Archief - Wat ga jij kopen vr kerst?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr_Larsman

Legacy Member
Selderijstok zei:
Kben eens binnengestapt in Swarovski winkel. Baf....176€ armer. :sop:

Maar this wel mooi, vriendinnetje zal tevreden zijn :doc:

Holy shit, hoelang ben je samen? :p
(Ons moeder heeft 'n kast vol Swarovski staan, als ik daar iets uit steel zal zij dat misschien niet merken, kan ik ook mooie dingen kopen voor m'n vrienden :d)

Selderijstok

Legacy Member
Mr_Larsman zei:
Holy shit, hoelang ben je samen? :p
(Ons moeder heeft 'n kast vol Swarovski staan, als ik daar iets uit steel zal zij dat misschien niet merken, kan ik ook mooie dingen kopen voor m'n vrienden :d)


26 December zal het nog maar 3 maand zijn. Maar ik ken ze wel al 3 jaar zeer goed, anders zou ik zoiets nooit kopen voor een vrouw. Ze verdiend het wel :woohoo:

Mr_Larsman

Legacy Member
Selderijstok zei:
26 December zal het nog maar 3 maand zijn. Maar ik ken ze wel al 3 jaar zeer goed, anders zou ik zoiets nooit kopen voor een vrouw. Ze verdiend het wel :woohoo:

Gefeliciteerd dan! :woohoo:
Krijg het soms van mensen die shit van 1000 euro kopen voor iemand die ze drie weken kennen en dan al denken dat ze de rest van hun leven gaan samen zijn..
(Kbedoel selderijstok hier nie mee hé :p)

deyoeri

Legacy Member
Ik koop niks, voor niemand. Krijgen, boeit me evenveel als geven eerlijk gezegd, kerstmis kan me gestolen worden.

zarathustra

Legacy Member
dr.salt zei:
wij doen allemaal nie mee aan die middenstandboulshit

je bent dan hopelijk niet hypocriet en doet eg. ook geen verjaardagen ^^

on topic: niks, aangezien ik student ben en hence geen inkomen heb :p

loeli

Legacy Member
ik ga vanaf woensdag op zoek naar zo'n antieke zippo voor iemand, en dan moet ik nog 2 cadeautjes zoeken voor vrienden. Met mijn beste vriendin heb ik afgesproken dat we pas in februarie iets voor elkaar gaan kopen. Voor mijn ouders en zus heb ik écht geen idee ^^

Mr Syphon

Legacy Member
khem nen steengrill gekocht voor men ouders
en men pa denkt dat het nen dvd-recorder met hdd is :D
die gaat lachen als hem het open doet :p

spray-bunny

Legacy Member
M'n ma krijgt een kruimeldief!
M'n pa dat weet ik nog niet.

Grappige is elk jaar dat m'n broer & ik 'toevallig' blut zijn tegen kerst en nieuwjaar( m'n ma verjaart op kerstmis, m'n pa verjaart op nieuwjaar). Ik krijg dan geld van m'n ma om een cadeau te kopen voor m'n pa, en omgekeerd. En ze weten het nooit van elkaar.:D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan