Archief - Voedselinspectie contacteren ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EternalSilence

Legacy Member
tis motilium.. van imodium kunde nie meer kakken :D


en da is gewoon tegen braakneigingen, maar als ge een maag infectie is zulde toch kotsen ze.
beter da ge kots, da al da slecht, niet gezond eten uit u maag is .. of ge zult u ziek blijven voelen.

Gentille

Legacy Member
Mijn moeder is ook al slecht gekomen in één of ander chique restaurant na het eten van vis. Als het je niet bevalt dan heb je er van maar het is niet noodzakelijk te wijten aan slechte hygiëne. Ze had dezelfde symptomen van Math'ke.

Strawberry

Legacy Member
mja eerst kots je alles uit en dan is je maag leeg en blijft ze alles wijgeren
dan is motilium goed :)

nuja je kan altijd melden niks mis mee
maar je moet relativeren en weten dat er 1000 oorzaken kunnen zijn

w3bb3r

Legacy Member
heb 3jaar geen pitta meer gegeten.. nu begin ik af en toe, heeeeel soms, .. nog wel een pitta eten ofzo

gewoon het feit dat ik altijd maag krampen had + diarree van die pitta
nu heb ik al gemerkt dat de meeste hun vlees gewoon dag in dag uit laten hangen en de vliegen gaan er dan zo opzitten etc etc.. vlees word niet gekoeld..
das soms het probleem..

nu heb ik mijn pitta zaak gevonden die zo'n dingen niet doet en ik heb geen klachten meer

hybrid

Legacy Member
Af en toe heb je da gewoon is, kunde aan ni veel wijten van slechte hygiëne, en Mathke gij hebt al 3 zaken genoemd waar ge al ni wilt gaan :unsure:

SMa

Legacy Member
Strawberry zei:
Ik ken toch veel mensen waarbij ne pitta of iets anders al nekeer slecht bevallen is, ook van zeer goede pitta koten, chinees restaurants enz. Zo dingen gebeuren wel eens je kan ook niet altijd alles controleren he.
²nd!!

als dat nu keer op keer zou zijn dat je er ziek van wordt, kan ik er wel inkomen dat je de voedselinspectie contacteert
maar voor die ene keer...? :doh:

demon326

Legacy Member
mensen hebben jullie ook gelezen dat er mieren in het zoutvatje zaten?..

en ik geef hem groot gelijk als die zaak inorde is dat hebben ze niks te vreesen

Gentei

Legacy Member
Dr_pimpie zei:
als ge zoveel drinkt hebde u eige ook vergiftigd zene ;), dan is de kans da het aan da eten ligt heel klein:p

eten lol ik heb die dag mss rond de middag gegeten of rond een uur of twee uitgegaan tegen 21h tot 04h ofzo man man man, een fles vodka smirnoff haden we besteld die was leeg op een halfuurtje (met red bull gedronken) voor dat een paar biertjes, en één shot tequila damn man.
Ik was die avond niet aan het rijden drm dat ik al de remmen had losgegooid, trouwens ik had toen een beetje liefdesverdriet ook :$
Anyway yep ik heb wrs mijzelf een alcoholvergiftiging aangedaan maar ja je leeft maar één keer!

SweetEmmaRose

Legacy Member
amai ik heb zin in pita na deze thread, gvd! :p
ik heb nog maar 1x voedselvergiftiging gehad, en da was hier bij ons thuis :sop:

dr.salt

Legacy Member
Voor mensen die in regio Brasschaat we leens pitta schoven ; in pitta Cleopatra op de bredabaan over de Gb zat een sigarettenpeuk in de looksaus, en de zaakvoerder bood niet eens zijn verontschuldigingen aan !

agge goeie pitta wilt , naar pitta farao gaan, die hebben 4 zaken ondertss, allemaal superhygiënisch en al !

stoomboot

Legacy Member
Is der een soort van verband tussen Brasschaat / Pitta / Egyptisch rijk?

Farao / Cleopatra ... :unsure:

dr.salt

Legacy Member
donno , al die pitta zaakskes hebebn toch zone naam ?

we hebben ook nog ne pitta Amon zelfs ! :p

Colli

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
amai ik heb zin in pita na deze thread, gvd! :p
ik heb nog maar 1x voedselvergiftiging gehad, en da was hier bij ons thuis :sop:

Kebab>pita.
Nog nooit voedselvergiftiging gehad. Zelfs nie thuis. Zal mss dan eens bij elle thuis moete kome ete :p

^MystiQ

Legacy Member
Thales zei:
heeft ie nu al gebeld

Ik heb wa vertraging opgelopen maar ik heb uiteindelijk zonet gebeld, ik moest wel het 0800 nummer bellen. Der was daar ne vriendelijke meneer die alles heeft opgeschreven. En hij ging de zaak doorgeven aan de controleurs in desbetreffende provicincie en de pitta zaak zal hoogst waarschijnlijk een controle dezer dagen mogen verwachten. Ik heb wel alles uitgelegd zoals het was. Het pitta vlees is hoogst waarschijnlijk clean want er was gewoon iets mis met de frieten. Maar het kan natuurlijk geen kwaad om alles eens te bekijken. ( mieren in zoutvat en etc )

Ik heb al mijn gegevens doorgegeven maar wel gevraagd om anoniem te blijven om problemen te vermijden. Hij verstond dit en zei dat iedereen altijd anoniem blijft. De contactpersoon aan de telefoon gaat mij op de hoogte houden. Waarschijnlijk verklaren velen mij zot dat ik hiervoor klacht neerleg. Maar ik ben geen zegger, ik voer liever dingen uit.

Aan al de mensen die hier gelijkaardige toestanden meemaken en dit niet melden, dat is iets wat ik niet versta. Meld dat gewoon en bespaar uw medemens van ander lijden. Der was een klein manneke in die pittazaak frietjes aan't eten samen met zijn ouders, ik mag er niet aan denken dat da manneke ook eeft moeten kotsen ;)

dr.salt

Legacy Member
Vaneigens dagge da moest doorgeven, daar dient dien dienst voor, zelfs al is die zaak toch in orde kan het geen kwaad ze af en toe eens te laten controleren dat die mannen weten da ze moeten oppassen, geldt voor alle hoerca btw.

Arifiene

Legacy Member
Ge hebt groot gelijk. Die diensten dienen daarvoor eh, trouwens, als er niets mis is daar, zal dieje zaak ook gewoon blijven bestaan.
Als k ik ivm de noodopvang een geval van dierenmishandeling tref zal ik de FOD ook verwittigen eh, das maar normaal.
Het gaat enkel om een controle, en als de FOD vindt dat daar nix mis is dan gaat het leven voor dieje pitabar verder, indien wel, tja :p.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan