Archief - Vrouwelijke Clichés

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CyberOps

Legacy Member
Who Posted?
Total Posts: 162
User Name Posts
Tha_nOn 10
SweetEmmaRose 10
...


:D

Yo-Han

Legacy Member
vrouwenlogica niet logisch?

mannenlogica = zoals wiskunde etc. praktisch... stellingen axiomas etc.

vrouwenlogica is zoals filosofie en psychologie..niet exact maar er zit wel degelijk redenering in ;)

Grayfox

Legacy Member
Als de vrouw superieur is aan de man, waarom heersen de mannen dan over deze wereld? :D

Maar goed, zonder vrouwen zou het leven ook niet veel nut meer hebben.. ^^

CyberOps

Legacy Member
Yo-Han zei:
vrouwenlogica niet logisch?

mannenlogica = zoals wiskunde etc. praktisch... stellingen axiomas etc.

vrouwenlogica is zoals filosofie en psychologie..niet exact maar er zit wel degelijk redenering in ;)

dus alsk het goed begrijp:

mannen -> axioma's
vrouwen -> actie oma's

check.

Tha_nOn

Legacy Member
wist je dat de clitoris het enige menselijke orgaan is met absoluut geen nut buiten genot geven?
ik vind dat anders nut genoeg ^^
(en blijkbaar was het belangrijk genoeg zodat de gevoeligste clitorissen door konden gaan \o/)

Tha_nOn

Legacy Member
bwah kleine penis, bestaat uit hetzelfde materiaal als de eikel van de penis dat wel

en sommige vrouwen hebben zo een grote clitoris dat ge zou kunnen denken dat het een kleine penis is :p

zipke

Legacy Member
den-kimi zei:
en de mindere kanten van de vrouw zijn niet alleen fysiek. bij de meeste is er ook een enorm gebrek aan interesse voor techniek (en bepaalde beroepen).

hoeveel vrouwelijke electriciens, schrijnwerkers, loodgieters, metsers, vrachtwagenchauffeurs, automechaniciens, IT-specialisten, ... ken jij?
Sinds wanneer is een gebrek aan interesse voor techniek een mindere kant? Ik wist niet dat ge dat nodig had om een geslaagd leven te leiden.

Hoeveel mannelijke naaiers, onthaalvaders (:ironic:), ... ken jij?

Gentille

Legacy Member
Tha_nOn zei:
bwah kleine penis, bestaat uit hetzelfde materiaal als de eikel van de penis dat wel

en sommige vrouwen hebben zo een grote clitoris dat ge zou kunnen denken dat het een kleine penis is :p

Ik heb daar in het middelbaar in de les biologie eens iets overgezien. Ik weet niet echt of het helemaal just is maar het is eigenlijk een penis die krimpt ofzo :confused:. Don't shoot me als het verkeerd is. Ik weet enkel dat het een kleine penis is, maar de technische kant van de zaak weet ik niet meer zo goed :help:

russian

Legacy Member
gentille zei:
Ik heb daar in het middelbaar in de les biologie eens iets overgezien. Ik weet niet echt of het helemaal just is maar het is eigenlijk een penis die krimpt ofzo :confused:. Don't shoot me als het verkeerd is. Ik weet enkel dat het een kleine penis is, maar de technische kant van de zaak weet ik niet meer zo goed :help:

En wellicht daarom dat het geslacht in den beginne ook niet herkenbaar is. Ik heb daar ook vaag iets over gehoord in de biologielessen (maar dat was toen allemaal nog niet zo expliciet als vandaag :p).

M'n bioleerkracht was dan nog maagd (zo begon hij de les seksualiteit lol :p).

moehaa!

Legacy Member
Tot aan een bepaalde embryonale is de structuur van meisjes en jongens overeenkomstig, dan gaat elk zijn eigen weg en worden de weefsel omgevormd naar hun toekomstige job(man, vrouw). En de overeenkomst tussen een clitoris en de penis ligt hem zoals Tha Non zegt dat de eikel en de clitoris uit hetzelfde weefsel voortkomen(vandaar ook de gevoeligheid van beide)

Phoen!x

Legacy Member
Oei!!!

-wist je dat de clitoris het enige menselijke orgaan is met absoluut geen nut buiten genot geven?
<-------->
Helemaal niet. Seksuele drift wordt door testosteron bepaald, dus vrouwen hebben weldegelijk een lager libido.
Je kijkt trouwens even zwart-wit als degene die ik citeerde: het is niet omdat de man het eerder om de seks doet en de vrouw eerder om de kinderen dat ze elkaar uitsluiten.

De kinderwens is nu eenmaal vele malen groter bij de vrouw, dan bij de man. Sociologisch bewezen, google it. Voorbeelden uit je directe omgeving tellen niet

Paradox anyone?

Delirium

Legacy Member
moehaa! zei:
Tot aan een bepaalde embryonale is de structuur van meisjes en jongens overeenkomstig, dan gaat elk zijn eigen weg en worden de weefsel omgevormd naar hun toekomstige job(man, vrouw). En de overeenkomst tussen een clitoris en de penis ligt hem zoals Tha Non zegt dat de eikel en de clitoris uit hetzelfde weefsel voortkomen(vandaar ook de gevoeligheid van beide)

Idd, in een embryonale fase heeft een embryo alle kenmerken van beide geslachten. Pas na x aantal weken gaan er meer mannelijke of meer vrouwelijke hormonen gevormd worden, en zo wordt dan het geslacht bepaald.

Daarom is het trouwens ook dat mannen tepels hebben. Dat is eigenlijk ons vrouwelijk lichaamsdeel :)

Tot zover dit kleine intermezzo

Indy

Legacy Member
GMotha zei:
Competitie is altijd aanwezig geweest, dat zorgt nu eenmaal voor vooruitgang. Een goede motivatie, zeg maar.
Imo is dat een volledig verkeerde motivatie. Het zorgt voor haat en vernieling. Egoïsme kan je toch echt niet als goede motivatie bestempelen =/

GMotha zei:
En ge moet vrouwen soms onderling bezig zien, daar heerst ook competitie en dat kan er vrij "onzacht" aan toe gaan. Wat is jaloezie?
Weeral: kijk niet zo zwart-wit. Vrouwen staan ethisch niet diametraal tegenover de man, hé. Wél dichter bij de superieure beschavinswaarden, waarden waarmee je pacifisme kan bekomen.

GMotha zei:
Na enkele duizenden jaren is de mensheid blijkbaar nog steeds aanwezig. Gij (en ik ook) kunnen niet weten wat het zou zijn mochten vrouwen de heerschappij hebben. Blijft speculatie.
We kunnen wel d.m.v. gedragsanalyse zien dat vrouwen anders zouden besturen. Dat komt neer op vredelievender, eerlijker, socialer beheer. Enzoverder. Enzovoort.

GMotha zei:
En de uitzondering bevest wat? Dat er ook volkeren waren onder vrouwelijk bewind of dat er gevochten werd onder vrouwelijk bewind?
Er is geen enkel volk dat nooit in conflict met een ander heeft gelegen, dus qua warfare zijn matriarchaten geen uitzondering.
Het is niet eens zeker dat die stam ooit bestaan heeft =/
Er waren vroeger ook extreem gewelddadige stammen beheerd door mannen, het mag duidelijk zijn dat dat uitzonderlijk voorkomt.

Zijn alle Britse vrouwen zoals Margaret Thatcher?

GMotha zei:
Anyhow: ik ben geen voorstander van een heerschappij van puur mannen. De beste man/vrouw voor de job, meer is niet nodig.

Maar beweren dat een vrouwelijk bewind gegarandeerd beter gaat zijn zonder effectief één in actie gezien te hebben... ? Mooi en al, maar dan opeens komen er enkele eigenschapjes boven die elk geslacht heeft (ook de vrouwtjes, dit ontkennen of zeggen "bij mannen is dat meer" zou onnozel zijn): corruptie, egoïsme, trots (de slechte soort), angst (wat defensief gedrag geeft)...
Zulke dingen gaan niet altijd samen met "het beste voor het volk".

Uit dezelfde argumenten kan ik ook een utopia voorstellen onder mannelijke heerschappij gebaseerd op enkel de goede "kenmerken" van het geslacht. Maar iedereen zal weten dat't anders gelopen is.
Ik zeg niet dat mannen helemaal verwerpelijk zijn, noch dat vrouwen perfect zijn. Het ging initieel over de superieure beschavingswaarden van vrouwen. M.a.w. als we een nieuwe soort zouden maken - via de eugenetica - zouden we dié waarden moeten gebruiken i.p.v. de mannelijke.

Toch zouden vrouwen een sterkere evolutie hebben veroorzaakt met minder vernieling. Dat kan je zeggen a.d.h.v. kansberekening: het is praktisch onmogelijk dat we er een nog gewelddadiger geschiedenis aan zouden overhouden. Let wel, dát gebruikte ik slechts als voorbeeld, mijn punt ligt elders, namelijk dat vrouwen de betere sekse zijn.

Firion zei:
ik heb morgen examen wiskundige analyse, dus ga hier niet veel tijd in steken daarmee alleen een korte reactie op deze stukjes:

- fair enough, ik heb idd alleen elemntaire deeltjes gelezen en is een interview met hem, waaruit ik toch meende te voelen dat hij terug wou naar de tijd dat vrouwen volledig onderdanig waren, zei hij quasi letterlijk in het interview dacht ik.

- zijn visie was simplistisch, ik doelde vooral op jouw simpliciteit, waar ik niet ga op ingaan, te veel werk

-wist je dat de clitoris het enige menselijke orgaan is met absoluut geen nut buiten genot geven? :)
A) Veel succes
B) Na de examens weet je dus al wat te doen :)
C) Als jij er niet op ingaat kan ik niet veel zeggen.
D) Genot is niet hetzelfde als begeerte/goesting.

Phoen!x zei:
Oei!!!
Paradox anyone?
Nee, want een clitoris schenkt genot, geen wellust. Goed geprobeerd :)

HighWire

Legacy Member
Heb de thread ff vluchtig (en dan heel vluchtig) gelezen...

Een van de dingen waar ik soms onozel van word:

Heb ik een dikke kont in dees broek?
- Ma nee gij (serieus dus he)
Alee, ik vind van wel...
- Als gij het zegt...
Ha, gij vind da ik een dikke kont heb ofwa?!

En zo van die dingen... :)

Decay

Legacy Member
HighWire zei:
Heb de thread ff vluchtig (en dan heel vluchtig) gelezen...

Een van de dingen waar ik soms onozel van word:

Heb ik een dikke kont in dees broek?
- Ma nee gij (serieus dus he)
Alee, ik vind van wel...
- Als gij het zegt...
Ha, gij vind da ik een dikke kont heb ofwa?!

En zo van die dingen... :)

Hehe, altijd zeggen dat er geen dikke kont is :p Never ever een ander antwoord geven.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan