Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
genk ookbenny zei::applause: yeah het regend na weeken nog eens in hasselt met het kleine bijhorende onweer![]()

Gavin zei:genk ook![]()
benny zei::applause: yeah het regend na weeken nog eens in hasselt met het kleine bijhorende onweer![]()
maakt nixbenny zei:idd als ik deze beelden mag geloven krijgen we nog veel..
http://www.blitzortung.de/index.php?mode=0&map=2&lang=e


mja, in de zomer sta mijn game activiteit op een laag pitje hoor, das werken, thuis komen, eten , me maten iets gaan doen, pc komt er nauwelijks aan te pas buiten als ge moet bekomen van den dag dervoor. kvind het wel raar vandaag, me dien wind lijkt het ni zo warm, tis hier zelfs goe fris in mijn kamer.Genious zei:perfect gameweertje nochtans![]()
( dt?
)
beatlover zei:daar aan de franse grens hebben ze precies goed prijs! kzie niks anders als bliksem!
Lucky bastards
edit voor de limburgers:
http://www.buienradar.nl/home.aspx?r=vakantie&jaar=-3&soort=loop1uur
en check de verwachting!
Gaat recht op limburg af denk ik, hopen dat der nog iets inzit als het hier is!
Kdenk tegen een uur of 11 limburg binnenkomen...
MVG reddy de mey!
ik hoop echt dat we nog onweer krijgen dan is het afgekoeld


Tziet er niet naar uit dat et nog zal regenen in Brugge. Wel gewoon wat wolken op komst maar kzie nog niets.beatlover zei:

Net ff buiten gelopen, zo ist wel lekker.