GaMe®
Legacy Member
Is da die in Hasselt ?MoRb3z zei:In limburg hebben ze een reptielen / spinnen shop, als je echt zo eentje wilt dan kan je tot hier rijden. (2 uurtjes rijden)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is da die in Hasselt ?MoRb3z zei:In limburg hebben ze een reptielen / spinnen shop, als je echt zo eentje wilt dan kan je tot hier rijden. (2 uurtjes rijden)


Poppel zei:Aragnafobie..![]()
TheCrow7 zei:Jij hebt blijkbaar meer autoglossofobie, dan arachnafobie :ironic:
Angst voor arachniden, dus met 'ch'.
Soit, aan zo'n spin heb je niets. Pure geldverspilling.
Atrox zei:Tis nie omda gij het ma niks vind, da het ook zo is ...

Eigelijk wel nog een mooi beestje