Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
democracy02 zei:nee, ik ben idioot op wetenschappelijk gebied. (en dit is mogelijk niet het enigste gebied)
maar een wet die vandaag is bewezen feilloos te zijn, is dat niet noodzakeljk morgen.. denk ik.
.Kwertie zei:Om het simpel te houden voor de "gewone mens", hier zou wél toekomst inzitten, zij het niet met heel wat verbeteringen in de toekomst.
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_299119.html?wt.bron=hlnBottomArtikels
Nadelen:
-Veel plaats nodig voor grote tank
-Weinig autonomie (200km met volle tank)
-Trekkracht minder - hoewel het bij die bmw7 goed meevalt blijkbaar, dus laat dit nu maar achterwege
-H² creatie is nog niet optimaal
-Extra stof moet toegevoegd worden, enkel H² en verder niks toevoegen werkt niet
-Weinig/geen tankstations tot nog toe, da's alleen een kwestie van tijd natuurlijk
Voordelen:
nogal duidelijk hé
-Véél glazen "drinkbaar" water als ge achteraan je auto een soort dakgoot hangt
-100% milieuvriendelijk, ook maken van H² willen ze milieuvriendelijk doen (wind, zon, ..)
=> Nog veel werk aan, maar er zit potentieel in, ik hoop hier meer van te horen in de toekomst.
Het kan best zijn dat het hier al gepost werd, ik kom hier niet zo vaak, sorry dan![]()
.
killgore zei:Dat is geen free energy.
.ja, maar door een bepaalde snelheid aan te houden in een vacuüm creëer je ook geen energieKwertie zei:Inderdaad, maar zoals hier al veel gezegd is geweest, op dat vlak.. Wrijving kunnen we mss voor een stuk elimineren, maar er energie uithalen (die sterk genoeg is) dat zal wss wel niet. Er zijn hier mensen op't forum die er méér van kennen dus die zullen het ook wel weten.
Ik zou het vergelijken met vb reizen door de ruimte, eens je daar uw snelheid hebt moet je geen energie meer toevoegen, enkel voor veranderingen. Met magneten kunnen we dit mss proberen te benaderen (ipv "de wielen" die voor meer wrijving zorgen ). Ik realiseer me wel dat dit allemaal een heel futuristische gedachtengang is, enfin ja, wie zijn wij, tzullen de grote fabrikanten zijn die er hoogst wss mee gaan moeten afkomen (hun kennis en kapitaal is nog steeds het grootst).
.Mijn gok, naast de hoax (waar ik zeer sterk over denkEverlastingHate zei:http://www.youtube.com/watch?v=MDV9Al0e_T0
toch raar, waarom zouden die pipo's al die moeite doen. Ze komen zelfs op fox.
Wachten tot er ene geld overschrijft, en dan gaan lopen zit er toch niet in denk.
Waarom zouden ze eerst contact maken met onderstaande mensen, ze proberen te overtuigen, en dan .... te teleurstellen??
http://www.youtube.com/watch?v=UMuB4noF1PU&mode=related&search=
En hij ziet er zo sympathiek uit![]()
), is dat ze het halen uit een energiebron van de aarde zelf (ik geef maar een vb: magnetisch veld van de aarde).killgore zei:Er is natuurlijk altijd een mogelijkheid dat deze ooit zou kunnen "geschonden" worden, maar dit zal zeker niet op het alledaagse niveau zijn, anders hadden we dit allang ontdekt.
.
), ma uiteindelijk is er maar 1 genie nodig om het tegendeel te bewijzenboostah zei:probleem van de wetenschapper, denk je dat ze dat ook niet dachten toen einstein opeens met zen theorie afkwam, imho een fout die bijna elke wetenschapper maakt (ik ook ze), ma uiteindelijk is er maar 1 genie nodig om het tegendeel te bewijzen
. Er is een verschil tussen alledaags & moeilijk he ^^.killgore zei:Je kan moeilijk zeggen dat einstein zijn theorie zich afspeelde op het alledaagse niveau he. Er is een verschil tussen alledaags & moeilijk he ^^.
Hellrabbit zei:Ah nee, als dat mogelijk zou zijn, dan geeft ge het een keer een zekere kinetische energie mee en die energie blijft dan constant -> eindeloze beweging
boostah zei:true , ma eigenlijk begint alles op axioma's en verdere bewijzen steunen uiteindelijk op axioma's, wat volgens mijn weten nog altijd veronderstellingen zijn (die daadwerkelijk in de situaties nu gekend gelden), dus het kan altijd veranderen
SKyRiDeR zei:Denk je nu écht da wij op zó een hoog niveau staan ...
We moeten natuurlijk sceptisch blijven wat zo'n beweringen betreft maar om hier zelfzeker te zeggen dat dit allemaal bullshit is moet je toch wel heel kleingeestig zijn :ironic:
killgore zei:verklaar u?
Wij mogen niet zeggen dat uitvindingen die niet werken bs zijn?
.Wel ja, we hebben gelezen, gekeken en geluisterd (allemaal heel open-minded dus). Vervolgens hebben we geanalyseerd en zijn we tot de vaststelling gekomen dat het onzin is.SKyRiDeR zei:Denk je nu écht da wij op zó een hoog niveau staan ...
We moeten natuurlijk sceptisch blijven wat zo'n beweringen betreft maar om hier zelfzeker te zeggen dat dit allemaal bullshit is moet je toch wel heel kleingeestig zijn :ironic:
Zeta Reticula zei:Wel ja, we hebben gelezen, gekeken en geluisterd (allemaal heel open-minded dus). Vervolgens hebben we geanalyseerd en zijn we tot de vaststelling gekomen dat het onzin is.
SKyRiDeR zei:Ja, dat heb je inderdaad wel allemaal gedaan, maar wat ik bedoel is dat onze kennis vandaag toch niet ALLES omvat. Wij weten niet alles. Ik ga nu niet gaan zeggen dat ik geloof dat dit perpetuum ding werkt maar ik hou het voor mogelijk ...
Jullie zijn misschien iets te zelfzeker wat betreft kennis ...
reteiP zei:'Wij' weten niet alles maar voor zover ik weet komen de mensen die deze motor uitgevonden hebben ook niet met meer kennis voor de proppen dan dat er algemeen aanvaard wordt in de huidige natuurkunde.
Het is niet omdat onze huidige kennis ontoereikend is voor het alles (echter wel voor bijna alle aardse/macroscopische zaken), dat iedereen iets kan beweren uitgevonden te hebben dat daarbuiten ligt, zonder enig bewijs.
boostah zei:probleem van de wetenschapper, denk je dat ze dat ook niet dachten toen einstein opeens met zen theorie afkwam, imho een fout die bijna elke wetenschapper maakt (ik ook ze), ma uiteindelijk is er maar 1 genie nodig om het tegendeel te bewijzen

Inderdaad, Mozes splitste de Rode Zee.SKyRiDeR zei:Ja, dat heb je inderdaad wel allemaal gedaan, maar wat ik bedoel is dat onze kennis vandaag toch niet ALLES omvat. Wij weten niet alles. Ik ga nu niet gaan zeggen dat ik geloof dat dit perpetuum ding werkt maar ik hou het voor mogelijk ...
Jullie zijn misschien iets te zelfzeker wat betreft kennis ...
SKyRiDeR zei:'Wij', als in de mens. Ik vind dat je voor zo'n dingen open moet staan, mijn mening.