Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Math'ke zei:Ik heb wa vertraging opgelopen maar ik heb uiteindelijk zonet gebeld, ik moest wel het 0800 nummer bellen. Der was daar ne vriendelijke meneer die alles heeft opgeschreven. En hij ging de zaak doorgeven aan de controleurs in desbetreffende provicincie en de pitta zaak zal hoogst waarschijnlijk een controle dezer dagen mogen verwachten. Ik heb wel alles uitgelegd zoals het was. Het pitta vlees is hoogst waarschijnlijk clean want er was gewoon iets mis met de frieten. Maar het kan natuurlijk geen kwaad om alles eens te bekijken. ( mieren in zoutvat en etc )
Ik heb al mijn gegevens doorgegeven maar wel gevraagd om anoniem te blijven om problemen te vermijden. Hij verstond dit en zei dat iedereen altijd anoniem blijft. De contactpersoon aan de telefoon gaat mij op de hoogte houden. Waarschijnlijk verklaren velen mij zot dat ik hiervoor klacht neerleg. Maar ik ben geen zegger, ik voer liever dingen uit.
Aan al de mensen die hier gelijkaardige toestanden meemaken en dit niet melden, dat is iets wat ik niet versta. Meld dat gewoon en bespaar uw medemens van ander lijden. Der was een klein manneke in die pittazaak frietjes aan't eten samen met zijn ouders, ik mag er niet aan denken dat da manneke ook eeft moeten kotsen![]()
bludgeoned zei:In gewone verpakte rijst?
Xylo zei:nja drie keer raden waar ik mijn kebabs, mitrailettes en durums haal. Ali Baba FTW!
Van de Pasha aant station ben ik al meermaals ziek geworden waardoor ik int totaal > 1 week aan school heb gemist. Bedankt Pasha![]()
![]()
![]()
![]()
)No offence maar bij zware voedselvergiftiging helpen geen pillekes. Als ze mensen moeten afvoeren naar het ziekenhuis denk ik dat die mannen ook liever een pilleke zouden geven dan de maag leeg te pompen...Strawberry zei:En tegen kotsen heb je pilletjes, kweet niet of het motilium of imodium is
soms kan zo een of 2 pillekes u ne ganse dag kotsen besparen
Ge moet al stom zn om dan ne ganse dag te gaan kotsen
voedselvergiftiging is meestal ook nie enkel kotsen, ik heb dat gehad en ik zag ver dingen bij wijze van spreken.
BaBsie zei:Jah, mn ma had het gekookt en toen het op mijn bord lag zag ik een verdacht dunne "rijstkorrel" met een bruin stukje.
Bij nader onderzoek was da bruin stukje dus zijne kop en ge zag der zelf de pootjes nog aanzitten enzo.
Khad erna dan nog ene gevonden.
Tis idd raar om da daarin te vinden, maar als het er al 2 zijn is het geen toeval niemeer.
want zon rijst in zon pudding trekt al vlug op maden in pudding 
Dr. Doezel zei:


Dr. Doezel zei:

? Een beetje rot slachtafval is nog het minste denk ik, hun maag is meer gewend
.Hoeveel kip zou er eigenlijk in een kip kebap zitten? Das misschien gewoon grotendeels varkensvlees/slachtafval met wat kruiden om het naar kip te laten smakenTrixs zei:ik denk dat kebapvlees van zaken hier ook vaak uit duitsland komt, ik denk dat ik het vanaf nu ga houden op kip kebap ^^
.
.skelly_king zei:Da ziet er vurt uit
Welke pittazaak is het best in Oudenaarde ? 'k woon daar nu al een tijdje ma ben daar nog nooit weggeweest![]()
