^MystiQ
Legacy Member
Hallo beste mensen,
Ik ben gisterenavond een pitta gaan eten, in degelijk ogend pitta zaakske. Maar deze ochtend werd ik wakker en was ik misselijk. Het duurde dan ook nie lang voor aleer ik moest gaan kosten en de gehele pitta uit mijn maag lag ( en het kwam van tamelijk diep want ik heb nog nooit zo alles voelen samentrekken ).
Ik ben dan naar beneden gegaan en heb een yoghurtje gegeten en wa sojamelk gedronken. So far so good. Maar dan moet ik terug naar het wc maar ditmaal voor diaree en nog geen 2 minuten daarna moest ik alweer kotsen ( lekker smakelijk )
En nu zit ik hier, met een fles water naast mij en niets anders. En ik wil een klacht neerleggen tegen de pittazaak. Naast mijn situatie zaten er zelfs mieren in het zoutvat.
Hoe en waar kan dus de voedselinspectie bereiken en hoe gaat dit in zijn werk ?
Mvg.
Ik ben gisterenavond een pitta gaan eten, in degelijk ogend pitta zaakske. Maar deze ochtend werd ik wakker en was ik misselijk. Het duurde dan ook nie lang voor aleer ik moest gaan kosten en de gehele pitta uit mijn maag lag ( en het kwam van tamelijk diep want ik heb nog nooit zo alles voelen samentrekken ).
Ik ben dan naar beneden gegaan en heb een yoghurtje gegeten en wa sojamelk gedronken. So far so good. Maar dan moet ik terug naar het wc maar ditmaal voor diaree en nog geen 2 minuten daarna moest ik alweer kotsen ( lekker smakelijk )
En nu zit ik hier, met een fles water naast mij en niets anders. En ik wil een klacht neerleggen tegen de pittazaak. Naast mijn situatie zaten er zelfs mieren in het zoutvat.
Hoe en waar kan dus de voedselinspectie bereiken en hoe gaat dit in zijn werk ?
Mvg.






