Bloob
Legacy Member
hier in st-lambrechts-herk (vlak bij hasselt) was het ook fenomenaal.
Nie normaal da onweer & flitsen.
Het was nog gans licht buite, plots ziet ge echt zo in de lucht gewoon een heel grote donkere wolk afkome, van links tot rechts hoe ver ge ook keek was da gewoon een lijn met blauwe lucht / heel donkere wolk.
da was rond kwart na 10fzo, meteen erna echt pikkedonker buiten en man wat een onweer
heerlijk
Nie normaal da onweer & flitsen.
Het was nog gans licht buite, plots ziet ge echt zo in de lucht gewoon een heel grote donkere wolk afkome, van links tot rechts hoe ver ge ook keek was da gewoon een lijn met blauwe lucht / heel donkere wolk.
da was rond kwart na 10fzo, meteen erna echt pikkedonker buiten en man wat een onweer
heerlijk

ad: 


(sarcasme !)