Archief - Warmte...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ng

Legacy Member
Ier ist goe aan onweren. Twas deze morgen al patat, nu gaan ze der nog e schepke bovenop doen.

Ach ja, twas eens nodig, mss ni den donder en bliksem, maar toch een goei regenbui.

hatetn

Legacy Member
Thales zei:
shiiit
kijk eens naar de voetbalmatch club-psg, schoon weerke, paar spetterkes geweest
en zap dan eens naar sporza met rsca - zulte ^^


bij brugge wast toch ook redelijk veel ze
maar bij rsca gingen ze in de tweede helft waterpolo moeten spelen
al een geluk da ze het snel afgelast hebben want tging pottestamperij geworden zijn

NSA.Rhinox

Legacy Member
Enkel regen hier. Ik had nog zo gehoopt op ne kanjer van een onweer :sad:

stoomboot

Legacy Member
Ja, eindelijk :-)
WIND!!!!!! En ik zit dicht bij't kanaal, ma'k zie ni zoveel bliksem enal zenne :S en donder hoor'k ook ni bepaald veel :S

DBK

Legacy Member
klein uurtje geleden wel een onweertje, 1 keer vlak hier boven een ontlading tussen 2 wolken, was wel hard :love:

NapalmBenny.

Legacy Member
Ach ja, houdt u maar vast voor de massa's wateroverlast :p en hagelbollen.

Dan gaat men pas klagen :p

Piejie

Legacy Member
Thales zei:
shiiit
kijk eens naar de voetbalmatch club-psg, schoon weerke, paar spetterkes geweest
en zap dan eens naar sporza met rsca - zulte ^^
"Paar spetterkes"? :wtf:

Ik was kletsnat...

cool_boy_ke

Legacy Member
Haha, in your face : Ik heb een kamer van rond de 4-5m² en heb hier zo'n airco staat die deze kamer makelijk op 20°C krijgt (is wel te koud maarja, ik moest het toch testen :)) I'm the ruler of the world !! (het word laat ...)

hatetn

Legacy Member
cool_boy_ke zei:
Haha, in your face : Ik heb een kamer van rond de 4-5m² en heb hier zo'n airco staat die deze kamer makelijk op 20°C krijgt (is wel te koud maarja, ik moest het toch testen :)) I'm the ruler of the world !! (het word laat ...)


ne kamer van 4-5m²
u bed en een kast en staat vol ofzo

deyoeri

Legacy Member
Keer zien of dat zilverpapier op het raam helpt...'k geloof er niet echt in ma soit :p

hatetn

Legacy Member
deyoeri zei:
Keer zien of dat zilverpapier op het raam helpt...'k geloof er niet echt in ma soit :p


is te zien waar ge zit e
waar ik slaap begint et dak
en de zon zit dus heel de dag op da dak
temps in kamer in de namiddag 35°+
als em s'avonds aan het raam komt is het al aan het afkoelen in mijn kamer
dus da zilverpapier zou 0.0 doen hier

deyoeri

Legacy Member
Ik zit onder het dak, twee veluxen..'smorgens/'s middags zit he top de ene velux, in de namiddag en 's avonds op de andere velux...
Zal wel een klein beetje helpen zeker, hoop ik, anders is het weer puffen vandaag

cool_boy_ke

Legacy Member
hatetn zei:
ne kamer van 4-5m²
u bed en een kast en staat vol ofzo
Nee,eigenlijk is het hier best leeg dus daarom zet ik overal een beetje rommel voor de gezeligheid

GroovyBeatsss

Legacy Member
benny zei:
mm raar hoor want zo vies heeft het hier niet gedaan:p wij hebben zoals gewoonlijk de kanten van de storm gehad
Gisteren bij de vriendin geweest in hasselt (centrum)
Sjit da was prachtig da onweer:love:

Boven het dakvenster opengedaan en genoten van de lichtshow!
Jammer genoeg had ik men kodak niet bij...

PS: Zutendaal heeft gisteren geen drup regen gehad!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan