitech G9)

Selderijstok

Legacy Member
Skoebiedoe zei:
Een grote rode strik en wat chocolade saus/mousse. ;)

Ge dopt uw spel in die saus en ge bind er die strik rond. ;)
Desnoods afwerken met wat slagroom en een kersje. ;)

(wel zien dat ge alleen met twee bent wanneer je uw cadeau geeft en niet te lang op voorhand inpakken.)


Voor mezelf heb ik mij getractert op een nieuw klavier(Logitech dinovo edge) en een nieuwe muis.(logitech G9)

Owkey...dit houden dan maar als back-up :niceone:. Kmoet zeggen dat er al iets zoals dat eerder aan bod is gekomen, maar dan wel wat 'properder' :crazy:

Laat maar komen é mannen! Alles is welkom :doc:

Emu

Legacy Member
Fleske wijn of iets voor te snoepen voor de ouders, verder niks, we doen in onze familie niet mee aan de cadeautjescultuur.

Albireo

Legacy Member
Selderijstok zei:
Iemand tips wat ge moet kopen voor een 20-jarig meisje waarmee je 3 maand samen bent :oink: ?

Alle ideeën zijn welkom :woohoo:

Een Dust Puppy! En als ze dat maar matig apprecieert dan weet je meteen ook dat ze een koude, gevoelloze bitch is(*).


* 't is maandag en da's geen leuke dag :unsure:

Close_Up

Legacy Member
Als het aan mij en mijn pa lag was elk jaar dezelfde onnuttige cadeautjes kopen al lang afgeschaft. Maar mijn ma wilt nie, en mijn broer doet er ook aan mee. Heb al 4 jaar achter elkaar een portefeuille gekocht ofzo voor mijn pa (en ma), voor mijn broer al paar keer cadeaubon voor parfum die er nog altijd liggen dusja ... Als het na mij lag niks, maar het ligt niet aan mij dus ... Voor bij mijn oma moet ik ook nog een cadeau voor mezelf kopen en zelfs daar heb ik geen idee over.

Huasheng

Legacy Member
Terrorist_Hell zei:
- Brain Training games (broer)
- Dierenkalender 2008 (zus)
- Leesboek, mysterieverhaal omtrent piraten (zus)
- Natalia boek / Geert Hoste DVD (pa)
- SOS Piet boek (ma)
- Mr. Bean DVD's (iedereen)
- ... (vriendin, maar ze mag da nog nie weten, zit hier ook op 't forum :p)
Gni gni :D I like suprises :love:

Hollow

Legacy Member
Met kerstmis geven we hier 'kleine' cadeautjes aan mekaar. De 'echte' cadeaus zijn met Nieuwjaar.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan