hybrid
Legacy Member
mATHIEU` zei:was jij de jongen met het witte hemd en de bril die links van mij zat toen ik lekker aan het smullen was van mijn durum in het kebabhuisje?
heb jij frietjes gegeten in "HET KEBABHUISJE" HINT

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mATHIEU` zei:was jij de jongen met het witte hemd en de bril die links van mij zat toen ik lekker aan het smullen was van mijn durum in het kebabhuisje?



mATHIEU` zei:was jij de jongen met het witte hemd en de bril die links van mij zat toen ik lekker aan het smullen was van mijn durum in het kebabhuisje?

RazorBlade0075 zei:hmm ik zou toch niet zeggen voedselvergiftiging.
Tijdens deze vakantie heb ik mij is goed straal bezopen de volgende dag kon ik niets eten ik voelde mij heel de dag misselijk en 's avonds begon ik te kotsen alles wat ik had gedronken eerst twee glazen cola eruit gekotst, daarna een glas spuitwater eruitgekotst en voor het slapen nog is iets geels uitgekotst....I dunno ik had niks gegeten ofzo....
Ik zeg nu niet dat jij gedronken hebt maar misschien gewoon soms is er misschien zonder reden dat je moet kotsen....?
, dan is de kans da het aan da eten ligt heel klein
skelly_king zei:Oe noemt die pitta zaak aan bevere kerk recht over den double& twice ?
Math'ke zei:Geen idee maar daar moete al zeker NIET gaan.
@ Doom dragon, kga wss vanamiddag bellen en eens horen wat ze mij kunnen vertellen.
nielseke zei:Ja, ik had het ook nooit verwacht...
Ohja, der was ook weinig sfeer op medewerkerscamping
Wel gratis doorspoeltoilette en douches
En backstage is, euhm, klein
Ik kon wel ni in het artiestendorp geraken, maar ik wee wel dat het niet groter is dan het mainstage
Er langs is een grote tent waar altijd volk zit da ni moet werken, en dan hebt ge nog een hoop doorspoeltoiletten, wat gangetjes en dan ergens in een of ander gangetje het lichtkrantbunkertje met erop de studio-brusselbunker en tmf hebt ge daar ook. Kon ge gewoon aan de deur binnekijke, niet echt wauw
Wel veel controles. Bij iedere gang en dan in iedere gang ook nog eens.
Werchter was een grote ontgoocheling op da vlak
Mja! Voedselinspecties!
ik heb 2 jaar in een restaurant gewerkt , er waren daar ook zaken die in principe niet door de beugel konden maar als ge thuis uw eten maakt zou ge het niet anders doen.Doom Dragon zei:andere klaten, russian?
wat zijn dat?![]()
. Een beetje inlevingsvermogen dragon
.russian zei:En niets bij te winnen zegt iemand? Wat denk je van de gezondheid van andere klaten lol.
Ik zou zeggen: geen contact opnemen is verantwoordelijkheid ontlopen.
Xylo zei:ok,
meneer moraalridder.
Kid_C zei:Ik vind dat hij gelijk heeft.
Xylo zei:Ja dat is goed, maar ik vind dat hij de moraalridder uithangt.
Als je wilt voorkomen dat mensen ziek worden, moet je voor doctor gaan studeren.