Archief - Vechten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-----

Legacy Member
2vrienden en ik stonden ooit es tegenover nen ****** en 2 v ze maten, die hadden wel wiet zitten paffen en ze wouden vechten en we zeiden aze wouden vechten dazij de 1ste klap moesten uitdelen, na 30min hebben ze het afgetrapt omda ze het conflict toch precies niet wouden aangaan... nja

viewer

Legacy Member
FCBBOY zei:
Ik heb 1 keer iemand in elkaar geslagen uit woede en omdat ik mezelf niet meer in de hand had.
Ik heb dus een broer die licht mentaal gehandicapt is en die ging altijd de zaterdag naar een vereniging en opeens kwam hij zo te voet naar huis met zijn fiets in elkaar gestampt. Kvraag wat er gebeurd is en zegt hij niets. De week erna komt hij zo bevend naar huis en zo met tranen in ogen en ik zei er is iets wat.. Maar hij wou het niet toegeven. De week erna volg ik hem en zie zijn fiets wegzetten en er staan daar 2 jongens van 17 jaar ofzo en die beginnen hem te duwen en uit te lachen enzo. En mijn broer begon zo te wenen en ik ging naar een van die gasten en zonder iets te zeggen begon ik op mijn gezicht te slaan, hij ging neer en ik ging met mijn knie op zijn buik zitten en bleef hem slaan op zijn gezicht en ik kreeg zelf tranen in mijn ogen als ik aan mijn broer dacht. Ik ben gestopt toen die 2de jongen zei van stop en mijn kneukels open lagen van het bloeden en hij me van hem sleurde. Blijkt dat hij niet meer bij bewustzijn was en moest afgevoerd zijn met ziekenwagen.

dude... ik keur het eigenlijk nie goed, maar kzou in uw situatie wel EXACT hetzelfde gedaan hebben. Kben geen vechter, maar kzou zo ziek worden van woede dak helemaal uitgefreaked zou hebben op die kerel. Wa een misselijke kutkerels...

^^pathfinder^^

Legacy Member
viewer zei:
dude... ik keur het eigenlijk nie goed, maar kzou in uw situatie wel EXACT hetzelfde gedaan hebben. Kben geen vechter, maar kzou zo ziek worden van woede dak helemaal uitgefreaked zou hebben op die kerel. Wa een misselijke kutkerels...

Idem, als ze met gehandicapten lachen, daar kan ik echt niet tegen, die mensen kiezen er zelf niet voor.

Stichero

Legacy Member
int lagere altijd serieus veel gevochten ^^
twas nie met vuisten of benen, ik nam ze bij de vingers en plooi ze tot ze smeken... ik ken de limiet en kga er nooit over, ma geloof me, een juiste greep van iemands vinger en zelfs de grootste bullebak zit te smeken...
achja zo was ik als klein manneke
int middelbaar twee keer gevochten
1 keer wask 14 en een gast van 13 (redelijk klein manneke) was me aant pesten (kwas redelijk dik klein ventje) en ik weer natuurlijk die slagen (kben da gewoon van m'n 3 jaar oudere broer) en ik draai als een dwaas met m'n armen rond... gevolg die kerel had een bloedneus... echt mijn bedoeling niet :s al die jaren nadien was hij altijd bang van mij echt raar
andere keer werd ik gepest door nen gast van 18, kwas zelf 15 ofzo
en hij nam mij bij de kraag van m'n polo zonder echt een reden te hebben, uit pure reflex greep ik zijn adamsappel en kneep door...
zoiets had ik ook niet verwacht van mij, hij liet los en vermeed ontmoetingen met mij voor de rest van zijn humaniora
nadien heb ik nooit een gevecht meegemaakt, natuurlijk wel op het punt gestaan, maar een stevige handdruk lost veel op :niceone:

ng

Legacy Member
Ik herinner mij dak wel eens ene tegen de grond heb getrokken.
We waren aan het zeveren met een bal en diene etter zat al de ganse tijd ons te ambeteren.
Bon, bal vliegt weg ik gaan diene halen en juist als ik hem wil oprapen shot diene etter hem weg.
Die wilt dan achter den bal lopen, bij zen kraag gegrepen en achteruit getrokken.
Daarbij is hij dan maar op de grond gevallen.
Heeft dan eens tegen mijn been getrapt, gewoon aangekeken alsof ik niks voelde.
Daarna was het gedaan met z'n gezever.

p0rkiej

Legacy Member
heb nog nooit echt boel gehad, dak zelf heb uitgelokt en of dak mensen tg mij heb gehad ... Kweet ni wa ik kan aanrichten in zulke situaties en kzal da zkr nog eens tegenkomen, denkik :)
Op een basketbalplein hebk al 3x boel gehad, 2x hebk één vastgestekt bij zijn keel, maar verder niks gedaan ... Probleem is wel da ge daar me 2 ploegen tegen elkaar zitte te duwen en slaan etc...
Laatste x heb ik er mij uitgehouden, omda het voor die kleine dingen de moeite niet waard is ...
En moest ik ooit eens kapotgeslagen worden, ik heb mijn contacten om die manne dan wel terug te pakken :p

viewer

Legacy Member
owla, ik moet mijn woorden terugtrekken: ik ben namelijk wel een vechterbaas.

Toenk int vierde middelbaar zat was er zo'n vervelend etterke van een jaar jonger, constant grote moel opzetten als zen vriendjes erbijwaren enzo, die jonge peste mij verdorie... begon op den duur echt persoonlijk te worden, hij constant de grote man uithangen tegen zen vrienden, natuurlijk keistoer tegen mensen die een jaar ouder zijn als u...

Nuja, kben tolerant van natuur :p dus kheb het nog vrij lang uitgehouden. Maar op den duur geraakt mijn geduld ook op, khad echt serieus de pest in van da klein ettertje. We waren wa aant voetballen, en kging naar de wc's. Nuja, kom ik onderweg natuurlijk meneer etter tegen met zen vriendjes, en u raad het het al: grote mond alom, kleinerende uitspraken, uitdagen...

Nuja, khad het echt wel gehad, kstap op da groepke af, smijt die kerel over mene rug (vrij spektaculair, doe immers judo :lol: ) en houd 'm dan met zen gezicht op de grond. Die kerel wist nie wat 'm overkwam :lol: . Nuja, kheb het denk ik een halve minuut volgehouden ofzo, de rest van da groepke waren ook al wa vervelend aant doen, en kzag men kameraden ook afkomen, dus kwou het "gevecht" stoppen. Het grappigste was dat die kerel aant janken was, en keihard aant roepen "hou op jong, ik heb hooikoorts" :rofl:.

Nuja, hij is er nie mee naar de leerkrachten gegaan, heeft wel nog de ganse dag met bloedrode ogen rondgelopen en is de volgende dag nie op school geweest :lol:


Dus weest allen gewaarschuwd: I KICK ASS :angry: :rofl:

Reetman

Legacy Member
damn als ik da hier zo lees, zitten hier veel smeerlapkes tussen.
Als het dan toch tot een gevecht komt , vecht dan met u vuisten en trap ni in iemand zn ballen, das vrij low imo, beetje respect en probeer de vechten gelijk ne vent :niceone:

Ali_

Legacy Member
Reetman zei:
damn als ik da hier zo lees, zitten hier veel smeerlapkes tussen.
Als het dan toch tot een gevecht komt , vecht dan met u vuisten en trap ni in iemand zn ballen, das vrij low imo, beetje respect en probeer de vechten gelijk ne vent :niceone:

²nd that
vrij zielig imo.
Ik incasseer er liever nog een paar dan mij zo te verlagen en tot nu toe ook niemand gehad die zoiets deed. In iemands kloten stampen doe je toch gewoon niet, behalve in een enorm uitzonderlijke levensbedreigende bijna doodervaring ofzo.

Sprits

Legacy Member
Reetman zei:
damn als ik da hier zo lees, zitten hier veel smeerlapkes tussen.
Als het dan toch tot een gevecht komt , vecht dan met u vuisten en trap ni in iemand zn ballen, das vrij low imo, beetje respect en probeer de vechten gelijk ne vent :niceone:

diegene waar ge tegen vecht, zal daar ook ni ene zien!
als ge vecht om u eige te verdedigen is alles toegelaten imo (buiten wapens natuurlijk)

Frustos

Legacy Member
WTF ge moet uw tegenstander zo snel mogelijk neerhalen en zo hard mogelijk. Heb op mijn 14 jaar mijn broer van 16 op de grond zien liggen terwijl een paar kerels op zijn kop aan schotten waren.
Ga voor dat oog :-)

dunno

Legacy Member
Nkeer iemand op zijn keel geslagen, uiterst effectief, want dan kan hem ff niet goed meer ademen. :)

Voor de rest onthou ik mijn van het vechten, ik draag een bril, dus tis uiterst onverstandig om te beginnen. Kzou wel maten gaan helpen als ze in nood zijn. Zo ne keer stiekem ene op keel kloppen als ze ne maat vasthebben ofzo. :)

Simonn

Legacy Member
[TFT]Poky;8787784 zei:
dus stel, ik sta ergens rustig te staan en kerel begint mij uittemaken.
Ik vraag vriendelijk wat zijn probleem is en hij begint mij te duwen, waarop ik zijn neus kapot slaag of zijn tanden uitslaag.

Dus dan moet ik niet voor zijn kosten opdraaien?

In zo'n geval mag je er quasi zeker van zijn dat jij diegene zal zijn die zal betalen.

dunno zei:
Nkeer iemand op zijn keel geslagen, uiterst effectief, want dan kan hem ff niet goed meer ademen. :)

Voor de rest onthou ik mijn van het vechten, ik draag een bril, dus tis uiterst onverstandig om te beginnen. Kzou wel maten gaan helpen als ze in nood zijn. Zo ne keer stiekem ene op keel kloppen als ze ne maat vasthebben ofzo. :)

Gij keelklopper :p

[TFT]Poky

Legacy Member
mja in ballen shotten , waarom ni? Zeker als ge zelf niets hebt misdaan dan heb ik geen medelijden met andere kerel zenne.

Tis nog altijd een straatgevecht en geen gevecht waar de code van de samurai's of weet ik veel wat geldt.

Ssup

Legacy Member
Reetman zei:
damn als ik da hier zo lees, zitten hier veel smeerlapkes tussen.
Als het dan toch tot een gevecht komt , vecht dan met u vuisten en trap ni in iemand zn ballen, das vrij low imo, beetje respect en probeer de vechten gelijk ne vent :niceone:

Als ge wordt betrokken in een situatie waar ge moet vechten is het van zeer groot belang om den andere zo snel mogelijk onschadelijk te maken want ge weet nooit wat er volgt.


Ene komt naar u begint u te duwen,uit te dagen,geeft u een klap in uw gezicht en gij hebt de kans om hem met een loeiharde stamp uit te schakelen maar nee,ge blijft eervol en stampt in zijne buik recht op zijn buikspieren die eventueel getraind zijn,hij ervaart wel pijn maar staat nog recht en wordt razend,pakt een mes en tsjak,daar ligt ge met al uw eer en glorie.

Als iemand u pest en ge wordt woedend door zijn aanhoudende pesterijen zal een mot op zijn gezicht of ne goeie greep wel volstaan maar als iemand op u afkomt met een air van,kzal diene is een leske leren en die begint tegen u te vechten voor iets totaal onbenullig dan hebt ge met een compleet gefrustreerd iemand te maken die tot vanalles in staat kan zijn en is de boodschap gewoon uzelf veilig te houden.

Want dat is echt wel het enige wat telt op diene moment.

Toreador

Legacy Member
ik draai me liever om als er ene ambetant doet... als hij zich toch maar zo kan amuseren vertrek ik liever...t'is et veiligste, want voor't zelfde geld breekt ie mijne smoel, en heb ik het zitten, of breek ik de zijne, en heb ik het ook zitten.

Dus, tot zover kan ik me nog verstandelijk houden...

Maar O WEE als iemand m'n vrouw lastig valt!! Ola dan schiet den diene al zijn verstand ier weg en of ik nu neer ga of nie, die andere zal wel eventjes pijn hebben!!!

Eagle-Eye

Legacy Member
Meestal zal ik een conflict uit de weg gaan, ook als mijn maten in elkaar zouden worden geslaan (als er maten zijn die dit lezen: sorry :p) omdat ik niet zelfzeker genoeg ben om mij spontaan in een gevecht te smijten doordat ik de nodige vechttechnieken mis.
Maar toch heb ik al enkele mensen geslaan of geschopt, meestal als reactie (een soort reflex) op wat zij doen/gedaan hebben. In zo'n geval hebben ze dan ook wel serieus gevoeld dat ik gereageerd heb. Eén keer heb ik iemand z'n knieschijf kapot geschopt, toen die in een vlaag van razernij met z'n zakmes op mij af kwam gelopen. :$
Maar dat is dan ook direct het ergste wat ik ooit al veroorzaakt heb.

Het gebeurt zelden, dus zijn er ook nog niet zoveel mensen die mij het hebben zien doen, maar volgens sommigen haal ik uit nog voor ze echt beseffen dat er ambras is. :unsure:

Rocknsad

Legacy Member
Nog nooit echt gevochten , wel is als kind met een gameboygeklopt op de kop van mijn broer :D ( voor de spelen eh ) en in mijn puberteit altijd de Wrestling nadoen die 's zondags op Kanaal 2 kwam. Op school is 1 keer zo een duo dat mij constant pestte eens goed mijn gedacht gezegt, maar meer ni. In het middelbaar was ik zelfs diegene die de meeste gevechten uit elkaar trok...


een maandje geleden was het wel bijna zo ver. Ik loop met mijn vriendin over straat met mijn koersvelo in de hand ( platte band ). Komt er zo ne ralph lauren johnny ( Allochtoon , maar daar heb ik hélemaal niets tegen ):

(Dialect inbegrepen ! )

Hij:"Hebde gij een vuurke voor mij ? "
Ik: "Ik rook ni"

Om een of andere reden laat ik het hand van mijn vriendin los zodanig dat zij haar handtas was steviger kan vastpakken ( hij zat zo naar die handtas te zien of er iets inzat denk ik ) ...

Hij: "Waarom laate gij haar los ? , Zijde verlegen ? "
Ik: "Neenee, mijne fiets gleed weg uit mijn hand en k'moest hem met 2 handen pakken "

Hij: "Ah schoone vélo , maggek daar is op rijden ?"
Ik: "Ik hou hem liever vast hoor, Die fiets in van mijn papa"
Hij: "Ah kzie het al , ne racist , ik ga mijn broer halen"
Ik: "Ik ben zeker geen racist , ik zou niemand op mijn fiets laten rijden"

Toen begon hij te duwen. Ik zei hem dat ik geen ruzie zocht en dat ik liever gewoon naar huis zo stappen. Toen begon hij uit te halen maar ik ontweek het. Er was juist een truckchauffeur ( Die er echter wel Vlaams belang-er uitzag ) uitgestapt in het midden van't straat en naar ons gelopen en die andere jongen heeft het dan op lopen gezet ...

Thales

Legacy Member
NSA.Rhinox zei:
En terecht verdomme. Respect dat ge da doet voor uw broer.

ik vind da ook zo erg. en ik kan begrijpen da je broer zich schaamde enzo. die wil natuurlijk ni toegeven dat ie gepest word. als het om eigen broers of zus gaat, zou ik wss ook zoiets doen. ik zou er ni mee kunnen leven dat ze zo'n hel zouden moeten doorstaan en dat ze zich schamen omdat net zij als slachtoffer uitgekozen zijn.
echt respect daje da gedaan hebt en hopelijk hebben ze hem dan met rust gelaten. btw geen last had van politie of klacht ofzo? ( fcbboy dus, want ik quote hier iemand anders ^^ )
en hoe reageerde je broer toen jij daar plots stond en die gast in mekaar sloeg? vond ie het ni erg en beschamend dat je het teweten gekomen was?

SilentSpring

Legacy Member
Nog es replyen hier (heb efkes pauze:p)

Eerder zei ik dus al da'k nog nooit gevochten heb, wel 2 bijna fights.

1) ik zat in't 5de middelbaar, m'n maten zitten in een andere klas en die adden die dag zwemmen. Ze waren dus nog niet op school, dus ik zat efkes op nen bank te wachten op hen.
Zo'n bende wannabe coolguy's uit 1ste naast me komen zitten, beetje de grote vent uithangen. Nu, 'k heb wel betere dingen te doen dan no-lifes de les te spellen, dus ik negeerde die.
Ze zaten al iedere achter m'n rug om met me te lachen haddek gezien ('k heb nl. nen bulteke op m'n rug, sommige vinden dat grappig..)

's middags, m'n maten zitten op datzelfde bankje, ik sta voor hen omdat er gene plaats meer was om te zitten.
Nu, achter die bank is de overdekte hall van het lager, en da's helemaal in glas.
middaguur = zon scheen in het glas zodat ik in de weerspiegeling alles achter me kon zien.
Soit, na ne tijdje komt er1 van die 1stejaarkes uit da bendeke m'n naam vragen enzo, ge kent da.

Op ne moment passeren ze zo paar keer, keer duwen enz.

'k begon het lichtjes beu te worden, want wat dachten die ******** wel, iemand van 4j ouder beke ambeteren.

Soit, 5min later zie ik in die weerspiegeling van't raam dat ze achter me staan, 'k denk van ja, 't is ier de moment he.

Ik draai me om, er kalmkes naartoe, de felsten bek (nen dikzaksken) op z'n schouder getikt, ie draait hem om en scheet bijna in z'n broek.
Gastje eens de les gelezen en voila.
Later kwam er 1 uit het bendeke vragen ofdat ik hen niks zou doen indien ze me gerust lieten:p.

typisch voorbeeld van felle mannen die in hun broek doen als ge u niet laat doen.

2) dit jaar, ik kwam van de les en ging naar't station.
De mensen da'k ken moesten die les (ict), niet meedoen of waren met de velo wat maakt da'k alleen naar't station wandelde.
Nu, de BSO-scholen rond mijn hogeschool hadden ook gedaan met school en d'er waren dus van die leerlingen die ook naar't station gingen.

Ben aan't wandelen, hoor nen bendeke achter me wandelen.
Opeens merk ik dat ze over mij bezig zijn, zo beetje stoere praat roepen enz.
Ik negeer hen, om dezelfde reden als bij 1.
Komen we bijna aan't station, komt 1 wijf uit da bendeke naast me lopen 'da'k vrienden zou hebben enzo'.
(waren zo'n klakskes en gabberwijven, zegt al genoeg)

Ik besluit dat het stillekes aan genoeg geweest is, en 'k zeg bij mezelf van ja, als ze in't station nog ambetant doen dan stek ik ze.

Zo gezegd zo gedaan, station binnen, bendeke doet fel.
Daar staan zo van die grote vuilbakken tegen de muur, dus ik subtiel iedere keer dichter bij de muur lopen zodat het bendeke schuin achter me ging vast komen zitten tussen ik en de muur. (en later de vuilbak).

Dom als ze zijn hebben ze niet door da'k hen insluit en hen motten ga geven.

Nu, we komen aan de vuilbak, ik stop bruusk.
Gastjes verwachtten dat niet, botsten op me.
Rapkes omgedraaid, de felsten van de hoop vastgepakt bij z'n kraag, tegen de muur gevlamd en gevraagd ofdat hij graag de vuilbak van dichter wou bekijken.

Gastje neergezet, en op m'n dooien gemak m'n weg verder gezet.
Heb er geen last meer van gehad.
De volgende dag kwamen ze van voor me in't station, ze gingen schoon in ne boogje rond me:p

Soit, vechten is dat dus nie, vermits die ******** ne jaar jonger waren.
Zo meer uitdagen omdat ze dachten een zwakke prooi te hebben, wel ze zaten er dik naast:).

Ik maak nooit spel ofzo, als ze mij beginnen uitdagen negeer ik ze dan ook.
Maar als'k echt vies ben, wat dus in bovenstaande gevallen zo niet was, dan sta ik niet in voor de gevolgen.
'k mag dan nog ne mager sprietje zijn, als ge iemand echt wilt hebben dan zult ge hem hebben ook, en hij zal't gevoeld hebben
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan