Archief - Vrouwelijke Clichés

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Decay

Legacy Member
Vrouwen vinden zichzelf te belangrijk en kunnen zich niet tijdig wegcijferen in een relatie :)

Als een man (lief) iets misdoet dan is dat altijd het ergste wat er gebeurt kon zijn :p

Vrouwen verwachten dat de man als eerste aan seks begint.

Vrouwen willen dat hun man luistert naar alles dat ze te vertellen hebben, ookal is die met iets anders bezig en is het vertelsel totaal oninteressant. Als de man dan geen aandacht geeft is hij grof.

Skizzy

Legacy Member
Vrouwen hebben altijd veel sneller koud.
In een relatie is het nooit hun schuld.
Vrouwen blazen nogal snel iets op, mannen kunnen beter relativeren denk ik :).

(natuurlijk zijn der altidj uitzonderingen :))

Tha_nOn

Legacy Member
Decay zei:
Vrouwen vinden zichzelf te belangrijk en kunnen zich niet tijdig wegcijferen in een relatie :)

Als een man (lief) iets misdoet dan is dat altijd het ergste wat er gebeurt kon zijn :p

Vrouwen verwachten dat de man als eerste aan seks begint.

die vind ik toch helemaal nergens op slaan :sop: misschien dat die eerste 2 nog opgaat voor bepaalde, maar dat derde toch zeker niet:p

clubje

Legacy Member
Tha_nOn zei:
maar dat derde toch zeker niet:p

dat derde gaat echt wel voor veel vrouwen op. Ik ga niet zeggen dat ze nooit initiatief nemen, maar ik denk dat het in de meeste relaties toch 80 % van de keren de man is, en 20 % de vrouw.
Ze denken gewoon dat het niet hoort initiatief te nemen. Ik geraak er ook wel eens geïrriteerd door.

Tha_nOn

Legacy Member
bwah, meeste vrouwen da ik ken nemen vaak initiatief ze

langs den andere kant, mss doen ze het te subtiel of op de verkeerde momenten waardoor de man er nooit ni op in gaan en ze denken dat ze afgewezen worden, ja dan hebt ge niet veel zin om nog is initiatief te nemen ze:p

moehaa!

Legacy Member
Stichero zei:
vrouwen zien rapper stof liggen :o
kdenk dat da zelf bewezen is
vrouwen beweren een hogere pijngrens te hebben omdat ze kinderen kunnen baren maar als ge ze martelt dan geven ze vlugger op :D
ze krijgen trouwens natuurlijke pijnstillers als ze kinderen baren :unsure:
Gezien op NG, ze hebben alleen een hogere pijngrens tijdens het baren van een kind, elke andere dag heeft de man een hogere pijngrens.

Decay

Legacy Member
moehaa! zei:
Gezien op NG, ze hebben alleen een hogere pijngrens tijdens het baren van een kind, elke andere dag heeft de man een hogere pijngrens.

DUH :p Mijn vriendin komt daar ook altijd me af als ik zeg daze een kleinzerige is. Efkes daarna krijgt ze ne steek van een insect of loopt ze met haar voet tegen iets en zit ze een uur daarna nog te zagen dat dpijn doet :p Zelfs een schrammeke doet al zeer bij haar. Swel schattig ergens :p

Tha_nOn

Legacy Member
Decay zei:
DUH :p Mijn vriendin komt daar ook altijd me af als ik zeg daze een kleinzerige is. Efkes daarna krijgt ze ne steek van een insect of loopt ze met haar voet tegen iets en zit ze een uur daarna nog te zagen dat dpijn doet :p Zelfs een schrammeke doet al zeer bij haar. Swel schattig ergens :p

zo schattig is da allemaal ni enzo:p
kvind mezelf nu niet zo kleinzierig (al zijn er wel dingen die bij mij zeer doen ookal lijkt da niets dusja:p)
maar schrammekes enzo doen bij mij ook zeer, maar vooral omdat bij mij alles onmiddelijk ontsteekt \o/ (alléja schrammekes, een rapke nu niet direct al kan da ook zeer doen \o/)

SilentSpring

Legacy Member
nog eentje:

de meeste vrouwen rijden kalmer (?)
m'n ma enzo bijvoorbeeld rijd liever 5km te traag dan 5km te rap.
Toenek rijlessen nam enkele keren als 3de passagier meegeweest met een meisje die terug moest rijden naar de rijschool, en het viel me toch op dat die kalmer optrokken enzo.

Maar 'k heb dan ook alweer vrouwkes gezien die stoten uitsteken waarvan ge zegt :wtf:

owja: als er bananen u couperen door terug naar uw vak te komen terwijl ze nog niet helemaal voorbij u zijn is't meestal ook nen vrouw.

ng

Legacy Member
Jij hebt nog niet meegereden met mijn zus of de moeder van m'n vriendin.

hatetn

Legacy Member
C2W zei:
Kunnen vrouwen tv kijken en het volgen en tegelijkertijd naar iemand luisteren?:scream:


kzal u ne keer een cliche geven

ik kijk tv terwijl ik zweedse puzzels oplos en tegelijk nog ne keer een gesprek heb en ik mis niets van de drie


helft van die cliche's slaan nog niet op de helft van de aangesproken groep
behalve vrouwen en auto's da's een ramp, en da wc dinges

VLokkY

Legacy Member
ik ben ook zo, maar dan in de norme van men examen leren, tv kijken, muziek luistere en meezinge en tforum afleze :-)

SweetEmmaRose

Legacy Member
muziek luisteren, meezingen, een tekst lezen en overtypen tegelijk.
tekst van de liedjes is altijd juist, tekst die overgetypt is ook.

Decay

Legacy Member
Den Freddie zei:
nog eentje:

de meeste vrouwen rijden kalmer (?)
m'n ma enzo bijvoorbeeld rijd liever 5km te traag dan 5km te rap.
Toenek rijlessen nam enkele keren als 3de passagier meegeweest met een meisje die terug moest rijden naar de rijschool, en het viel me toch op dat die kalmer optrokken enzo.

Maar 'k heb dan ook alweer vrouwkes gezien die stoten uitsteken waarvan ge zegt :wtf:

owja: als er bananen u couperen door terug naar uw vak te komen terwijl ze nog niet helemaal voorbij u zijn is't meestal ook nen vrouw.

Mijn ma alleszins niet :p Die kan echt niet rijden, onze auto gaat deraan kapot :(
Mijn zus daarentegen rijdt als de beste (heeft wel al twee ongevallen gehad, ene keer puur uit feit daze ni wakker was toen ze een golf die in de straat stond geramd had en een andere keer is ze beginnen slippen met een 20 jaar oude auto toen de baan vol lag met ijs). Ikzelf rijd als de beste (in Forza :p).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan