Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zijn ze niet, maar ze worden wel nagestreefd op basis van de aard van een soort. Dus de wegwijzers staan er al bij de geboorte.moehaa! zei:Sinds wanneer zijn "waarden" een aangeboren kenmerk?
Decay zei:Hehe, altijd zeggen dat er geen dikke kont isNever ever een ander antwoord geven.

clubje zei:Vrouwen nemen veel minder initiatief
ook op seksgebied. Ik haat dat. Ze hebben evenveel zin als u hoor, maar ze vertikken het om initiatief te nemen.

night ghost 128 zei:Uw reinste onzin.
Vrouwen neuken evengraag gewoon voor de seks als mannen hoor. Alsook mannen willen evengraag kinderen als vrouwen.
De ene al wat meer als de andere, wat voor beide geslachten geld.

Indy zei:Dat zijn ze niet, maar ze worden wel nagestreefd op basis van de aard van een soort. Dus de wegwijzers staan er al bij de geboorte.
X_Forcemaster_X zei:FYI Ik loop u daar altijd TOEVALLIG tegen het lijf![]()
4k ken er zo ene die nergens alleen henne durft te gaan, die zegt altij van: "gater iemand mee....", gevolgd door (ons): "Bakkes, gadis alleen, janet" (das een fcking irritating kind -_-)
*ahum* Vrouw aant stuur, bloed aan de muur al gepost? ^^
Veel van die vooroordelen zijn maar half waar, maar kom.

Dat ontken ik toch niet =/moehaa! zei:Dat is raar want ik was er altijd van overtuigd dat waarden aangeleerd zijn door opvoeding en omgeving.
moehaa! zei:Dat is raar want ik was er altijd van overtuigd dat waarden aangeleerd zijn door opvoeding en omgeving.


Gonfaloniere zei:Vrouwen hebben face-to-face vriendschappen (ze babbelen, vertellen elkaar hun gevoelens, blablabla), mannen een side-by-side vriendschap (gericht op samen activiteiten ondernemen). Side-by-side en face-to-face zijn termen uit mn boekie psychologie. Of het daarom klopt, da weet k nie![]()


En een gebrek aan competitie leidt naar laksheid.Indy zei:Imo is dat een volledig verkeerde motivatie. Het zorgt voor haat en vernieling. Egoïsme kan je toch echt niet als goede motivatie bestempelen =/
Nog steeds geen zekerheid.Indy zei:We kunnen wel d.m.v. gedragsanalyse zien dat vrouwen anders zouden besturen. Dat komt neer op vredelievender, eerlijker, socialer beheer. Enzoverder. Enzovoort.
Dusss...Indy zei:Het is niet eens zeker dat die stam ooit bestaan heeft =/
Er waren vroeger ook extreem gewelddadige stammen beheerd door mannen, het mag duidelijk zijn dat dat uitzonderlijk voorkomt.
Competitie is in hoge mate explosief, laksheid is slechts een mentaliteitsprobleem: veel gemakkelijker te vermijden en/of op te lossen dan wat competitie kan teweegbrengen. De keuze lijkt mij snel gemaakt. Maar goed, meningen verschillen.GMotha zei:En een gebrek aan competitie leidt naar laksheid.
De voorspelling lijkt mij even zeker als wind in een storm. Ik hemel toch ook nergens elke vrouw op? =/ Er zijn altijd rotte appels, daarom hak je toch geen hele boomgaard om?GMotha zei:Nog steeds geen zekerheid.
1) Het heden is niet hetzelfde als het verleden.GMotha zei:Dusss...
Het punt was dat er in de geschiedenis volkeren en stammen waren onder vrouwelijk bestuur en die waren niet vredelievender dan de anderen.
De "superieure beschavingswaarden" die gij aanhaalt zitten er blijkbaar niet altijd.