Archief - Warmte...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FroFro

Legacy Member
kvind zo warm overdag ook wel zalig ze, ons zwembad is nu 29° zonder verwarming :x 's nachts ist idd soms ondraagbaar, en voor werkende mense moet het helemaal een hel zijn :p achja, jullie hebben ook een jeugd gehad ^^

Time

Legacy Member
Tis nu (2h 's nachts for crying out loud) warmer dan deze middag 12h ffs. :cry:
Vorige nacht geen oog dicht gedaan, zit al 38h klaarwakker en geen beterschap op komst. :/

Bolteh

Legacy Member
Time^- zei:
Tis nu (2h 's nachts for crying out loud) warmer dan deze middag 12h ffs. :cry:
Vorige nacht geen oog dicht gedaan, zit al 38h klaarwakker en geen beterschap op komst. :/

Das eerder door de smog die in uw gemeente hangt denkek :)

Gisteren trouwens op terugweg van m'n werk langs die watertoren aan uw deur gereden.. Lelijk vervallen ding ^^

nixie

Legacy Member
NiXiE zei:
onweer was leuk ja.
was bij vriendin naar film aant zien maar rap overgeschakeld op het onweer.
werd ook zo snel donker en maar weinig geregend.

onweer over film anytime.

PS: vooral leuk omda ze der nog wa schrik van had ook :p

PS2: was in grimbergen


toen vertelde ze me dat ze een bliksemafleider op het dak hadden.
ik weet niet waarom maar ik kreeg schrik :help:

ben naar buiten gelopen in de regen, eens goe rondgekeken en geconstateerd dat als er bliksem zou inslagen het tog bij haar thuis zou zijn.Overal velden achteraan en de huizen zijn niet zo hoog.

cool_boy_ke

Legacy Member
Thales zei:
ik zo claustrofobisch worden in die zen kamer... int gevang hebben ze nog meer ruimte
njah, het is lekker gezellig hier :)
Michaël_D zei:
:p je zit toch niet heel de dag in die kamer behalve voor't slapen dan é :p
Jawel, mijn PC staat er ^^
Emerxill zei:
Uw cel bedoeld ge zekers :p
:lol:


Voor de nieuwgierige : m'n kamer is 1.6m*3.6m = 5.75m² en in de hoogte is het 2.3m :)

Foto's volgen als hem opgeruimt is

Editje : Foto's hier :p (let niet op de gordijnen, die zijn hier zo ononrdelijk om de warme lucht van de airco buiten te houden)

Chickenlal

Legacy Member
Ik heb de airco opge-eist :p Men ma moest daar al nie van weten omda da teveel lawaai maakte en dus gebruiken zij hem nie (pa had da gekocht in een bevlieging :p ). Dus staat die nu altijd in mijn kamer

nixie

Legacy Member
mijn broer heeft de vent geript, hij zit nochtans aan de minst warme kant
maar de laatste tijd is het wel te doen, moet soms zelf terug naar mijn dekentje grijpen

^^VooDoo^^

Legacy Member
Vanaf vrijdag beetje "frisser" weer rond de 25°C :) en bewolkt met kans op regen!

moloko

Legacy Member
Time^- zei:
Tis nu (2h 's nachts for crying out loud) warmer dan deze middag 12h ffs. :cry:
Vorige nacht geen oog dicht gedaan, zit al 38h klaarwakker en geen beterschap op komst. :/

Hier was dat hetzelfde op dat uur.Man,de lucht was zo warm dat ik gewoon wakker werd van moeilijk adem halen.De wind was weggevallen.De ventilator op maximum gezet en ik kwam er terug wat bovenop na een tijd.
Is het nu warmer of een ander weer dan in de zomer van 2003?Toen had ik er toch niet zoveel last van.
Ze zeggen dat deze zomer al warmer is dan deze van 2003.

Piejie

Legacy Member
Osi` zei:
Bij mij viel het nog best mee, totdat er nen joekel van een libelle in m'n kamer binnenvloog, schrik dak er van had, snel de lakens over m'n heel lichaam gedaan en mij zo'n beetje verstopt enal, zweten dak toen deed!
Bang van een libelle? :rofl:

Thales

Legacy Member
cool_boy_ke zei:
njah, het is lekker gezellig hier :)

Jawel, mijn PC staat er ^^

:lol:


Voor de nieuwgierige : m'n kamer is 1.6m*3.6m = 5.75m² en in de hoogte is het 2.3m :)

Foto's volgen als hem opgeruimt is

Editje : Foto's hier :p (let niet op de gordijnen, die zijn hier zo ononrdelijk om de warme lucht van de airco buiten te houden)

damm, hangt daar wel zuurstof?
zo je pc onder je bed enzo...
ik kan me voorstellen moesten raam en deur toe zijn dat je smorgens niet meer wakker komt omdat je gestikt bent :p

Michaël_D

Legacy Member
pff 'k verveel me hier dood ... te warm buiten 'k zal van de nacht is naar buiten komen :p ... wat doen mensen toch de helen dag in dit warm weer?

Bad Religion

Legacy Member
Michaël_D zei:
pff 'k verveel me hier dood ... te warm buiten 'k zal van de nacht is naar buiten komen :p ... wat doen mensen toch de helen dag in dit warm weer?

werken natuurlijk, met de airco op ;)

*edit* ik ben 20 en ik werk momenteel vast. en als je een vakantiejob wilt hebben pvd doe dan is moeite en zoek zelf :p

Michaël_D

Legacy Member
Bad Religion zei:
werken natuurlijk, met de airco op ;)
give me a vankantiejob? bah ben zelf te lui om me in te schrijven in e .... wat dit ook heet voor jobaanbiedingen te krijgen :p ... de warmte tast mijn hersenen aan

*edit* ik ben pas 16 geworden en zallik zeker geen vakantiejob vinden omwille van mijn lage leefttijd :tongue:

stoomboot

Legacy Member
Pas nog docu gezien op canvas waar middagdutjes in kantoren werden toegestaan :p Dus de mini-siesta bestaat wel, alleen niet vaak toegepast door bedrijven etc :(

En'k raad da ook af, als'k wakker wordt op een warme dag voel'k me ongemakkelijk, en dan krijg'k nog een extra hittevlaag over me heen... Misschien nog iemand die da heeft?

nixie

Legacy Member
Bad Religion zei:
werken natuurlijk, met de airco op ;)

*edit* ik ben 20 en ik werk momenteel vast. en als je een vakantiejob wilt hebben pvd doe dan is moeite en zoek zelf :p


same, morgen 20 en heb nu vast werk, voor 2 maanden, mijn contract is tog zo :)

op finacieën, aan de staat mogen ze als het buiten meer dan 25°C is om 15u al weg, das ni eerlijk :'(

Michaël_D

Legacy Member
mja als ik nog e vakantiejobke zal moete vinde is't denkik al e wa te laat miss voor in augustus mja kdenk da'k me maar zal moete bezighoude hier ....
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan