Archief - Warmte...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

w00tw00t

Legacy Member
ik heb serieuse last van dees warmte atm
heb et swinters nie echt koud terwijl iedereen daar rondloopt met handschoene en sjalekes maar dit weer is miserie voor mij. Ik kook van binnen al en nu nog van buiten. Kapot aant gaan. Vandaag gaan zwemme, max 1 uur in de zon gelege, en kzit ier nu thuis gewikkeld in natte handdoeken en nog altijd aant gloeie. Paar graden minder en is perfect voor mij. En neen ligt niet aan overgewicht of vet, wat ik trouwens niet hebt, heb normaal lichaamsbouw.

DBK

Legacy Member
moest het een hele maand aant regenen zijn zou het zijn van " wa nen kutzomer " :)

hatetn

Legacy Member
DBK zei:
moest het een hele maand aant regenen zijn zou het zijn van " wa nen kutzomer " :)


idd we komen gelijk te boeren
ist droog janken achter regen
ist er regen janken achter de zon
tis zomer ffs tmag nog 5 graden warmer
*zet zich terug voor airco*

nu liever zo'n zomer dan een waar et regent ze
vorig jaar wast nog erger
voor de conge wast warm
4 weken strontweer
de eerste dag da we weer moeten werken direct weer bakken
da's gewoon:naughty: ze
tis perfect nu

TitaTovenaartje

Legacy Member
Vind het ook ideaal
Kan wel goed tegen de warmte :)

En hier thuis staat zo een groot plastiek zwembad.
watertemp. om en bij de 31° ^^

Mr.Anderson

Legacy Member
rubmifer zei:

Alsk op die link van het filmpje klik dan opent het in winamp en gebeurt er niets :confused:

In dit warme weer ist altijd hetzelfde (iedere vakantie eigenlijk) ik zit op tot rond 3u soms 4u snachts... wordt wakker om 12u-13u in de middag en zo leef ik maar een halve dag en een halve nacht. Daardoor gaan de dagen veel te snel en heb ik niets meer aan mijnen dag! Vanaf morgen sta ik iedere dag om 9u op! :applause:

Luniq

Legacy Member
vo my magget zo wel blijven,alleen 's nachts mss wa koeler
ma kheb ier in de tuin zwembad liggen (temp 32°) en das egt wel ideaal nu..
moet ook nie werken of zo,voor de mensen die moeten werken nu moet da egt afzien zijn :o

^^VooDoo^^

Legacy Member
Naughty dog zei:
Wanneer wordt het godverdomme wa frisser =(

inderdaad, zit hier elke dag kmi site te checken. Maar alle voorspellingen zijn voor warm weer gelijk nu :/
Dat et tenminste snachts deftig afkoelt dak kan goe slapen ask trugkom van me werk :/

hatetn

Legacy Member
Naughty dog zei:
Wanneer wordt het godverdomme wa frisser =(



volgens hun lange termijn voorspellingen pas september of oktober
feestje:woohoo:
ga buiten wandelen en zie de wondere wereld der weinig kleren in dees weer:love:

*edit*
het wordt zondag maar 26 graden
leg die trui maar al klaar

Tremium

Legacy Member
Ik ben gaan mountainbiken :unsure:
Om de een of andere reden heb ik meer last van de warmte als ik stilzit dan van te sporten :p

|) ][ |V| ][

Legacy Member
prachtig, dan heb ik mijn 2 weken conge. Zo 27-28 graden en zonneke in verlof zou perfect zijn :)

Holy Paladin

Legacy Member
DBK zei:
moest het een hele maand aant regenen zijn zou het zijn van " wa nen kutzomer " :)
precies of er mag maar 1 temperatuur zijn waarover we kunnen klagen

skully25

Legacy Member
temperaturen van 30-35° vind ik ook wel wat overdreven, zelf met de motor rijden koelt niet af, gewoon int stad gaan rondlopen is in feitelijk al beke afzien, ben woensdag een paar uur in gent gaan rondlopen, als ge zo effekes in de volle zon hebt gestapt snakt ge wel naar een beke verfrissing.

temperaturen van rond de 25°C met een licht brieske is imo ideaal, maar we weten ondertussen allemaal dat het nooit gepast kan zijn, ofwel is het te warm ofwel is het te nat in de zomer, nazomers kan ik meer van genieten, dan ist meestal nog altijd schoon weer maar iets frisser

hstone

Legacy Member
Tremium zei:
Ik ben gaan mountainbiken :unsure:
Om de een of andere reden heb ik meer last van de warmte als ik stilzit dan van te sporten :p

²

kvoel de warmte nie zo als ik ga voetballen of lopen dan dat ik thuis in de zetel zit

Yo-Han

Legacy Member
tjah als ge op den buiten woont...hofke ,een zwembadje,valt wel mee..maar als ge in 't stad woont en geen airco en ventilator hebt is het wel eens afzien hoor..

kijk ook uit naar gematigde 25C...klote is nu dat het 's nachts te warm blijft, 28-30 overdag kan me nie schelen als et 's nachts dan 15 is

Mr.Anderson

Legacy Member
hatetn zei:
volgens hun lange termijn voorspellingen pas september of oktober
feestje:woohoo:
ga buiten wandelen en zie de wondere wereld der weinig kleren in dees weer:love:

*edit*
het wordt zondag maar 26 graden
leg die trui maar al klaar


Maaaar, vanaf de maandag, dinsdag... weer heel warm :applause:

NapalmBenny.

Legacy Member
Die pipo van hiernaast staat al 3 uur zijn haag te scheren in de open zon.

Die pipo is 70 jaar =D.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan