Stichero
Legacy Member
en tepels bij mannen?Firion zei:-wist je dat de clitoris het enige menselijke orgaan is met absoluut geen nut buiten genot geven?![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en tepels bij mannen?Firion zei:-wist je dat de clitoris het enige menselijke orgaan is met absoluut geen nut buiten genot geven?![]()

Yo-Han zei:vrouwenlogica niet logisch?
mannenlogica = zoals wiskunde etc. praktisch... stellingen axiomas etc.
vrouwenlogica is zoals filosofie en psychologie..niet exact maar er zit wel degelijk redenering in![]()
ik vind dat anders nut genoeg ^^wist je dat de clitoris het enige menselijke orgaan is met absoluut geen nut buiten genot geven?
Firion zei:-wist je dat de clitoris het enige menselijke orgaan is met absoluut geen nut buiten genot geven?![]()

Sinds wanneer is een gebrek aan interesse voor techniek een mindere kant? Ik wist niet dat ge dat nodig had om een geslaagd leven te leiden.den-kimi zei:en de mindere kanten van de vrouw zijn niet alleen fysiek. bij de meeste is er ook een enorm gebrek aan interesse voor techniek (en bepaalde beroepen).
hoeveel vrouwelijke electriciens, schrijnwerkers, loodgieters, metsers, vrachtwagenchauffeurs, automechaniciens, IT-specialisten, ... ken jij?
ironic
, ... ken jij?Tha_nOn zei:bwah kleine penis, bestaat uit hetzelfde materiaal als de eikel van de penis dat wel
en sommige vrouwen hebben zo een grote clitoris dat ge zou kunnen denken dat het een kleine penis is![]()
. Don't shoot me als het verkeerd is. Ik weet enkel dat het een kleine penis is, maar de technische kant van de zaak weet ik niet meer zo goed 
gentille zei:Ik heb daar in het middelbaar in de les biologie eens iets overgezien. Ik weet niet echt of het helemaal just is maar het is eigenlijk een penis die krimpt ofzo. Don't shoot me als het verkeerd is. Ik weet enkel dat het een kleine penis is, maar de technische kant van de zaak weet ik niet meer zo goed
![]()
).
).<-------->-wist je dat de clitoris het enige menselijke orgaan is met absoluut geen nut buiten genot geven?
Helemaal niet. Seksuele drift wordt door testosteron bepaald, dus vrouwen hebben weldegelijk een lager libido.
Je kijkt trouwens even zwart-wit als degene die ik citeerde: het is niet omdat de man het eerder om de seks doet en de vrouw eerder om de kinderen dat ze elkaar uitsluiten.
De kinderwens is nu eenmaal vele malen groter bij de vrouw, dan bij de man. Sociologisch bewezen, google it. Voorbeelden uit je directe omgeving tellen niet
moehaa! zei:Tot aan een bepaalde embryonale is de structuur van meisjes en jongens overeenkomstig, dan gaat elk zijn eigen weg en worden de weefsel omgevormd naar hun toekomstige job(man, vrouw). En de overeenkomst tussen een clitoris en de penis ligt hem zoals Tha Non zegt dat de eikel en de clitoris uit hetzelfde weefsel voortkomen(vandaar ook de gevoeligheid van beide)

Phoen!x zei:Paradox anyone?

Imo is dat een volledig verkeerde motivatie. Het zorgt voor haat en vernieling. Egoïsme kan je toch echt niet als goede motivatie bestempelen =/GMotha zei:Competitie is altijd aanwezig geweest, dat zorgt nu eenmaal voor vooruitgang. Een goede motivatie, zeg maar.
Weeral: kijk niet zo zwart-wit. Vrouwen staan ethisch niet diametraal tegenover de man, hé. Wél dichter bij de superieure beschavinswaarden, waarden waarmee je pacifisme kan bekomen.GMotha zei:En ge moet vrouwen soms onderling bezig zien, daar heerst ook competitie en dat kan er vrij "onzacht" aan toe gaan. Wat is jaloezie?
We kunnen wel d.m.v. gedragsanalyse zien dat vrouwen anders zouden besturen. Dat komt neer op vredelievender, eerlijker, socialer beheer. Enzoverder. Enzovoort.GMotha zei:Na enkele duizenden jaren is de mensheid blijkbaar nog steeds aanwezig. Gij (en ik ook) kunnen niet weten wat het zou zijn mochten vrouwen de heerschappij hebben. Blijft speculatie.
Het is niet eens zeker dat die stam ooit bestaan heeft =/GMotha zei:En de uitzondering bevest wat? Dat er ook volkeren waren onder vrouwelijk bewind of dat er gevochten werd onder vrouwelijk bewind?
Er is geen enkel volk dat nooit in conflict met een ander heeft gelegen, dus qua warfare zijn matriarchaten geen uitzondering.
Ik zeg niet dat mannen helemaal verwerpelijk zijn, noch dat vrouwen perfect zijn. Het ging initieel over de superieure beschavingswaarden van vrouwen. M.a.w. als we een nieuwe soort zouden maken - via de eugenetica - zouden we dié waarden moeten gebruiken i.p.v. de mannelijke.GMotha zei:Anyhow: ik ben geen voorstander van een heerschappij van puur mannen. De beste man/vrouw voor de job, meer is niet nodig.
Maar beweren dat een vrouwelijk bewind gegarandeerd beter gaat zijn zonder effectief één in actie gezien te hebben... ? Mooi en al, maar dan opeens komen er enkele eigenschapjes boven die elk geslacht heeft (ook de vrouwtjes, dit ontkennen of zeggen "bij mannen is dat meer" zou onnozel zijn): corruptie, egoïsme, trots (de slechte soort), angst (wat defensief gedrag geeft)...
Zulke dingen gaan niet altijd samen met "het beste voor het volk".
Uit dezelfde argumenten kan ik ook een utopia voorstellen onder mannelijke heerschappij gebaseerd op enkel de goede "kenmerken" van het geslacht. Maar iedereen zal weten dat't anders gelopen is.
A) Veel succesFirion zei:ik heb morgen examen wiskundige analyse, dus ga hier niet veel tijd in steken daarmee alleen een korte reactie op deze stukjes:
- fair enough, ik heb idd alleen elemntaire deeltjes gelezen en is een interview met hem, waaruit ik toch meende te voelen dat hij terug wou naar de tijd dat vrouwen volledig onderdanig waren, zei hij quasi letterlijk in het interview dacht ik.
- zijn visie was simplistisch, ik doelde vooral op jouw simpliciteit, waar ik niet ga op ingaan, te veel werk
-wist je dat de clitoris het enige menselijke orgaan is met absoluut geen nut buiten genot geven?![]()

Nee, want een clitoris schenkt genot, geen wellust. Goed geprobeerdPhoen!x zei:Oei!!!
Paradox anyone?


HighWire zei:Heb de thread ff vluchtig (en dan heel vluchtig) gelezen...
Een van de dingen waar ik soms onozel van word:
Heb ik een dikke kont in dees broek?
- Ma nee gij (serieus dus he)
Alee, ik vind van wel...
- Als gij het zegt...
Ha, gij vind da ik een dikke kont heb ofwa?!
En zo van die dingen...![]()
Never ever een ander antwoord geven.