Archief - Warmte...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

stoomboot

Legacy Member
Leest gij de hele krant als ge op't toilet zit? :p

Voor morge ziet het er toch beter uit, dus waarschijnlijk zal'k morge men barbecuetje houden :)

GroovyBeatsss

Legacy Member
nielseke zei:
Leest gij de hele krant als ge op't toilet zit? :p

Voor morge ziet het er toch beter uit, dus waarschijnlijk zal'k morge men barbecuetje houden :)
Neen was maar 3-4minuutjes:p
Was gwn zo een stortbui:D

Mja buren hebbe ook zo partytent!
Kzat te schijten: opeens kraaak!!
Ik bahahahahah die b uren hun tent is gesneuveld!
Ik kom buiten, was het de mijne:sad:

Margeitje

Legacy Member
hier in zuidfrankrijk ist ook aant onweren
kben net efkes in de regen gaan staan in mijn bikini
zalig ^^
maar sebiet moet het wel weer mooi weer worden :sop:

nixie

Legacy Member
Margeitje zei:
hier in zuidfrankrijk ist ook aant onweren
kben net efkes in de regen gaan staan in mijn bikini
zalig ^^
maar sebiet moet het wel weer mooi weer worden :sop:


dat is altyd leuk, maar dan niet in bikini, tog niet voor mij ;)

Piejie

Legacy Member
Thales zei:
hier brugge is het snikheet, volle zon, blauwe lucht
dat onweer mag wel eens gaan komen
Zolang het niet vanavond is, anders kom ik weer kletsnat terug van Club...

Time

Legacy Member
Als ik die loops afspeel op die weersites, heb ik gelijk de indruk dat het WEGtrekt van ons.

demon326

Legacy Member
Time^- zei:
Als ik die loops afspeel op die weersites, heb ik gelijk de indruk dat het WEGtrekt van ons.

het blijft aan de grens van luik enzo hangen maar er komen wolkjes hier in hasselt hopenlijke met neerslag:D

BuffaloKampioen

Legacy Member
beatlover zei:
Neen was maar 3-4minuutjes:p
Was gwn zo een stortbui:D

Mja buren hebbe ook zo partytent!
Kzat te schijten: opeens kraaak!!
Ik bahahahahah die b uren hun tent is gesneuveld!
Ik kom buiten, was het de mijne:sad:

ma lol :rofl:

^^VooDoo^^

Legacy Member
Goed weer ook, een "fris" windje, al diene doefe luct wordt hier boven weg gewaaid, werd tijd! En er is regen op komst :D

demon326

Legacy Member
hier is het onweer aant los breken:D regen is gestopt en onweer begint dichter te komen heb ik de indruk en zal vies worden:D

edit : het hangt recht boven het huis :S

GroovyBeatsss

Legacy Member
alsk de site van buienradar mag gelove gaat het hier sffs weer goed regenen!

GroovyBeatsss

Legacy Member
hier is de hel los gebarsten:D

Hangt ier los boven, men headset stond op maximum maar hoorde het nog!

demon326

Legacy Member
beatlover zei:
zutendaal nog droog, maar tziet ier zwart!


onweer komt richting u vrees ik:D en het zal vies doen:(

just viel pc ineens half uit scherm zwart en moest rebooten wss door een bliksem die in de buurd is ingeslaan:s

hier is het trouwens zogoed als gedaan:D

Thales

Legacy Member
hier ist nog bloeiend heet en blauwe lucht en zon en geen enkel wolke
(brugge)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan