Archief - Vechten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ng

Legacy Member
Als ze u vasthebben kunnen ze dat gewicht gebruiken. Maar als hun uithouding niets waard is, kunnen ze ervan hebben als je het slim speelt.

Tapijt

Legacy Member
pietje frietje zei:
Wat we wel zouden kunnen gedaan hebben is, moeten ze echt willen vechten hebben, de leider uitschakelen met kniestoot in maag. Durft de rest niets meer doen.


da zijn geen beeste ze XD
alsdaar 15 man rond ulle 2 staat en gij geeft ene ne kniestoot
dan gaat gij van 14 man slaag krijge das het ENIGE verschil :p .

en ne leider da besta ne, de grootsten bek hebbe da besta wel ;)

Boukreev

Legacy Member
blacky zei:
Sterk zijn heeft er niets mee te maken.
Het enige wat een verschil geeft is het gewicht van beide, de massa die je meegeeft in een slag. Heb al genoeg keer gevochten tegen kerels die dubbel zo breed zijn als mij. Slagen incasseren zal moeilijker zijn voor mij, maar wil dit zeggen dat ik niet kan winnen? buep wrong anwser.

ja, in een straatgevecht is het de techniek die het verschil maakt :ironic:


zie mijn vorige post, zegge da sterk zijn er niets mee te make eeft is dikke zever

ma ge zegt et zelf: iemand met meer massa is algemeen gesproke veel sterker, dus volgt het eruit

NSA.Rhinox

Legacy Member
Als ge er ene van een groepje met veel geweld/show neerhaalt dan gaat de rest ofwel goe bevriend moeten zijn met die kerel, ofwel goe zot, ofwel goe onder invloed van drugs/alcool zijn. Da's een stukje psychologie over eigenbehoud. :)

Nuja, maak u geen illusies. Als ze u moeten hebben, dan zullen ze u hebben, of ge nu kunt vechten of niet.

pieta

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Bwa, in het lunapark stond er een boksbal; het viel me op dat hoe dikker een persoon was, hoe harder hij kon slaan. ;)

hard slaan heeft verschillende factoren, ge hebt gewicht wat ge achter een slag hebt,, dus meer gewivht erahcter = hardere slag, en dan hebt ge nog de mensen waarbij een harde slag van bij de geboorte derin zit...

imo: 'winnen' met vechten heeft dnek ik veel te maken met geluk en zelfzekerheid, naarmate ook met ervaring...

SilentSpring

Legacy Member
cclherreman zei:
Iemand neersteken omdat hij steelt is een stapje te ver niet? Terugpakken çava vo mij, ma dan wel op een even 'harde'/'zachte' manier..

da miss wel, tenzij die inbreker ook nen mes vastheeft, dan moogt ge imo gelijke wapens hanteren.

Hmgrwngd

Legacy Member
pieta zei:
hard slaan heeft verschillende factoren, ge hebt gewicht wat ge achter een slag hebt,, dus meer gewivht erahcter = hardere slag, en dan hebt ge nog de mensen waarbij een harde slag van bij de geboorte derin zit...

imo: 'winnen' met vechten heeft dnek ik veel te maken met geluk en zelfzekerheid, naarmate ook met ervaring...

Bwa, om eerlijk te zijn vind ik het volgens de logica ook onzin hoor; normaal gezien moet techniek, behendigheid enz. belangrijker zijn;
maar mij valt het toch op dat dikke mensen niet rap neergaan.

Bewijs ? Sopranos, seizoen 4, aflevering 9 :p
Ralphie: (to Tony) What are you, a vegetarian? You eat beef and sausage by the carload!

GMotha

Legacy Member
pieta zei:
imo: 'winnen' met vechten heeft dnek ik veel te maken met geluk en zelfzekerheid, naarmate ook met ervaring...
Dirty fighting helpt ook.
Een goede grabbel naar de cojones en't is fini.

ng

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Bwa, om eerlijk te zijn vind ik het volgens de logica ook onzin hoor; normaal gezien moet techniek, behendigheid enz. belangrijker zijn;
maar mij valt het toch op dat dikke mensen niet rap neergaan.

Bewijs ? Sopranos, seizoen 4, aflevering 9 :p
Ralphie: (to Tony) What are you, a vegetarian? You eat beef and sausage by the carload!

Niet iedereen heeft karate of een andere gevechtssport gedaan.
Bijgevolg, meeste mensen hebben die techniek niet.

pieta

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Bwa, om eerlijk te zijn vind ik het volgens de logica ook onzin hoor; normaal gezien moet techniek, behendigheid enz. belangrijker zijn;
maar mij valt het toch op dat dikke mensen niet rap neergaan.

Bewijs ? Sopranos, seizoen 4, aflevering 9 :p
Ralphie: (to Tony) What are you, a vegetarian? You eat beef and sausage by the carload!

imja, ik heb het dan vooral over 'gewone' mensen die ruzie krijgen, als ge ne boxer tegen jumperX laat vechten ist redelijk voorspelbaar wie het eerste gaat neerliggen...

ma dikke mensen nie rapper neergaan? vb kickboxer : jerome le banner: beest van een kerel, ma krijg em een geoei tik tegen zn kin: ligt em zoiezo neer..

hangt dnek ik gewoon van persoon tot persoon af...

[TFT]Poky

Legacy Member
idd in K1 ziet ge zwaardere mannen vechten, en die toch neergaan na nen deftige tik terwijl andere blijven incasseren.

Bv. de Mirko, zalige vechter maar heeft een "glazen" kin. Heeft zo al een paar gevechten verassend verloren

pieta

Legacy Member
[TFT]Poky;8806045 zei:
idd in K1 ziet ge zwaardere mannen vechten, en die toch neergaan na nen deftige tik terwijl andere blijven incasseren.

Bv. de Mirko, zalige vechter maar heeft een "glazen" kin. Heeft zo al een paar gevechten verassend verloren

Buakaw Por Pramuk, zo een kleine en smalle kerel, ma neergaan doet em nie:D

[TFT]Poky

Legacy Member
heeft nog nooit op KO verloren in zijn prof carriere denk ik :)

K1 world max das -70 kg zeker? :)

En voor zware tegen lichte vechters moet ge is Kaoklai vs. mighty mo op youtube bezien :)

GMotha

Legacy Member
Stimpy zei:
ma dan pakke ze u later wel terug zenne
Ni als ge't ineens goed doet.

Iemand die een gevecht uitlokt/begint moet niet klagen dat'm eventueel zelf eens goed vastgepakt wordt.

Zaph0d

Legacy Member
noone can master my kung fu!

Vechten is dwaas PUNT
Maar ik versta dat niet iedereen zich kan weren in woorden of gwn redenen niet verstaat en ze daarom zo gefrustreerd raken dat ze moeten slaan. Ik vind het zielig maarja
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan