Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Time^- zei:Tis nu (2h 's nachts for crying out loud) warmer dan deze middag 12h ffs.
Vorige nacht geen oog dicht gedaan, zit al 38h klaarwakker en geen beterschap op komst. :/

NiXiE zei:onweer was leuk ja.
was bij vriendin naar film aant zien maar rap overgeschakeld op het onweer.
werd ook zo snel donker en maar weinig geregend.
onweer over film anytime.
PS: vooral leuk omda ze der nog wa schrik van had ook
PS2: was in grimbergen
njah, het is lekker gezellig hierThales zei:ik zo claustrofobisch worden in die zen kamer... int gevang hebben ze nog meer ruimte

Jawel, mijn PC staat er ^^Michaël_D zei:je zit toch niet heel de dag in die kamer behalve voor't slapen dan é
![]()
Emerxill zei:Uw cel bedoeld ge zekers![]()

(let niet op de gordijnen, die zijn hier zo ononrdelijk om de warme lucht van de airco buiten te houden)Time^- zei:Tis nu (2h 's nachts for crying out loud) warmer dan deze middag 12h ffs.
Vorige nacht geen oog dicht gedaan, zit al 38h klaarwakker en geen beterschap op komst. :/
Bang van een libelle?Osi` zei:Bij mij viel het nog best mee, totdat er nen joekel van een libelle in m'n kamer binnenvloog, schrik dak er van had, snel de lakens over m'n heel lichaam gedaan en mij zo'n beetje verstopt enal, zweten dak toen deed!

Piejie zei:Bang van een libelle?![]()

cool_boy_ke zei:njah, het is lekker gezellig hier
Jawel, mijn PC staat er ^^
![]()
Voor de nieuwgierige : m'n kamer is 1.6m*3.6m = 5.75m² en in de hoogte is het 2.3m
Foto's volgen als hem opgeruimt is
Editje : Foto's hier(let niet op de gordijnen, die zijn hier zo ononrdelijk om de warme lucht van de airco buiten te houden)

Daar heb je een puntHmgrwngd zei:Misschien het tijdschrift ?
Kzou ook bang zijn moest dat m'n raam binnenvliegen...![]()

Michaël_D zei:pff 'k verveel me hier dood ... te warm buiten 'k zal van de nacht is naar buiten komen... wat doen mensen toch de helen dag in dit warm weer?

give me a vankantiejob? bah ben zelf te lui om me in te schrijven in e .... wat dit ook heet voor jobaanbiedingen te krijgenBad Religion zei:werken natuurlijk, met de airco op![]()
... de warmte tast mijn hersenen aan
Dus de mini-siesta bestaat wel, alleen niet vaak toegepast door bedrijven etc 
Bad Religion zei:werken natuurlijk, met de airco op![]()
*edit* ik ben 20 en ik werk momenteel vast. en als je een vakantiejob wilt hebben pvd doe dan is moeite en zoek zelf![]()
