Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pietje frietje zei:Wat we wel zouden kunnen gedaan hebben is, moeten ze echt willen vechten hebben, de leider uitschakelen met kniestoot in maag. Durft de rest niets meer doen.
.
blacky zei:Sterk zijn heeft er niets mee te maken.
Het enige wat een verschil geeft is het gewicht van beide, de massa die je meegeeft in een slag. Heb al genoeg keer gevochten tegen kerels die dubbel zo breed zijn als mij. Slagen incasseren zal moeilijker zijn voor mij, maar wil dit zeggen dat ik niet kan winnen? buep wrong anwser.

blacky zei:totaal niet.

Hmgrwngd zei:Bwa, in het lunapark stond er een boksbal; het viel me op dat hoe dikker een persoon was, hoe harder hij kon slaan.![]()
cclherreman zei:Iemand neersteken omdat hij steelt is een stapje te ver niet? Terugpakken çava vo mij, ma dan wel op een even 'harde'/'zachte' manier..
pieta zei:hard slaan heeft verschillende factoren, ge hebt gewicht wat ge achter een slag hebt,, dus meer gewivht erahcter = hardere slag, en dan hebt ge nog de mensen waarbij een harde slag van bij de geboorte derin zit...
imo: 'winnen' met vechten heeft dnek ik veel te maken met geluk en zelfzekerheid, naarmate ook met ervaring...

Dirty fighting helpt ook.pieta zei:imo: 'winnen' met vechten heeft dnek ik veel te maken met geluk en zelfzekerheid, naarmate ook met ervaring...
Hmgrwngd zei:Bwa, om eerlijk te zijn vind ik het volgens de logica ook onzin hoor; normaal gezien moet techniek, behendigheid enz. belangrijker zijn;
maar mij valt het toch op dat dikke mensen niet rap neergaan.
Bewijs ? Sopranos, seizoen 4, aflevering 9
Ralphie: (to Tony) What are you, a vegetarian? You eat beef and sausage by the carload!
Hmgrwngd zei:Bwa, om eerlijk te zijn vind ik het volgens de logica ook onzin hoor; normaal gezien moet techniek, behendigheid enz. belangrijker zijn;
maar mij valt het toch op dat dikke mensen niet rap neergaan.
Bewijs ? Sopranos, seizoen 4, aflevering 9
Ralphie: (to Tony) What are you, a vegetarian? You eat beef and sausage by the carload!
[TFT]Poky;8806045 zei:idd in K1 ziet ge zwaardere mannen vechten, en die toch neergaan na nen deftige tik terwijl andere blijven incasseren.
Bv. de Mirko, zalige vechter maar heeft een "glazen" kin. Heeft zo al een paar gevechten verassend verloren

Ni als ge't ineens goed doet.Stimpy zei:ma dan pakke ze u later wel terug zenne
[TFT]Poky;8806094 zei:En voor zware tegen lichte vechters moet ge is Kaoklai vs. mighty mo op youtube bezien![]()
cclherreman zei:Had ik nog niet gezien! Thx!