Archief - Vechten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Th0masSss

Legacy Member
@Cheval: Tja, als er mij zo ene uitdaagt die had het ook zitten... Gij kon er nix aan doen, ma uwe maat zijn eigen sculd imo.

Al paar keer ruzie gehad, ma als de politie zich moeit en ge zijt +18 ist toch ff slikken.

Crashtestdummy

Legacy Member
als de politie ruzie zoekt en ge zijt 18+ dan ist slikken achteraf vo de kosten van de verwondingen da ge hebt toegebracht :sop:

Dreetn

Legacy Member
Daarom ben ik toch zo happy dat ik nog geen 18 ben... ;)

Niet dat ik ooit al heb gevochten, maar moest er het ooit van komen en een 18+ slaat mij dan zou ik roch direct naar de flikken gaan.

btw, bestaat zoiets als 'slagen en verwondigen toebrengen met voorbedachte rade'?

Pilatus

Legacy Member
wat zitten sommigen hier altijd te zeggen over strafblad oO, als het 1 tegen 1 is, of er meerdere waar niemand anders bij is en jij wordt eerst geslagen, probeer dat maar eens aan te tonen

Dreetn

Legacy Member
Pilatus zei:
wat zitten sommigen hier altijd te zeggen over strafblad oO, als het 1 tegen 1 is, of er meerdere waar niemand anders bij is en jij wordt eerst geslagen, probeer dat maar eens aan te tonen
Op een fuif bv. staat er altijd wel iemand bij hé. ;)

Gentille

Legacy Member
dreet'n zei:
Op een fuif bv. staat er altijd wel iemand bij hé. ;)

Dan moet je wel al iemand hebben die onpartijdig is :p. Want meestal zijn het vrienden van één van de twee vechtersbazen.

BioNiC

Legacy Member
Een keer totaal onverwacht een vuist recht in m'n maag gekregen van een kerel dat ik nog nooit gezien had. Hij had nog maar goed en wel geslaan, hoor ik een opeens een meisje "TIS DEN DIENEN NIE!"

Ik zat half uitgezakt op de grond en die kerel wist precies niet goed hoe hij moest reageren. Uiteindelijk kwam hij toch naar me toe en probeerde hij me recht te trekken om zich te verontschuldigen.

Ik zat met m'n gezicht naar beneden en probeerde te herpakken. Uiteindelijk rechtgesprongen en recht op z'n neus gemot en daarna wild beginnen schoppen. Uiteindelijk heeft iemand me van hem weggetrokken.

Achteraf had ik wel spijt dat ik nog zo op die kerel had zitten schoppen.

Anders nog nooit iets moeten incasseren

1 keer bijna verkeerd afgelopen toen ik 4 uur 's nachts op weg naar huis 3 luidruchtige kerels tegenkwam.
De magerste en kleinste van de 3 vond het opeens blijkbaar nodig om te beginnen duwen en fel te doen.
Ik ben kalm gebleven en gelukkig een gevecht kunnen vermijden doordat de breedste zo sympathiek was om te zeggen van "Komaan, laat die gast met rust". Aan alle 3 een hand gegeven en dan maar vlug aangezet. :)

Als ik had beginnen terug duwen had het zeker weten anders (en in mijn nadeel) afgelopen. :p

Dreetn

Legacy Member
BioNiC zei:
Een keer totaal onverwacht een vuist recht in m'n maag gekregen van een kerel dat ik nog nooit gezien had. Hij had nog maar goed en wel geslaan, hoor ik een opeens een meisje "TIS DEN DIENEN NIE!"

Ik zat half uitgezakt op de grond en die kerel wist precies niet goed hoe hij moest reageren. Uiteindelijk kwam hij toch naar me toe en probeerde hij me recht te trekken om zich te verontschuldigen.

Ik zat met m'n gezicht naar beneden en probeerde te herpakken. Uiteindelijk rechtgesprongen en recht op z'n neus gemot en daarna wild beginnen schoppen. Uiteindelijk heeft iemand me van hem weggetrokken.

Achteraf had ik wel spijt dat ik nog zo op die kerel had zitten schoppen.

Anders nog nooit iets moeten incasseren

1 keer bijna verkeerd afgelopen toen ik 4 uur 's nachts op weg naar huis 3 luidruchtige kerels tegenkwam.
De magerste en kleinste van de 3 vond het opeens blijkbaar nodig om te beginnen duwen en fel te doen.
Ik ben kalm gebleven en gelukkig een gevecht kunnen vermijden doordat de breedste zo sympathiek was om te zeggen van "Komaan, laat die gast met rust". Aan alle 3 een hand gegeven en dan maar vlug aangezet. :)

Als ik had beginnen terug duwen had het zeker weten anders (en in mijn nadeel) afgelopen. :p
Ook geen spijt van op zijn neus te slaan? En was die gast ouder of jonger dan jou?

BioNiC

Legacy Member
dreet'n zei:
Ook geen spijt van op zijn neus te slaan? En was die gast ouder of jonger dan jou?

Nee, het was zeer laf van hem om me op zo'n manier aan te vallen en ik was enorm kwaad. Wat wel ergens te begrijpen valt denk ik...
Als ik niks had terug gedaan ging hij er achteraf ook zeker om gelachen hebben met z'n vrienden. Ik heb hem gewoon deftig op z'n plaats gezet. En ik kan je verzekeren, z'n vrienden waren muisstil.

Hij zag er mijn leeftijd uit. Mss iets ouder, ik zou hem eigenlijk niet meer herkennen denk ik. Het ging allemaal zo snel.

Th0masSss

Legacy Member
Dude87 zei:
als de politie ruzie zoekt en ge zijt 18+ dan ist slikken achteraf vo de kosten van de verwondingen da ge hebt toegebracht :sop:

Tja, imo verdiende die da. En heb da achteraf zonder probleem betaald.

bloodoo

Legacy Member
BioNiC zei:
Een keer totaal onverwacht een vuist recht in m'n maag gekregen van een kerel dat ik nog nooit gezien had. Hij had nog maar goed en wel geslaan, hoor ik een opeens een meisje "TIS DEN DIENEN NIE!"

Ik zat half uitgezakt op de grond en die kerel wist precies niet goed hoe hij moest reageren. Uiteindelijk kwam hij toch naar me toe en probeerde hij me recht te trekken om zich te verontschuldigen.

Ik zat met m'n gezicht naar beneden en probeerde te herpakken. Uiteindelijk rechtgesprongen en recht op z'n neus gemot en daarna wild beginnen schoppen. Uiteindelijk heeft iemand me van hem weggetrokken.

Achteraf had ik wel spijt dat ik nog zo op die kerel had zitten schoppen.

Anders nog nooit iets moeten incasseren

1 keer bijna verkeerd afgelopen toen ik 4 uur 's nachts op weg naar huis 3 luidruchtige kerels tegenkwam.
De magerste en kleinste van de 3 vond het opeens blijkbaar nodig om te beginnen duwen en fel te doen.
Ik ben kalm gebleven en gelukkig een gevecht kunnen vermijden doordat de breedste zo sympathiek was om te zeggen van "Komaan, laat die gast met rust". Aan alle 3 een hand gegeven en dan maar vlug aangezet. :)

Als ik had beginnen terug duwen had het zeker weten anders (en in mijn nadeel) afgelopen. :p

hier ga je toch goed in de fout vind ik.Door dat meisje dat te horen roepen wist je dat het om een misverstand ging,daarbij ging die gast zich excuseren bij u en dan ben jij zo laag om die gast aan te vallen.Ipv man te zijn en het misverstand uit te praten ga je gewoon kloppen omdat je een klop hebt gehad.

hybrid

Legacy Member
bloodoo zei:
hier ga je toch goed in de fout vind ik.Door dat meisje dat te horen roepen wist je dat het om een misverstand ging,daarbij ging die gast zich excuseren bij u en dan ben jij zo laag om die gast aan te vallen.Ipv man te zijn en het misverstand uit te praten.

bullshit. die moet maar ni gelijk nen debiel op u aflopen en u een mot geven

bloodoo

Legacy Member
hybrid zei:
bullshit. die moet maar ni gelijk nen debiel op u aflopen en u een mot geven

och als je altijd zo gaat reageren ga je constant mogen staan duwen,trekken en vechten.zet er u gewoon boven en aanvaard dat het om een misverstand ging.of zijn de egotjes gewoon veel te groot voor zoiets?

hybrid

Legacy Member
bloodoo zei:
och als je altijd zo gaat reageren ga je constant mogen staan duwen,trekken en vechten.zet er u gewoon boven en aanvaard dat het om een misverstand ging.of zijn de egotjes gewoon veel te groot voor zoiets?

:rofl: 1 of andere retard komt op een feestje en slaagt u ineens in u maag da ge bena op de grond ligt, en gij gaat zeggen ah tis niks misverstandje moet kunnen ,knap ze

bloodoo

Legacy Member
hybrid zei:
:rofl: 1 of andere retard komt op een feestje en slaagt u ineens in u maag da ge bena op de grond ligt, en gij gaat zeggen ah tis niks misverstandje moet kunnen ,knap ze

inderdaad
tis niet datk daarom niet kwaad ofzo zou zijn maar ik zou idd zo reageren.Je weet helemaal niet de reden waarom hij heeft geslaan,voor hetzelfde was zijn vriending mss ver verkracht en kwam hij die een lesje leren.hij had de verkeerde en ik mocht het bekopen.tough life... maar kga hem er zeker niet voor aanvallen.En dat hij dan nog voor je staat om zich te verontschuldigen!!!

ng

Legacy Member
²
hybrid


Zelf al is het een misverstand, op het moment zelf kook je toch.
En dan terugslaan opluchten.

bloodoo

Legacy Member
tkan misschien opluchten maar je merkt toch zelf dat het eigenlijk fout is? niet?

de Waaslandwolf

Legacy Member
hybrid zei:
:rofl: 1 of andere retard komt op een feestje en slaagt u ineens in u maag da ge bena op de grond ligt, en gij gaat zeggen ah tis niks misverstandje moet kunnen ,knap ze
Voorstander van het oog om oog, tand om tand-principe?

Zo beginnen oorlogen dus, tard.

ng

Legacy Member
bloodoo zei:
tkan misschien opluchten maar je merkt toch zelf dat het eigenlijk fout is? niet?

"turn the other cheek"


Daarna zou ik misschien beseffen van, "shit ik had dat niet moeten doen".

Maar als je daarjuist een 'plash up a bakkes" hebt gekregen, denk ik niet dat je dan daaraan denkt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan