Archief - Voedselinspectie contacteren ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Babs

Legacy Member
Kheb derjust 2 kleine wormkes gehad in mijne rijst :eek:

Maakt da uit da ik daarvan iets laat weten aan de producent?

hipStar

Legacy Member
In brugge centrum ga ik altijd naar SHana aan het zand. 5,5 voor Maitraillete en 5 euro voor kebab. Mmmmm En anders in Assebroek heb je een verschrikkelijk goeien!

russian

Legacy Member
Math'ke zei:
Ik heb wa vertraging opgelopen maar ik heb uiteindelijk zonet gebeld, ik moest wel het 0800 nummer bellen. Der was daar ne vriendelijke meneer die alles heeft opgeschreven. En hij ging de zaak doorgeven aan de controleurs in desbetreffende provicincie en de pitta zaak zal hoogst waarschijnlijk een controle dezer dagen mogen verwachten. Ik heb wel alles uitgelegd zoals het was. Het pitta vlees is hoogst waarschijnlijk clean want er was gewoon iets mis met de frieten. Maar het kan natuurlijk geen kwaad om alles eens te bekijken. ( mieren in zoutvat en etc )

Ik heb al mijn gegevens doorgegeven maar wel gevraagd om anoniem te blijven om problemen te vermijden. Hij verstond dit en zei dat iedereen altijd anoniem blijft. De contactpersoon aan de telefoon gaat mij op de hoogte houden. Waarschijnlijk verklaren velen mij zot dat ik hiervoor klacht neerleg. Maar ik ben geen zegger, ik voer liever dingen uit.

Aan al de mensen die hier gelijkaardige toestanden meemaken en dit niet melden, dat is iets wat ik niet versta. Meld dat gewoon en bespaar uw medemens van ander lijden. Der was een klein manneke in die pittazaak frietjes aan't eten samen met zijn ouders, ik mag er niet aan denken dat da manneke ook eeft moeten kotsen ;)

Mooi zo. Bedankt voor de update.

Babs

Legacy Member
bludgeoned zei:
In gewone verpakte rijst?

Jah, mn ma had het gekookt en toen het op mijn bord lag zag ik een verdacht dunne "rijstkorrel" met een bruin stukje.

Bij nader onderzoek was da bruin stukje dus zijne kop en ge zag der zelf de pootjes nog aanzitten enzo.

Khad erna dan nog ene gevonden.

Tis idd raar om da daarin te vinden, maar als het er al 2 zijn is het geen toeval niemeer.

Genius

Legacy Member
Ik zou gewoon naar dieje winkel teruggaan en dat daar zeggen. Die zullen wel verdere stappen ondernemen denk ik.

whacker

Legacy Member
Xylo zei:
nja drie keer raden waar ik mijn kebabs, mitrailettes en durums haal. Ali Baba FTW!

Van de Pasha aant station ben ik al meermaals ziek geworden waardoor ik int totaal > 1 week aan school heb gemist. Bedankt Pasha :D



:puke: :puke: :puke:

Ha ja, den Ali Baba. Ben daar ook is geweest en daarna vertelt een vriend mij die urban legend over sperma in de mayonaise.
Was ik effe blij dat ik nooit mayonaise neem. Blijkbaar kennen er nog mensen da verhaal.


ON TOPIC: Voedselvergiftiging is echt afzien, meestal ligt ge drie dagen in uw bedde en kunt ge inderdaad niks binnenhouden. Blijkbaar hebt ge nog wat geluk gehad. Ik heb ook ooit eens pech gehad maar het is beperkt gebleven tot explosieve kots en spijf. (Kotsen terwijl je op't wc zit is een hele nieuwe ervaring trouwens ;))

whacker

Legacy Member
Strawberry zei:
En tegen kotsen heb je pilletjes, kweet niet of het motilium of imodium is
soms kan zo een of 2 pillekes u ne ganse dag kotsen besparen
Ge moet al stom zn om dan ne ganse dag te gaan kotsen
voedselvergiftiging is meestal ook nie enkel kotsen, ik heb dat gehad en ik zag ver dingen bij wijze van spreken.
No offence maar bij zware voedselvergiftiging helpen geen pillekes. Als ze mensen moeten afvoeren naar het ziekenhuis denk ik dat die mannen ook liever een pilleke zouden geven dan de maag leeg te pompen...

Thales

Legacy Member
BaBsie zei:
Jah, mn ma had het gekookt en toen het op mijn bord lag zag ik een verdacht dunne "rijstkorrel" met een bruin stukje.

Bij nader onderzoek was da bruin stukje dus zijne kop en ge zag der zelf de pootjes nog aanzitten enzo.

Khad erna dan nog ene gevonden.

Tis idd raar om da daarin te vinden, maar als het er al 2 zijn is het geen toeval niemeer.

eikes, ik heb gistren zon rijstpudding gegetenen der zat ook een rijstkorrel met een bruine kop aan. maar ik heb da toch maar naar binnen gezwierd.

vroeger en nu heb ik nog alsan moeite om da op te eten zon pottekes, want ik heb eens gehoord dat er eens een kerel zo'n pot opendeed en der zaten al witte wormen in.. en als je zo gewoon na zon pot kijkt zou je al snel denken van eikes :p want zon rijst in zon pudding trekt al vlug op maden in pudding :p

Trixs

Legacy Member
ik denk dat kebapvlees van zaken hier ook vaak uit duitsland komt, ik denk dat ik het vanaf nu ga houden op kip kebap ^^

GhO$T

Legacy Member
Trixs zei:
ik denk dat kebapvlees van zaken hier ook vaak uit duitsland komt, ik denk dat ik het vanaf nu ga houden op kip kebap ^^
Hoeveel kip zou er eigenlijk in een kip kebap zitten? Das misschien gewoon grotendeels varkensvlees/slachtafval met wat kruiden om het naar kip te laten smaken :D.

Anywayz, ze mogen nog 100 zo'n berichten in de media brengen, tzal mij niet tegenhouden van geregeld een vettige kebap/pita/whatever binnen te steken. Veel kans dat er met eten op restaurant ook evenveel geknoeid wordt... je denkt daar gewoon niet teveel over en laat het u smaken :).

Gentille

Legacy Member
skelly_king zei:
Da ziet er vurt uit :D

Welke pittazaak is het best in Oudenaarde ? 'k woon daar nu al een tijdje ma ben daar nog nooit weggeweest :D

Ik ga altijd naar het kebaphuisje. De pittapiramide is meer restaurant-like en ook zeker niet slecht :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan