Hiapoe
Legacy Member
blacky zei:Je moet totaal niet sterk zijn om goed te kunnen vechten. Heeft er 0,0% mee te maken.
Als jij die inbreker zou hebben neergestoken, zou je heel wat kosten mogen betalen, waarbij je nog een celstraf zou kunnen krijgen.
Ik zal mijn gezegde verder nuanceren:
"Wie nog nooit gevochten heeft, niks van vechttaktieken kent, nog nooit gevechtssporten heeft gedaan, niet sterk is en schrik heeft van alles wat er gespierd en vechterig uitziet,... moet rap kunnen lopen"

Zo beter?
En ja, ik besef heel goed dat ik waarschijnlijk in het gevang had gezeten als ik die dief had neergestoken.
Maar ik was zodanig op adrenaline op dat moment dat ik absoluut niet besefte wat ik aan het doen was... ik had geen controle meer over mezelf tot mijn ma mij kwam tegenhouden... Toen begon het door te sijpelen.


