Archief - Warmte...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bloob

Legacy Member
hier in st-lambrechts-herk (vlak bij hasselt) was het ook fenomenaal.
Nie normaal da onweer & flitsen.

Het was nog gans licht buite, plots ziet ge echt zo in de lucht gewoon een heel grote donkere wolk afkome, van links tot rechts hoe ver ge ook keek was da gewoon een lijn met blauwe lucht / heel donkere wolk.

da was rond kwart na 10fzo, meteen erna echt pikkedonker buiten en man wat een onweer :D

heerlijk

demon326

Legacy Member
beatlover zei:
Gisteren bij de vriendin geweest in hasselt (centrum)
Sjit da was prachtig da onweer:love:

Boven het dakvenster opengedaan en genoten van de lichtshow!
Jammer genoeg had ik men kodak niet bij...

PS: Zutendaal heeft gisteren geen drup regen gehad!

lol hier in kiewit hebben we alleen regen en wat flitsen gehad voor de rest niks speciaals het is gewoon zoals altijd mooi langs ons door gegaan:sad: :P

Pred

Legacy Member
hatetn zei:
ne kamer van 4-5m²
u bed en een kast en staat vol ofzo


der zijn nog altijd mensen die niet weten dat 4 vierkante meter niet gelijk is aan 4 meter op 4 meter.

Ontopic : ik ga morgen zo'n zwembadje kopen van 3.5meter breed ofzo om in te ploeteren :woohoo:

cool_boy_ke

Legacy Member
Pred zei:
der zijn nog altijd mensen die niet weten dat 4 vierkante meter niet gelijk is aan 4 meter op 4 meter.
Jah ! 4 m² is veel groter ! :lol: (sarcasme !)
Ik heb dus wel degelijk een kamer van 4-5m² en niet 4*4 of 5*5

Shyheim

Legacy Member
cool_boy_ke zei:
Ik heb dus wel degelijk een kamer van 4-5m²

Wa kan daar dan allemaal in, op uitzondering van ne slaapzak? :wtf:

Zeker dat ge u niet van kamer vergist hebt toen ge daar zijt gaan inwonen, want das ongeveer de grootte van 't WC hier bij mij thuis...

^^VooDoo^^

Legacy Member
cool_boy_ke zei:
Jah ! 4 m² is veel groter ! :lol: (sarcasme !)
Ik heb dus wel degelijk een kamer van 4-5m² en niet 4*4 of 5*5

Lol @ 4-5m².


Vandaag moeten den dag doen bij DHL, jeez. Binnen om te bakken, en dan nog is 48 vluchten, vol geladen me pakskes. Was weer afzien ^_^

WolCoM

Legacy Member
cool_boy_ke zei:
Jah ! 4 m² is veel groter ! :lol: (sarcasme !)
Ik heb dus wel degelijk een kamer van 4-5m² en niet 4*4 of 5*5

2 op 2? Men bed kan daar wrs nog niet eens in. :wtf:

Time

Legacy Member
Waarom zou dat niet kunnen, niet iedereen heeft een bureau met pc, een tv, 2 kasten en wat nog allemaal op zijn kamer staan.:)

cool_boy_ke

Legacy Member
M'n kamer is zo ongeveer :

<------ +-1m-------> (ik kan beide muren raken met polsen)
|..........................|
|......|...................|
|......|...................|
|......|.......BED.......|
|......|...................|
|......|...................|
|......|...................|
|......|--------------|
|......|...................|
|......|......KAST......|
|......|...................|
---------------------

zaffah

Legacy Member
cool_boy_ke zei:
M'n kamer is zo ongeveer :

<------ +-1m-------> (ik kan beide muren raken met polsen)
|..........................|
|......|...................|
|......|...................|
|......|.......BED.......|
|......|...................|
|......|...................|
|......|...................|
|......|--------------|
|......|...................|
|......|......KAST......|
|......|...................|
---------------------


Da moet ni meer zijn :p

Dieleman_F

Legacy Member
Dude, een kamer van een meter breed, hoe ku gij nog naast je bed staan? :p

hatetn

Legacy Member
Dieleman_F zei:
Dude, een kamer van een meter breed, hoe ku gij nog naast je bed staan? :p


wel op die zes puntjes
ma serieus een bed is toch bijna ne meter breed
pakt dan nog rond de 1.90 in lengte en ge hebt al bijna 2m²
maar kwas toch correct me mijn schatting da et vol stond me zijn bed en kast
ge moogt toch ook geen last hebben van claustrofobie


tis atm 30 graden in mijn kamer
dus tvalt nog mee

Thales

Legacy Member
ik zo claustrofobisch worden in die zen kamer... int gevang hebben ze nog meer ruimte

Michaël_D

Legacy Member
:p je zit toch niet heel de dag in die kamer behalve voor't slapen dan é :p

nixie

Legacy Member
onweer was leuk ja.
was bij vriendin naar film aant zien maar rap overgeschakeld op het onweer.
werd ook zo snel donker en maar weinig geregend.

onweer over film anytime.

PS: vooral leuk omda ze der nog wa schrik van had ook :p

PS2: was in grimbergen

Emerxill

Legacy Member
cool_boy_ke zei:
M'n kamer is zo ongeveer :

<------ +-1m-------> (ik kan beide muren raken met polsen)
|..........................|
|......|...................|
|......|...................|
|......|.......BED.......|
|......|...................|
|......|...................|
|......|...................|
|......|--------------|
|......|...................|
|......|......KAST......|
|......|...................|
---------------------
Uw cel bedoeld ge zekers :p

Thin Liz

Legacy Member
Op de Gentse feesten moest je zaterdagavond zijn :)

Het begon wreed donker te worden rond den achten; regen bleef uit dus iedereen wandelde rustig voort.... Ineens zo scary windje en megabliksem/hemellicht over heel die stad gedurende paar seconden, echt schoon om zien. Iedereen riep 'Woooowwww' :) De fun was direct al wat minder toen het begon te stortregenen... :)

Blood_Raven

Legacy Member
NiXiE zei:
onweer was leuk ja.
was bij vriendin naar film aant zien maar rap overgeschakeld op het onweer.
werd ook zo snel donker en maar weinig geregend.

onweer over film anytime.

PS: vooral leuk omda ze der nog wa schrik van had ook :p
:bow:

Ik heb overlaatst enen bekanst tot tegen de grond zien gaan.
(Dikke straal pal nor benejen me enorm weinig aftakskes)
Ook genoeg halverwegen gezien.

En als ik te tam zen.
Mennen laptop heeft een batterij :p ...

Frykt Sclavak

Legacy Member
Da ding uit den blokker was in feite nen cheapo-wannabe-airco.
Echte goeie airco's hebde vanaf de &#8364;300. Kga der mij toch zo ene aanschaffen binnekort voor de herexamens.
Er zijn idd airco's met een bakske met water, maar die zijn meestal ook duurder.
Voor zo'n buis naar buiten te leggen kunde mss een 'vliegenraam' maken, maar dan zonder gaas, volledig dicht met hout. En daar maakte dan een gat in voor die buis. Zo ga ik het toch doen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan