Pilatus
Legacy Member
de Waaslandwolf zei:Voorstander van het oog om oog, tand om tand-principe?
Zo beginnen oorlogen dus, tard.
omg :ironic: , ge hebt wel duidelijk verschillen he
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
de Waaslandwolf zei:Voorstander van het oog om oog, tand om tand-principe?
Zo beginnen oorlogen dus, tard.
bloodoo zei:inderdaad
tis niet datk daarom niet kwaad ofzo zou zijn maar ik zou idd zo reageren.Je weet helemaal niet de reden waarom hij heeft geslaan,voor hetzelfde was zijn vriending mss ver verkracht en kwam hij die een lesje leren.hij had de verkeerde en ik mocht het bekopen.tough life... maar kga hem er zeker niet voor aanvallen.En dat hij dan nog voor je staat om zich te verontschuldigen!!!

bloodoo zei:och als je altijd zo gaat reageren ga je constant mogen staan duwen,trekken en vechten.zet er u gewoon boven en aanvaard dat het om een misverstand ging.of zijn de egotjes gewoon veel te groot voor zoiets?
de Waaslandwolf zei:Voorstander van het oog om oog, tand om tand-principe?
Zo beginnen oorlogen dus, tard.
man man wat een achterlijke vergelijking is da.
BioNiC zei:Ik denk niet dat je echt beseft hoe hard een slag in je maag aankomt als je dit niet verwacht. Hij had dus ook alle tijd om me perfect mee te hebben. Ik was totaal van de kaart en moest serieus happen achter lucht. En als jij je hierna dan nog kalm kan houden chapeau. Maakt mij dat een slecht mens? Tja so be it ...
Dan denken we niet gelijk. En is het niet laf van hem om mij op zo'n manier aan te vallen?
Ik kan ook moeilijk volledig de situatie schetsen. Maar ik hoorde ook kerels lachen nadat dat meisje had geroepen. Ik veronderstel dat dit zijn vrienden waren. Er was wat weg en weer geroep en tja die kerel wist niet hoe hij moest reageren. Uiteindelijk kwam hij dus toch kijken hoe het met me was. Maar zoals ik al zei, als ik mooi niks had gedaan gingen ze achterna zeker es goed gelachen hebben achter mijn rug. Ik heb hem gewoon deftig op z'n plaats gezet.
[TFT]Poky;8798518 zei:was da nu al die zever, als iemand u random in u maag slaagt dan gaat gij gewoon zeggen : ahja tis niks ge hebt u gewoon vergist?
Heeft niks met ego te maken, maar als iemand mij gewoon slaagt dan kan die er zeker van zijn dat hij een mep terug krijgt hoor.
Noem het wat ge wilt, ik vind dit de normaalste zaak.
) maakt niet uit, het mag volgens de wetBioNiC zei:Ik denk niet dat je echt beseft hoe hard een slag in je maag aankomt als je dit niet verwacht. Hij had dus ook alle tijd om me perfect mee te hebben. Ik was totaal van de kaart en moest serieus happen achter lucht.
Nightmar3 zei:Al vele bijna vecht situaties meegemaakt, maar nooit zelf slaag gekregen/gegeven...
Meestal wel zatlappe die agressief worde omdat ze iets verkeerd verstaan of gwn boel willen zoeken...
Bv.
Zitten ik en 3 maten op cafe (was heel druk eigenlijk), en we staan zo wat vanachter, juist naast de wc deur.
Gaat er zo iemand naar binnen, doet m'n maat vriendelijk de deur open en zegt goeiedag (ie was wel zelf al was beschonken..) en hij komt in ruzie met die kerel, gaat die achter zijn vriend, beginnen ze wat uittelokken, gwn uit het cafe weggegaan.
Een uur nadien ofzo, gaan we allemaal naar onze fiets beetje verder, komen we die 2 zelfde kerels terug tegen aan de markt, begint er 1 weer wat fel te praten, en m'n maat kon natuurlijk zijn bek niet houde, begint zowat terug fel te doen, dan zijn er 1 of 2 slagen gegeven door beide, stapte we met z'n 3e van onze fiets en zijn ze snel weggelopen... nooit meer gezien of gehoord.
Of gewoon, nachtje stappen, we gaan naar huis, komen we net uit het café zing ik en een maat nog zoeen liedje mee. Staat iemand aan de kickertafel (goed zat) en dacht dat ik iets tege hem zei.
Hij: "scheelt er iets?"
Ik: "Nee nee, kwas gwn wa aant meezinge"
Hij: "jama tscheelt iets e"
Ik: "nee jong, laat me gerust"
wij gaan met ons 4-5e naar buite, komt hij achter me gewandeld met groot lawaai en zo wat dreigen, ben gwn rustig rond de fietsen naar de barmannen gewandeld, die hebben hem dan maar ff gezegt om het rustig te houden of buiten, hij heeft zich nadien dan ook nog verontschuldigd tegenover een maat voor de overlast.
Of eens een 3e voorval (zelfste cafe) zitten we zo boven op de bankjes, ik en een maat, gwn wat te drinke prate enzo. Komen zo 3 kerels naast ons zitten, 1 zat, 2 redelijk verstandig maar eerst zowat lachen omdat die kerel zat wat.
Begint ie zowat ambetant te doen.
Hij: "yo, oe ist"
Ik: "aja goed he, en oe is da nog me jou.."
Hij: "da zou je wille wete he"
Ik: "welja, eiglik niet matoch"
Hij: "vawaar zijde en wa komde ier doen"
Ik: "(erges plaats zegge aan de andere kant vant stad) en gwn pintje drinke"
Hij: "aja als er iet is moejt ma zegge e"
Ik: "ma der is nix dusja"
En begint ie nog wa dronkemans praat te doen, ma zo heletijd feller en feller, en z'n 2 mate moeste er eerst om lache omda tie zowa ambetant deed, maar vroegen hem dan toch om mee naar huis tegaan, ie wou wel niet, dan krijgen ze em uiteindelijk toch mee.
Ik en m'n maat dan zo naar elkaar kijken van, faaak wa is me da hiere.
En zo 5sec nadien komt die zo trug nabove om wa stoer te doen van kom na buite enzo, dan z'n 2 mate em maar naar benede meegetrokke...
Hoh ja,best wel al veel van die situaties. Meestal wel zo van die dronkemans johnies.
Khou er me het liefste ver vanweg, gwn negeren en/of wegstappen/rijden.
Edit: Owja, was zoeens maat vanme in elkaar geklopt op een lokaal fuif hierzo, en een maat van ons wou die kerels wel terug pakke omwa ze gedaan hadde, ma viavia hadden die da teweten gekomen (was bendetje van 7-8 man, rond de 16-17 jaar ofzo) en de dag nadien stonden ze hem aan de bus op te wachte, wat stoer doen, m'n maat is verstandig naar huis gegaan.
Passeer ik zo nadien rustig de bushalte waar ze nog stonden stoer te doen, beginnen ze mij was uittelokken, maar heb er niet veel op gereageerd, maar had wel gehoord dat ze de dag nadien terug ginge er staan, en er op kloppe vanaf ie erafkwam.
Direct naar hem geweest en dan savonds nog naar de flikke geweest, gewoon alles uitgelegt (ze hadde al van ze gehoord van het fuif 2dage vodien) en dag nadien stond er 1 combi (weggestoken in een wijk) en 2 agenten in burger rondom de plaats, kwamen wij zo aan de bus, komen zij zowa stoer doen, wij gwn doorgelopen naar huis, 2minutjes nadien, combi + 2 burger agenten ernaartoe, vragen wat er scheelde en namen genoteerd enzo.
Sindsdien zijn ze tamelijk rustig en beleeft.
=> GoodJob politie!
gamertech zei:ze was het pak slaag waard![]()