Archief - Voedselinspectie contacteren ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Arifiene

Legacy Member
Mieren in het zoutvat is al genoeg reden om aan te klagen. Overigens moet ge voor zo'n dingen geen bewijs hebben, doe uw verhaal en ze gaan zowieso kijken (kan egrust even duren, net zoals bij alle federale overheidsdiensten).

^MystiQ

Legacy Member
Goed nieuws dus, ik heb die vriendin gesproken, die is blijkbaar ook ziek en heeft dezelfde symptonen als mij. Nu het toeval is dat mijne maat geen frieten eeft gegeten en zij en ik wel. Wie weet onververst frietvet of iets dergelijks ?

Allezins ik ga bellen, ik heb reden genoeg nu !

russian

Legacy Member
Math'ke zei:
Goed nieuws dus, ik heb die vriendin gesproken, die is blijkbaar ook ziek en heeft dezelfde symptonen als mij. Nu het toeval is dat mijne maat geen frieten eeft gegeten en zij en ik wel. Wie weet onververst frietvet of iets dergelijks ?

Allezins ik ga bellen, ik heb reden genoeg nu !

Ik zou ook niet twijfelen. Indien de zaak niets te vrezen heeft, is een controle ook maar een onbenullig gegeven.

Ik ben benieuwd naar de afloop. Alvast veel beterschap!

Cycloon

Legacy Member
Math'ke zei:
Goed nieuws dus, ik heb die vriendin gesproken, die is blijkbaar ook ziek en heeft dezelfde symptonen als mij. Nu het toeval is dat mijne maat geen frieten eeft gegeten en zij en ik wel. Wie weet onververst frietvet of iets dergelijks ?

Allezins ik ga bellen, ik heb reden genoeg nu !

Veel kans dat de frieten al eens ontdooit waren en opnieuw zijn ingevroren, en daarna gebakken in frietvet die niet warm genoeg was => Diarree verzekerd :D

Thales

Legacy Member
hou ons op de hoogte eh
anders zien we het wel op het nieuws als het echt een supervuil kot was

exo

Legacy Member
Nu ja het zal dan toch wel aan die troep van die kebaberie liggen, maar iets anders even... Als je werkelijk zo ziek bent.. Wat doe je dan op je pc? Als ik echt zooooooo ziek ben als jij hier zit te zeggen dan kruip ik niet achter mijn pc. Ook niet om even mijn verhaal te doen... Zeker dat je niet een beetje aan het overdrijven bent? :)

stoomboot

Legacy Member
Oh, 'k sta al nergens meer van versteld.
Heb deze zomer op Werchter ook mensen mogen bedienen... (broodjesbar)
Foei foei! Daar werd ik zelfs ziek van het nog maar te zien en het te moeten geven aan mensen :s

Nooit of te nooit eet ik nog iets van op een festival. Ik zorg voortaan altijd voor men eigen eten

russian

Legacy Member
nielseke zei:
Oh, 'k sta al nergens meer van versteld.
Heb deze zomer op Werchter ook mensen mogen bedienen... (broodjesbar)
Foei foei! Daar werd ik zelfs ziek van het nog maar te zien en het te moeten geven aan mensen :S

Zeg eens.

stoomboot

Legacy Member
Zijn de nieuwsgierigen content? (zie PM) :p
Ik ga da hier maar beter ni neersmijte, aangezien ik er graag nog wel eens wil werken :)
Het verdiende namelijk goed :p

russian

Legacy Member
Ja, bedankt Niels. Ik verschiet er niet van maar dat het zo'n proporties aanneemt ;).

stoomboot

Legacy Member
Ja, ik had het ook nooit verwacht...

Ohja, der was ook weinig sfeer op medewerkerscamping :)
Wel gratis doorspoeltoilette en douches :p

En backstage is, euhm, klein :s
Ik kon wel ni in het artiestendorp geraken, maar ik wee wel dat het niet groter is dan het mainstage :s
Er langs is een grote tent waar altijd volk zit da ni moet werken, en dan hebt ge nog een hoop doorspoeltoiletten, wat gangetjes en dan ergens in een of ander gangetje het lichtkrantbunkertje met erop de studio-brusselbunker en tmf hebt ge daar ook. Kon ge gewoon aan de deur binnekijke, niet echt wauw ;)

Wel veel controles. Bij iedere gang en dan in iedere gang ook nog eens.

Werchter was een grote ontgoocheling op da vlak :)





Mja! Voedselinspecties!

Xylo

Legacy Member
Man man man,
weete hoeveel keer ik al heb voorgehad dat ik van kebab of durum (wat ik meermaals per week eet) ziek ben geworden. (koorts, onsteking, griep...)
Ik weet ook best dat et van een desbetreffende kebabzaak komt. Daarom ga ik toch de inspectie er niet bijroepen, ik ga gewoon elders eten.
wat heb jij te winnen bij het feit dat de inspectie de zaak opdoekt?

Als je deftig wilt eten en niet ziek wilt worden ga je naar een duurder restaurant.

boogje

Legacy Member
Xylo zei:
Man man man,
weete hoeveel keer ik al heb voorgehad dat ik van kebab of durum (wat ik meermaals per week eet) ziek ben geworden. (koorts, onsteking, griep...)
Ik weet ook best dat et van een desbetreffende kebabzaak komt. Daarom ga ik toch de inspectie er niet bijroepen, ik ga gewoon elders eten.
wat heb jij te winnen bij het feit dat de inspectie de zaak opdoekt?

Als je deftig wilt eten en niet ziek wilt worden ga je naar een duurder restaurant.

Bwha, hoeft daarom niet in een duurder restaurant te zijn. Een frituur/lunch garden/whatever is ook al goed genoeg.

Een vriend van mij ging in Leuven es ne kebab eten --> volgende dag int ziekenhuis:sop:

Xylo

Legacy Member
boogje zei:
Een frituur/lunch garden/whatever is ook al goed genoeg.

ja want als ze in een kebab 't olie niet vervangen wordt je ziek en als ze dat niet doen in een gewoon frituur wordt je niet ziek... :wtf:

Gewoon naar iets gaan met wat naamsbekendheid. Lunchgarden, quick, eenderd welke keten. Kebabzaken trekken zich niets aan van u, bedrijven met een reputatie wel.

boogje zei:
Een vriend van mij ging in Leuven es ne kebab eten --> volgende dag int ziekenhuis:sop:

nja drie keer raden waar ik mijn kebabs, mitrailettes en durums haal. Ali Baba FTW!

Van de Pasha aant station ben ik al meermaals ziek geworden waardoor ik int totaal > 1 week aan school heb gemist. Bedankt Pasha :D



:puke: :puke: :puke:

boogje

Legacy Member
Xylo zei:
ja want als ze in een kebab 't olie niet vervangen wordt je ziek en als ze dat niet doen in een gewoon frituur wordt je niet ziek... :wtf:

Gewoon naar iets gaan met wat naamsbekendheid. Lunchgarden, quick, eenderd welke keten. Kebabzaken trekken zich niets aan van u, bedrijven met een reputatie wel.



nja drie keer raden waar ik mijn kebabs, mitrailettes en durums haal. Ali Baba FTW!

Van de Pasha aant station ben ik al meermaals ziek geworden waardoor ik int totaal > 1 week aan school heb gemist. Bedankt Pasha :D



:puke: :puke: :puke:

Ik heb gewoonweg nog niets slechts gehoord over frituren :) Trouwens, als je wilt dat uw eten echt héél goed werd gecontroleerd en alles piekfijn in orde is, dan moet je in de McDonalds gaan eten. Btw, Ali Baba is goed, maar het was de zaak aan de overkant.

-Helld0g-

Legacy Member
eerlijk gezegd nog nooit slecht gevaren met eten!!!

kga nogtans veel fritten/pita eten.
sterke maag oftewel veel chance!

mATHIEU`

Legacy Member
Math'ke zei:
Hallo beste mensen,

Ik ben gisterenavond een pitta gaan eten, in degelijk ogend pitta zaakske. Maar deze ochtend werd ik wakker en was ik misselijk. Het duurde dan ook nie lang voor aleer ik moest gaan kosten en de gehele pitta uit mijn maag lag ( en het kwam van tamelijk diep want ik heb nog nooit zo alles voelen samentrekken ).

Ik ben dan naar beneden gegaan en heb een yoghurtje gegeten en wa sojamelk gedronken. So far so good. Maar dan moet ik terug naar het wc maar ditmaal voor diaree en nog geen 2 minuten daarna moest ik alweer kotsen ( lekker smakelijk )

En nu zit ik hier, met een fles water naast mij en niets anders. En ik wil een klacht neerleggen tegen de pittazaak. Naast mijn situatie zaten er zelfs mieren in het zoutvat.

Hoe en waar kan dus de voedselinspectie bereiken en hoe gaat dit in zijn werk ?

Mvg.


was jij de jongen met het witte hemd en de bril die links van mij zat toen ik lekker aan het smullen was van mijn durum in het kebabhuisje?

viewer

Legacy Member
Xylo zei:
Van de Pasha aant station ben ik al meermaals ziek geworden waardoor ik int totaal > 1 week aan school heb gemist. Bedankt Pasha :D

da is ook wel een vettige, vettige tent... bah man was ook eerste en laatste keer dak daar ben binnengeweest, en ik kijk nie zo nauw op hygiene, ma da was gewoon vettige boel daar.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan