Hmgrwngd
Legacy Member
Osi` zei:Ze kunnen hier beter zo'n Siesta opzetten, zoals ze dat in spanje doen.
uncanny, daar dacht ik vanochtend ook aan.
Maar toch slaap ik niet hoor. Anders ist vannacht alweer 5 uur woelen in m'n bed.
(vannacht was het weer een uur of 3 van dat. :/ )
ad: dacht da ge ma van u 16 mocht e vakantiejobke hebben...
op u 14?? ok *feel's himself more noobischer*


jammer da de dagen zo kort zijn, zoveel dingen om te doen 
den deze gaat toch nie buiten met zo een temperatuur