Archief - Voedselinspectie contacteren ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

^MystiQ

Legacy Member
Hallo beste mensen,

Ik ben gisterenavond een pitta gaan eten, in degelijk ogend pitta zaakske. Maar deze ochtend werd ik wakker en was ik misselijk. Het duurde dan ook nie lang voor aleer ik moest gaan kosten en de gehele pitta uit mijn maag lag ( en het kwam van tamelijk diep want ik heb nog nooit zo alles voelen samentrekken ).

Ik ben dan naar beneden gegaan en heb een yoghurtje gegeten en wa sojamelk gedronken. So far so good. Maar dan moet ik terug naar het wc maar ditmaal voor diaree en nog geen 2 minuten daarna moest ik alweer kotsen ( lekker smakelijk )

En nu zit ik hier, met een fles water naast mij en niets anders. En ik wil een klacht neerleggen tegen de pittazaak. Naast mijn situatie zaten er zelfs mieren in het zoutvat.

Hoe en waar kan dus de voedselinspectie bereiken en hoe gaat dit in zijn werk ?

Mvg.

^MystiQ

Legacy Member
Ok thanks people, dernet weer moeten kotsen, kan zelfs geen water binnenhouden. Alles wijst dus op mooie voedselvergiftiging.

demon326

Legacy Member
Math'ke zei:
Ok thanks people, dernet weer moeten kotsen, kan zelfs geen water binnenhouden. Alles wijst dus op mooie voedselvergiftiging.

niet bepaald goed maar het lijkt mij het beste dat ge die zaak niemeer binnen gaat voor te gaan eten:)

Genius

Legacy Member
Lol flt

Trouwens Math'ke. Ge hebt toch geen buikgriep e? Neemt uw koorts eens. Want diarree en overgeven zijn nu wel symptonen ervan e.

exo

Legacy Member
Die naam zou ik nog even achterwegen laten. Geen laster bezorgen vooraleer echt zeker te zijn. Contacteer eens een huisdokter, die zal u dan onderzoeken en zeggen wat je werkelijk hebt. Kan best helemaal iets anders zijn hoor... En dan heb jij die arme turk zijn zaak een 'slechte' naam gegeven. En geloof me, z'on nieuws verspreidt zich snel hoor. ;)

Licargon

Legacy Member
Eerst naar den dokter. Jeesh, wa alst nu gewoon wa buikgriep is waar dieje pitta nix mee te maken heetf?

viewer

Legacy Member
Zou me wel sterk lijken: 'snachts een vadsige kebab (of pitta?) eten van een vettige tent, en 'smorgens out of the blue geweldige buikgriep hebben.

joriske18

Legacy Member
Het zou toevallig zijn maar het kan, ik zou eerst eens naar een dokter gaan. Anders kan je volgens mij niets bij de voedselinspectie gaan doen.

maxdevis

Legacy Member
GeneH zei:
Lol flt

Trouwens Math'ke. Ge hebt toch geen buikgriep e? Neemt uw koorts eens. Want diarree en overgeven zijn nu wel symptonen ervan e.

of malaria?
:puke:

gizmo666

Legacy Member
een huisarts vinden op zondag is wat moeilijk tenzij je een dokter van wacht weet in je buurt. je kan misschien eens naar de spoedgevallen je laten onderzoeken als je zeker wil zijn wat het juist is vooraleer je de voedselinspectie contacteert. en als het voedselvergiftiging is dan hebt ge een bewijs van de dokter voor de inspectie

stijn87

Legacy Member
Het kan evengoed aan iets anders liggen dat je op die dag hebt gegeten.

Gentei

Legacy Member
Math'ke zei:
Ok thanks people, dernet weer moeten kotsen, kan zelfs geen water binnenhouden. Alles wijst dus op mooie voedselvergiftiging.

hmm ik zou toch niet zeggen voedselvergiftiging.

Tijdens deze vakantie heb ik mij is goed straal bezopen de volgende dag kon ik niets eten ik voelde mij heel de dag misselijk en 's avonds begon ik te kotsen alles wat ik had gedronken eerst twee glazen cola eruit gekotst, daarna een glas spuitwater eruitgekotst en voor het slapen nog is iets geels uitgekotst....I dunno ik had niks gegeten ofzo....

Ik zeg nu niet dat jij gedronken hebt maar misschien gewoon soms is er misschien zonder reden dat je moet kotsen....?

EternalSilence

Legacy Member
Math'ke zei:
Hallo beste mensen,

Ik ben gisterenavond een pitta gaan eten, in degelijk ogend pitta zaakske. Maar deze ochtend werd ik wakker en was ik misselijk. Het duurde dan ook nie lang voor aleer ik moest gaan kosten en de gehele pitta uit mijn maag lag ( en het kwam van tamelijk diep want ik heb nog nooit zo alles voelen samentrekken ).

Ik ben dan naar beneden gegaan en heb een yoghurtje gegeten en wa sojamelk gedronken. So far so good. Maar dan moet ik terug naar het wc maar ditmaal voor diaree en nog geen 2 minuten daarna moest ik alweer kotsen ( lekker smakelijk )

En nu zit ik hier, met een fles water naast mij en niets anders. En ik wil een klacht neerleggen tegen de pittazaak. Naast mijn situatie zaten er zelfs mieren in het zoutvat.

Hoe en waar kan dus de voedselinspectie bereiken en hoe gaat dit in zijn werk ?

Mvg.

schakel maar de arbeidsinspectie in, als ik 1 ding geleerd heb, is het wel geen pitta eten/kopen in een pittakot.

de meeste mensen die ik ken, hebben al heel hunne wc ondergekotst
bah .. :p

ge hebt al zeker een maaginfectie Math'ke.
als ge alles gaan uitkotsen wa ge eet, kunde beter de rest van den dag, water drinken (weinig), en niets meer eten.
de volgende dag, cola drinken zonder gas (!) (en dit helpt echt wel), en dan een beetje yoghurt (gene danone, maar die natuurlijke yoghurt) en wa beschuiten eten.

meestal is da na 2 - 3 dagen weer in orde.

heb al 2 keren een maaginfectie gehad .. tis nie echt amusant :x

^MystiQ

Legacy Member
Wel, ik en eindelijk weer eens uit mijn bed kunnen komen. Kheb alles dak binnen kreeg weer buiten gekotst. Thrust me, it ain't nice. Keb mij dan in mijn bed gelegd en de koorts begon zich op te steken.

Mijn ma ( zo goed als ze is ) heeft regelmatig mijn koorts opgenomen om mij eventueel naar het ziekenhuis te voeren als het echt niet gaat. Ze heeft mij dan een beetje cola gebracht en water. En ik ben langzaam beginnen slokjes nemen. En dit gaat goed, kheb nu al twee boudoirkes binnen ( zo van die koekjes met een beetje suiker erop ) en dit gaat nog altijd goed.

Wel voel ik mij precies een lijk, ik heb nix van energie en al mijn spieren hebben een tekort aan water/vocht maar als ik teveel in ene keer drink ist weer van da.

Kben al blij dak ne keer uit mijn bed kan komen :)
Ik zie dat er veel geantwoord geweest is en ik blijf ook anoniem over de zaak en ik zal ook anoniem blijven t.o.v 1 of andere inspectie.

Ik was daar gaan eten met ne maat en een vriendin. Da meiske voelde haar s'avonds al niemeer goe. Mijn maat eeft dan weer nix. Daarom twijfel ik nog een beetje :)

RazorBlade0075 zei:
Ik zeg nu niet dat jij gedronken hebt maar misschien gewoon soms is er misschien zonder reden dat je moet kotsen....?

Kzal der ook nie voor liegen, kheb gisteren 3 pintjes gedronken ja maar of dat nu het probleem was wetek ook weer niet. Zonder reden zal trouwens wel niet aangezien ik niet alleen moest kotsen maar ook de spetterpoep had :p

Jonathan

Legacy Member
Kzou zeggen , dokter gaan zodat ge weet wat er is en indien het een voedselvergiftiging of iets in die aard is -> SUE THEM ! :$
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan