temperaturen van 30-35° vind ik ook wel wat overdreven, zelf met de motor rijden koelt niet af, gewoon int stad gaan rondlopen is in feitelijk al beke afzien, ben woensdag een paar uur in gent gaan rondlopen, als ge zo effekes in de volle zon hebt gestapt snakt ge wel naar een beke verfrissing.
temperaturen van rond de 25°C met een licht brieske is imo ideaal, maar we weten ondertussen allemaal dat het nooit gepast kan zijn, ofwel is het te warm ofwel is het te nat in de zomer, nazomers kan ik meer van genieten, dan ist meestal nog altijd schoon weer maar iets frisser