Archief - Warmte...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

demon326

Legacy Member
:applause: yeah het regend na weeken nog eens in hasselt met het kleine bijhorende onweer:D

GroovyBeatsss

Legacy Member
Zutendaal is hgier toch ff een serieus bui aant vallen!

Eindelijk!

stoomboot

Legacy Member
Nah, in Diepenbeek schijnt de zon alweer :(
En met da plat dak da'k hier een halve meter onder men raam heb begint dees kamer weer mooi serre-temperaturen te bereiken...

Genk, Zutendaal en Hasselt zullen ook wel weer van de zon kunnen genieten? Zo te zien toch aan de wolkjes die nergens nog grijs lijke te zijn :(

DBK

Legacy Member
Genious zei:
perfect gameweertje nochtans :)
mja, in de zomer sta mijn game activiteit op een laag pitje hoor, das werken, thuis komen, eten , me maten iets gaan doen, pc komt er nauwelijks aan te pas buiten als ge moet bekomen van den dag dervoor. kvind het wel raar vandaag, me dien wind lijkt het ni zo warm, tis hier zelfs goe fris in mijn kamer.
Als dit weer nog maar paar weken aanhoudt :) ( dt? :unsure: )

GroovyBeatsss

Legacy Member
Temperatuur hier is momenteel 29°
Imo zeer goed te doen vandaag! Maarja volgende week hebben we weer prijs!:)

w00tw00t

Legacy Member
ja idd regen was zalig
ma moest denk 30 min na regen in genk zijn. Toenk in genk was was ik trg aant stikke, net alsof er geen rege was :/

demon326

Legacy Member
beatlover zei:
daar aan de franse grens hebben ze precies goed prijs! kzie niks anders als bliksem!


Lucky bastards:D

edit voor de limburgers:
http://www.buienradar.nl/home.aspx?r=vakantie&jaar=-3&soort=loop1uur

en check de verwachting!
Gaat recht op limburg af denk ik, hopen dat der nog iets inzit als het hier is!
Kdenk tegen een uur of 11 limburg binnenkomen...

MVG reddy de mey!

mm in duitsland doet het ooknog vies:D ik hoop echt dat we nog onweer krijgen dan is het afgekoeld:)

Cypher

Legacy Member
deze morgen zo ff regen gehad dus ik dacht dat t wel wa minder ging zijn. dus ging k wa werken aan de dakkappellekes hier thuis maar t zweet stond al rap op mn lijf... t is ni echt frisser :(

anyway ik heb ne blazer en da suckt een pak, k heb er begot een serieuze verkoudheid van gekregen :s

T€RM!N4T0R

Legacy Member
beatlover zei:
Tziet er niet naar uit dat et nog zal regenen in Brugge. Wel gewoon wat wolken op komst maar kzie nog niets.
Geen regen + veel bewolking = warm blijven. Blijven puffen dus!

Maar achja, je moet et langs de positieve kant bekijken. :)


*edit* Dus toch regen in Brugge. :D Net ff buiten gelopen, zo ist wel lekker.
Al paar donderslagen gehoord maar niet om te kunnen zeggen dat het onweert...

Thales

Legacy Member
shiiit
kijk eens naar de voetbalmatch club-psg, schoon weerke, paar spetterkes geweest
en zap dan eens naar sporza met rsca - zulte ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan