Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thales zei:shiiit
kijk eens naar de voetbalmatch club-psg, schoon weerke, paar spetterkes geweest
en zap dan eens naar sporza met rsca - zulte ^^
idd, alsk naar hasselt-kant keek, kreeg ik dit te zienbenny zei:hier is het ook begonnende wind is er en regelmatig flitsen
![]()

"Paar spetterkes"?Thales zei:shiiit
kijk eens naar de voetbalmatch club-psg, schoon weerke, paar spetterkes geweest
en zap dan eens naar sporza met rsca - zulte ^^
Gavin zei:idd, alsk naar hasselt-kant keek, kreeg ik dit te zien
http://users.telenet.be/gavin/DSC01163.JPG
3-4 flitsen in een keer, fijne show hierbuiten want ik heb alleen beeld, geen geluid dus ik ben nog safe![]()
wij hebben zoals gewoonlijk de kanten van de storm gehadcool_boy_ke zei:Haha, in your face : Ik heb een kamer van rond de 4-5m² en heb hier zo'n airco staat die deze kamer makelijk op 20°C krijgt (is wel te koud maarja, ik moest het toch testen) I'm the ruler of the world !! (het word laat ...)
deyoeri zei:Keer zien of dat zilverpapier op het raam helpt...'k geloof er niet echt in ma soit![]()
Nee,eigenlijk is het hier best leeg dus daarom zet ik overal een beetje rommel voor de gezeligheidhatetn zei:ne kamer van 4-5m²
u bed en een kast en staat vol ofzo
Gisteren bij de vriendin geweest in hasselt (centrum)benny zei:mm raar hoor want zo vies heeft het hier niet gedaanwij hebben zoals gewoonlijk de kanten van de storm gehad
