Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Math'ke zei:Goed nieuws dus, ik heb die vriendin gesproken, die is blijkbaar ook ziek en heeft dezelfde symptonen als mij. Nu het toeval is dat mijne maat geen frieten eeft gegeten en zij en ik wel. Wie weet onververst frietvet of iets dergelijks ?
Allezins ik ga bellen, ik heb reden genoeg nu !
Math'ke zei:Goed nieuws dus, ik heb die vriendin gesproken, die is blijkbaar ook ziek en heeft dezelfde symptonen als mij. Nu het toeval is dat mijne maat geen frieten eeft gegeten en zij en ik wel. Wie weet onververst frietvet of iets dergelijks ?
Allezins ik ga bellen, ik heb reden genoeg nu !



nielseke zei:Oh, 'k sta al nergens meer van versteld.
Heb deze zomer op Werchter ook mensen mogen bedienen... (broodjesbar)
Foei foei! Daar werd ik zelfs ziek van het nog maar te zien en het te moeten geven aan mensen![]()






Xylo zei:Man man man,
weete hoeveel keer ik al heb voorgehad dat ik van kebab of durum (wat ik meermaals per week eet) ziek ben geworden. (koorts, onsteking, griep...)
Ik weet ook best dat et van een desbetreffende kebabzaak komt. Daarom ga ik toch de inspectie er niet bijroepen, ik ga gewoon elders eten.
wat heb jij te winnen bij het feit dat de inspectie de zaak opdoekt?
Als je deftig wilt eten en niet ziek wilt worden ga je naar een duurder restaurant.

boogje zei:Een frituur/lunch garden/whatever is ook al goed genoeg.
boogje zei:Een vriend van mij ging in Leuven es ne kebab eten --> volgende dag int ziekenhuis![]()

Xylo zei:ja want als ze in een kebab 't olie niet vervangen wordt je ziek en als ze dat niet doen in een gewoon frituur wordt je niet ziek...![]()
Gewoon naar iets gaan met wat naamsbekendheid. Lunchgarden, quick, eenderd welke keten. Kebabzaken trekken zich niets aan van u, bedrijven met een reputatie wel.
nja drie keer raden waar ik mijn kebabs, mitrailettes en durums haal. Ali Baba FTW!
Van de Pasha aant station ben ik al meermaals ziek geworden waardoor ik int totaal > 1 week aan school heb gemist. Bedankt Pasha![]()
![]()
![]()
![]()
Trouwens, als je wilt dat uw eten echt héél goed werd gecontroleerd en alles piekfijn in orde is, dan moet je in de McDonalds gaan eten. Btw, Ali Baba is goed, maar het was de zaak aan de overkant.Math'ke zei:Hallo beste mensen,
Ik ben gisterenavond een pitta gaan eten, in degelijk ogend pitta zaakske. Maar deze ochtend werd ik wakker en was ik misselijk. Het duurde dan ook nie lang voor aleer ik moest gaan kosten en de gehele pitta uit mijn maag lag ( en het kwam van tamelijk diep want ik heb nog nooit zo alles voelen samentrekken ).
Ik ben dan naar beneden gegaan en heb een yoghurtje gegeten en wa sojamelk gedronken. So far so good. Maar dan moet ik terug naar het wc maar ditmaal voor diaree en nog geen 2 minuten daarna moest ik alweer kotsen ( lekker smakelijk )
En nu zit ik hier, met een fles water naast mij en niets anders. En ik wil een klacht neerleggen tegen de pittazaak. Naast mijn situatie zaten er zelfs mieren in het zoutvat.
Hoe en waar kan dus de voedselinspectie bereiken en hoe gaat dit in zijn werk ?
Mvg.
Xylo zei:Van de Pasha aant station ben ik al meermaals ziek geworden waardoor ik int totaal > 1 week aan school heb gemist. Bedankt Pasha![]()