Archief - Vechten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

L0k1-

Legacy Member
1 keer moeten vechten, werd uitgedaagd en hij viel eerst aan, kreeg mot bal in mijn gezicht, rechtgeklauterd en dan schop tussen zijn benen en dan kniestoot op zijn kin. daarna trap in maag en dan werd ik weggesleurd door leerkracht.

nuja uiteindelijk er zonder straf vanaf gekomen, leerkracht zag ook dat ik alleen vocht uit uiterste nood :)


verder dan dat nog nooit terug gevochten, maarja hangt allemaal af van het moment...

lttuvix

Legacy Member
da is wel het probleem met leraren die op de speelplaats toezicht moeten houden. Je moet eens zien hoe ze dat doen.

1) ze zitten met hun gezicht naar elkaar toe, praten over koetjes en kalfjes

2) ze staan op 1 plaats en daar uitkijk te doen, terwijl hij ondertussen 75% van de speelplaats niet ziet

3) leraren wandelen met hun gezicht of naar de grond toe of in de lucht

Hoe kunnen ze zo problemen zien? bedoel als een jongen gepest of uitgelachen word terwijl de speelplaats toezicht niet eens fatsoenlijk doen...

kan onozel klinken ma ik ga zo soms eens naar scholen en kijk eens hoe het op speelplaatsen toe gaat (sinds ik communicatieve vaardigheden volg zit ik meer en meer op een plek gewoon naar mensen te kijken, zien hoe zij communiceren) is het echt geen wonder dat er zo vaak word gepest geplaagd of gevecht wordt... De kinderen die hulp nodig hebben en dan naar een leraar toe gaat krijgt dan soms nog het antwoord van "ik ben bezig kom straks terug"
toch totaal verkeerd

ChunWai.

Legacy Member
Er was zo eens een leerkracht in m'n 1-2 middelbare school die echt zot was. We zaten op zo ijzeren paaltjes en dat mochten we niet, blijkbaar kon de leerkracht een maat van me niet uitstaan en pakte zijn arm en sleurde hem er echt hard vanaf, m'n maat is zo eentje die zich niet laat doen en ging er recht voor staan, zo een paar seconden kwaad in de ogen gekeken en dan was de leerkracht weg:p Ik heb al gehoord dat hij een jongen van het eerste middelbaar had geslagen..

lttuvix

Legacy Member
C2W zei:
Er was zo eens een leerkracht in m'n 1-2 middelbare school die echt zot was. We zaten op zo ijzeren paaltjes en dat mochten we niet, blijkbaar kon de leerkracht een maat van me niet uitstaan en pakte zijn arm en sleurde hem er echt hard vanaf, m'n maat is zo eentje die zich niet laat doen en ging er recht voor staan, zo een paar seconden kwaad in de ogen gekeken en dan was de leerkracht weg:p Ik heb al gehoord dat hij een jongen van het eerste middelbaar had geslagen..

Zo had ik vroeger ook een leraar, die had driftbuien. Als de klas hem te lang zat te sollen begon die met banken te gooien, en als die u vastpakte leek het soms toch alsof em ging meppen. Ksnap soms ook weer niet hoe zulke mensen nog in het onderwijs kunnen staan, je moet orde en tucht kunnen behouden zonder agressief te worden. Vroeger werkte da nog maar nu worden de leerlingen gewoon agressiever...

pieta

Legacy Member
opt middelnaar was hier ook zo een leerkracht, het jaar voordat ik em had, had die eem meisje met een agenda geslaan, nu was da nie zo een a4 formaat, ma zo een klein dik met een hard cover, meisje moest wenen, en da is al een redelijk 'struise'...
heel die klas naar de directeur gegaan, niks van gehoord...

her jaar daarop had ik die, en 1n ekeer ind e week hadden wij die na lo, en meetsal waren wa later klaar dan de meisjes omdat we met ne grtoeter groep waren, en als er dan ene etst ofzo was duurde da meetsal wa langer...
ik kom als eerst ejongen de klas binnen, die pak mij bij mn nek en zegt: en klootzakske, dnekt ge dat u alles kutn permiteren, en duwt me op ne stoel, toen kwam 2 ander ekerels lachend de klas binnen, doet hezelfde, ene kerel begitn tegen te spreken, begon van laat me los, liet em los, leerkahct begon het bord vol te schijven, gewoon de oefeninge, stond het vol, wistte hij het bord en begon aan de volgende, ik zag ook eens een fout op het bord staan:D
ik zei de de fout, hij wisste heel het bord en zei: zelfstudie

gign kwaad zitten en zei: leer maar, want morgen ist so.

sinds toen altijd feest in zn les:)

deathsythe

Legacy Member
lol bij ons die klein mannekes da aant baskette zijn gooien altijd van int midden naar die ring, enjah, als ze pech emmen, staat diene van wiskunde te surveilleren, em pakt diene basketbal af... em legt em ergens in nen hoek, puur omdat em weet da die gastjes diene bal toch gaan pakken alstem ni weet... De leerkracht in kwestie verwijderd zich volledig van de speelplaats en houdt die klein mannen int oog, zonder dat ze het merken. Wel wa gebeurt er. Die klein manne nemen diene bal, en diene leerkracht spurt gewoon gans de koer over en pakt diene kleine me zijn kraag vast, en drukt em tegen de muur*. :D zalig, en zeker alsge weet dat nen leerkracht van rond de 60 is, en zo echt zijn principes heeft :D

*me da die kleine nog wou ontsnappen, wat duidelijk ni lukte.

omg stel u da voor da ne 60jarige gewoon spurt en achter ne kleine van 12 jaar loopt .. zaaaalig

ot nog ni gevochte, wel in de lagere school, mjah... kben wel redelijk fars, maar kweet wanneer ik moet ophoude.

hybrid

Legacy Member
pieta zei:
opt middelnaar was hier ook zo een leerkracht, het jaar voordat ik em had, had die eem meisje met een agenda geslaan, nu was da nie zo een a4 formaat, ma zo een klein dik met een hard cover, meisje moest wenen, en da is al een redelijk 'struise'...
heel die klas naar de directeur gegaan, niks van gehoord...

her jaar daarop had ik die, en 1n ekeer ind e week hadden wij die na lo, en meetsal waren wa later klaar dan de meisjes omdat we met ne grtoeter groep waren, en als er dan ene etst ofzo was duurde da meetsal wa langer...
ik kom als eerst ejongen de klas binnen, die pak mij bij mn nek en zegt: en klootzakske, dnekt ge dat u alles kutn permiteren, en duwt me op ne stoel, toen kwam 2 ander ekerels lachend de klas binnen, doet hezelfde, ene kerel begitn tegen te spreken, begon van laat me los, liet em los, leerkahct begon het bord vol te schijven, gewoon de oefeninge, stond het vol, wistte hij het bord en begon aan de volgende, ik zag ook eens een fout op het bord staan:D
ik zei de de fout, hij wisste heel het bord en zei: zelfstudie

gign kwaad zitten en zei: leer maar, want morgen ist so.

sinds toen altijd feest in zn les:)

ni moeilijk da ge hoort da er leerkrachten worden bedreigd en neergestoken :p

geen last van bij ons alleen leerkrachten die maar al te graag in decoltés kijken en zodus ook subjectief zijn bij mondelingen en regeltjes.

de Waaslandwolf

Legacy Member
Nog nooit echt gevochten, wel al een paar man tegen de grond gewerkt, nooit zelf begonnen weliswaar. Ik heb vroeger een paar jaar Aikido gedaan, en er zijn een paar reflexen blijven steken. Been vastpakken en een beetje hoger heffen als ze shotten of gewoon meedraaien als ze op u afkomen gelopen en ze een klein extra zetje geven is wel eens grappig. ^^

Dennoman

Legacy Member
Eh... yeah, ik heb ene keer "gevochten". Kerel had me bedreigd, ging met vuisten gebald staan en toen heb ik hem een stamp op het weke stuk tussen zijn ballen en reet gegeven.
Is in elkaar gestuikt en beginnen te janken.
-smile- ^^
Verder ben ik er btw principieel tegen, maar hey, ik ben geen devote kwezel ofzo, dus ik laat me ni aframmelen :p

ng

Legacy Member
hybrid zei:
geen last van bij ons alleen leerkrachten die maar al te graag in decoltés kijken en zodus ook subjectief zijn bij mondelingen en regeltjes.

:offtopic:

"meisjes, korte rok, diepe decoleté en een straffe push-up. Jongens, ja goe leren é"

Geen last gehad van overaggresieve leerkrachten.
Al is het wel waar dat de meeste leerkrachten totaal niet zien wat er gebeurt op de speelplaats.
In mijn vroegere middelbare school is er wel eens letterlijk iemand over de reling gesmeten en een halve meter lager gevallen.
Leerkrachten hebben nooit gereageerd.

Chickenlal

Legacy Member
Ik heb zelf nog nooit gevochten, ik kan heel veel verdragen...

Maar ik ben bang van mezelf als het ooit eens zo ver komt dat ze me over de streep krijgen, omdat ik niet weet tot wat ik in staat ben op zo'n moment en als iemand me zo ver krijg denk ik dat ik volledig tilt sla en iemand kan vermoorden :p

1 keer nipt geweest toen er ene zeker een half uur ambetant zat te doen, en toen ik het voelde koken in men lichaam ben ik wijselijk naar huis gegaan omdat ik hem anders ging doodslaan. Toen ik begon te denken om een glas in zen muil te slaan als hij zen bakkes niet hield ben ik weg gegaan :p

ChunWai.

Legacy Member
deathsythe zei:
lol bij ons die klein mannekes da aant baskette zijn gooien altijd van int midden naar die ring, enjah, als ze pech emmen, staat diene van wiskunde te surveilleren, em pakt diene basketbal af... em legt em ergens in nen hoek, puur omdat em weet da die gastjes diene bal toch gaan pakken alstem ni weet... De leerkracht in kwestie verwijderd zich volledig van de speelplaats en houdt die klein mannen int oog, zonder dat ze het merken. Wel wa gebeurt er. Die klein manne nemen diene bal, en diene leerkracht spurt gewoon gans de koer over en pakt diene kleine me zijn kraag vast, en drukt em tegen de muur*. :D zalig, en zeker alsge weet dat nen leerkracht van rond de 60 is, en zo echt zijn principes heeft :D

*me da die kleine nog wou ontsnappen, wat duidelijk ni lukte.

omg stel u da voor da ne 60jarige gewoon spurt en achter ne kleine van 12 jaar loopt .. zaaaalig

ot nog ni gevochte, wel in de lagere school, mjah... kben wel redelijk fars, maar kweet wanneer ik moet ophoude.

Zalig is dat bv Paris Hilton in het gevang zit. Dat wat jij verteld is gewoon een domme leerkracht die volgend jaar op pensioen gaat en toch nog ff idioot wil doen.:p
hybrid zei:
ni moeilijk da ge hoort da er leerkrachten worden bedreigd en neergestoken :p

geen last van bij ons alleen leerkrachten die maar al te graag in decoltés kijken en zodus ook subjectief zijn bij mondelingen en regeltjes.

Zo hebben we ook eentje, van po. Ook al is het de lelijkste meid van de school, ze heeft een beetje borsten en is nogal sletterig en daarom krijgt ze ook altijd een 10. De rest van de meisjes krijgen ook altijd 9,5 of 10, zo heeft is een maat van me toen hij een 5 kreeg gezegd van "Seg meneer, als ik tette had had ik wel een 10 gekrege eh?", de leraar begon over een ander onderwerp.. typisch^^

Gregoire2007

Legacy Member
Leerkrachten hebben het echt niet simpel hoor. Zéér onderschat beroep !

[TFT]Poky

Legacy Member
misschien die leerkrachten in sommige scholen in grootsteden.

Maar op de meeste plaatsen ... hebben ze het simpel genoeg naar mijn mening

spray-bunny

Legacy Member
Mss al 1 of 2 keer gevochten, als ik me erg bedreigd voel. En telkens gewonnen^^.

Maar vechten is ongelooflijk zielig en een uiting van mentale zwakte, daarom start ik nooit een gevecht. Ik win liever met rationale argumenten (saaai:x ).

[TFT]Poky

Legacy Member
waarom is vechten zielig, vechten is een natuurlijke reactie.

Vechten gewoon zonder reden is idd vrij zielig

Phoen!x

Legacy Member
Wat een marginale leerkrachten. :eek:
Wij hebben enkel ene die meisjes lastigvalt voor de rest redelijk normale als ik da vergelijk met jullie. :oink:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan