Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op een fuif bv. staat er altijd wel iemand bij hé.Pilatus zei:wat zitten sommigen hier altijd te zeggen over strafblad oO, als het 1 tegen 1 is, of er meerdere waar niemand anders bij is en jij wordt eerst geslagen, probeer dat maar eens aan te tonen

dreet'n zei:Op een fuif bv. staat er altijd wel iemand bij hé.![]()
. Want meestal zijn het vrienden van één van de twee vechtersbazen.

Ook geen spijt van op zijn neus te slaan? En was die gast ouder of jonger dan jou?BioNiC zei:Een keer totaal onverwacht een vuist recht in m'n maag gekregen van een kerel dat ik nog nooit gezien had. Hij had nog maar goed en wel geslaan, hoor ik een opeens een meisje "TIS DEN DIENEN NIE!"
Ik zat half uitgezakt op de grond en die kerel wist precies niet goed hoe hij moest reageren. Uiteindelijk kwam hij toch naar me toe en probeerde hij me recht te trekken om zich te verontschuldigen.
Ik zat met m'n gezicht naar beneden en probeerde te herpakken. Uiteindelijk rechtgesprongen en recht op z'n neus gemot en daarna wild beginnen schoppen. Uiteindelijk heeft iemand me van hem weggetrokken.
Achteraf had ik wel spijt dat ik nog zo op die kerel had zitten schoppen.
Anders nog nooit iets moeten incasseren
1 keer bijna verkeerd afgelopen toen ik 4 uur 's nachts op weg naar huis 3 luidruchtige kerels tegenkwam.
De magerste en kleinste van de 3 vond het opeens blijkbaar nodig om te beginnen duwen en fel te doen.
Ik ben kalm gebleven en gelukkig een gevecht kunnen vermijden doordat de breedste zo sympathiek was om te zeggen van "Komaan, laat die gast met rust". Aan alle 3 een hand gegeven en dan maar vlug aangezet.
Als ik had beginnen terug duwen had het zeker weten anders (en in mijn nadeel) afgelopen.![]()
dreet'n zei:Ook geen spijt van op zijn neus te slaan? En was die gast ouder of jonger dan jou?
Dude87 zei:als de politie ruzie zoekt en ge zijt 18+ dan ist slikken achteraf vo de kosten van de verwondingen da ge hebt toegebracht![]()
BioNiC zei:Een keer totaal onverwacht een vuist recht in m'n maag gekregen van een kerel dat ik nog nooit gezien had. Hij had nog maar goed en wel geslaan, hoor ik een opeens een meisje "TIS DEN DIENEN NIE!"
Ik zat half uitgezakt op de grond en die kerel wist precies niet goed hoe hij moest reageren. Uiteindelijk kwam hij toch naar me toe en probeerde hij me recht te trekken om zich te verontschuldigen.
Ik zat met m'n gezicht naar beneden en probeerde te herpakken. Uiteindelijk rechtgesprongen en recht op z'n neus gemot en daarna wild beginnen schoppen. Uiteindelijk heeft iemand me van hem weggetrokken.
Achteraf had ik wel spijt dat ik nog zo op die kerel had zitten schoppen.
Anders nog nooit iets moeten incasseren
1 keer bijna verkeerd afgelopen toen ik 4 uur 's nachts op weg naar huis 3 luidruchtige kerels tegenkwam.
De magerste en kleinste van de 3 vond het opeens blijkbaar nodig om te beginnen duwen en fel te doen.
Ik ben kalm gebleven en gelukkig een gevecht kunnen vermijden doordat de breedste zo sympathiek was om te zeggen van "Komaan, laat die gast met rust". Aan alle 3 een hand gegeven en dan maar vlug aangezet.
Als ik had beginnen terug duwen had het zeker weten anders (en in mijn nadeel) afgelopen.![]()
bloodoo zei:hier ga je toch goed in de fout vind ik.Door dat meisje dat te horen roepen wist je dat het om een misverstand ging,daarbij ging die gast zich excuseren bij u en dan ben jij zo laag om die gast aan te vallen.Ipv man te zijn en het misverstand uit te praten.
hybrid zei:bullshit. die moet maar ni gelijk nen debiel op u aflopen en u een mot geven
bloodoo zei:och als je altijd zo gaat reageren ga je constant mogen staan duwen,trekken en vechten.zet er u gewoon boven en aanvaard dat het om een misverstand ging.of zijn de egotjes gewoon veel te groot voor zoiets?
1 of andere retard komt op een feestje en slaagt u ineens in u maag da ge bena op de grond ligt, en gij gaat zeggen ah tis niks misverstandje moet kunnen ,knap zehybrid zei:1 of andere retard komt op een feestje en slaagt u ineens in u maag da ge bena op de grond ligt, en gij gaat zeggen ah tis niks misverstandje moet kunnen ,knap ze
Voorstander van het oog om oog, tand om tand-principe?hybrid zei:1 of andere retard komt op een feestje en slaagt u ineens in u maag da ge bena op de grond ligt, en gij gaat zeggen ah tis niks misverstandje moet kunnen ,knap ze
bloodoo zei:tkan misschien opluchten maar je merkt toch zelf dat het eigenlijk fout is? niet?
bloodoo zei:tkan misschien opluchten maar je merkt toch zelf dat het eigenlijk fout is? niet?