Archief - Vrouwelijke Clichés

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Santa

Legacy Member
Ja is ook wel een cliché! Al zie ik meer en meer ook van die ubervetzakken met dikke vettetten dus het is geen unicum meer.

?therapy?

Legacy Member
Steek een groep vrouwen bij elkaar en tis gegarandeerd ruzie. Steek een groep mannen bij elkaar elkaar en er zal geen probleem zijn.

En dat komt dan nog van feministsche godsdienstleerkracht :lol:

flameboy

Legacy Member
ze willen altijd gelijk hebben, zelfs al weten ze dat ze fout zijn

Phoen!x

Legacy Member
Ironpole zei:
Ik ken jongens die niet graag alleen naar 't toilet gaan, lol.

Kzeg da toch ook soms ze. Moeter niemand pissen? Zeker als ik ergens ben waar ik nog niet vaak geweest ben en mijne weg nog nie heel goe ken.

Of gewoon op ne fuif, niets zaliger dan ne keer me een paar gan pissen naar buiten om een luchtje te scheppen. Als ge alleen loopt ebdet tgevaar da ze boel komen zoeken dusja

deathsythe

Legacy Member
Stancke zei:
Soit,

Ik ben dus op zoek naar voorbeelden van vrouwelijke clichés :p

  • Vrouwen kunnen niet kaartlezen
  • Vrouwen kunnen 2 dingen tegelijk doen en mannen niet

Deze heb ik al 'gevonden', zijn er nog? Zoja, welke?

Bedankt, Stancke

die zijn wel deels waar... aangezien het brein van een man meer aangepast is voor het oplossen van structurele moeilijke problemen (meer ruimtelijk inzicht)... terwijl het brein van een vrouw meer aangepast is om meerdere dingen tegelijk doen..
khebbet vandaag nog op mijn examen engels ghad: )

en mannen zouden meerdere dingen niet kunnen doen, omdat ze zich meestal focussen op 1 doel, dus als je als man aant lezen bent, en je vrouw vraagt, om iets te doen... zal eerst het lezen voorgaan, een daarom dat men er van uit gaat dat een man niet meerdere dingen tegelijk aankan...

ook werken de 2 helften van een vrouw beter samen met elkaar, daarom dat ze zogezegt meer tegelijk kunnen doen, en beter zijn in verbale communicatie enz...

nog een cliché; (alst er het al staat dont shoot me) dat mannen slimmer zijn dan vrouwen (groter brein)
-> zeker fout

ge moet ma neke leze 'why men dont listen and women cant read maps'

Babs

Legacy Member
Hoho, de mannen kunnen zich eens uitleven ze :p

Delirium zei:
Ja, da's een feit.
En vrouwen en informatica :naughty:

Mijn zus is afgestudeerd in Kortrijk op de PIH en werkt in transposia (computerspelletjes voor kinderen)
En ik studeer momenteel ook multimedia :unsure:

SweetEmmaRose zei:
Das ni waar! Cliché's zijn cliché's voor een reden :)
Vrouwen winkelen graag

Shopping :love:

a242050 zei:
vrouwen achter het stuur :naughty:

Da zeg ik ook vaak :p 1/3 van de gevallen gaat het over mijzelf

Killer Queen

Legacy Member
Wat dacht ge van: vrouwen haten vrouwenclichés :sop:
kzal maar content zijn da het merendeel ni geldig is voor mij zeker :unsure:

Netrem zei:
(mooie) vrouwen kunnen alles van een man gedaan krijgen als ze willen

:sad:

Dat zegt meer iets over jullie dan over ons :lol:

Delirium

Legacy Member
BaBsie zei:
Mijn zus is afgestudeerd in Kortrijk op de PIH en werkt in transposia (computerspelletjes voor kinderen)
En ik studeer momenteel ook multimedia :unsure:
Er zijn er idd, maar het aanbod is zeer klein hé.
Ik heb ook op't PIH gezeten (MCT trouwens, ik weet niet wat je zus gedaan heeft), en in't laatste jaar zaten er 5 meisjes en een 200 jongens :)
Jij zat in Artevelde op't school zeker, BaBsie? Daar is het aandeel meiskes wel idd veel hoger in Multimedia (toen ik daar vorig jaara zat was dat 50/50 denk ik)

Maar het is nog steeds een cliché dat vrouwen steeds minder geneigd zijn om een informatica-richting te volgen. 't Is echt niet dat ik wil zeggen dat ze er niet van kunnen hé :)

Stancke

Legacy Member
Soit, terug van het examen en ik kreeg volgende clichés voorgeschoteld

(op de plaats van x 'man' of 'vrouw' invullen)
  • x zijn beter in orientatie
  • x zeggen vaak over x dat ze niet te verstaan zijn
  • x zijn beter in wiskunde
  • x zijn beter in het interpreteren van non-verbale gebaren
  • x zijn beter in het oplossen van crisissituaties op korte termijn en x zijn beter in het denken op lange termijn

en dan nog 1 maar ik kan er niet meer opkomen

^^pathfinder^^

Legacy Member
Vrouwen hebben het altijd koud en hebben altijd meteen pijn.

bhaalspawn

Legacy Member
Stancke zei:
Soit, terug van het examen en ik kreeg volgende clichés voorgeschoteld

(op de plaats van x 'man' of 'vrouw' invullen)
  • mannen zijn beter in orientatie
  • mannen zeggen vaak over vrouwen dat ze niet te verstaan zijn
  • mannen zijn beter in wiskunde
  • mannen zijn beter in het interpreteren van non-verbale gebaren
  • mannen zijn beter in het oplossen van crisissituaties op korte termijn en mannen zijn nog beter in het denken op lange termijn

en dan nog 1 maar ik kan er niet meer opkomen
just of just :unsure:

Hmgrwngd

Legacy Member
Vrouwen hebben evenveel zin in seks als mannen maar ze tonen het gewoon niet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan