Meest logische tip ever imo:
Nooit zelf aanvallen, defensief blijven, zen slagen of stoten afweren en terwijl je die afweert zoeken naar een zwakke plek, een plek die hij altijd vergeet te verdedigen en dan daar ineens toeslaan en daarna kan je beginnen zen gezicht te bewerken.
Als ge ooit gevechtssporten gedaan hebt ook defensief blijven, want de kans dat je dan iemand ernstig toetakelt is vrij groot en als dat gebeurt, zitte gij wel met de gebakken peren.
Nog een tip: alster ne buitensmijter is, bv in danscafé, gewoon defensief zijn en niet aanvallen, die buitensmijter komt wel en dan is alles in uw voordeel.
Dat laatste hebbik overt laatst gehad. Kwam vant wc en ineens ziek menne maat daar boel maken, blijkt dat der zone peet van eind de 20 en rondt de 40 zen lief waren aan het "bepampelen" en menne maat die reageerde verkeerd waardoor er boel begon. Ik kwam af en zei da ze moeste kalmeren en rustig worden, komt ineens die kerel naar mij, geeft em mij ne kopstoot en begint die mijn luchtpijp toe te knijpen.
Kheb gewoon men keelspieren opgespand zodak nog kon ademen en met men andere arm ervoor gezorgde dat ie nie te veel kon aanvangen met zen andere arm.
30 secs ofzo en de buitenwippers waren daar en die 2 pipos mochten het aftrappen. Juist een beetje een zere keel de volgende ochtend, want hij was effectief in men luchtpijp aant knijpen en nie gewoon rond men keel.
@Prophet, kan zijn, natuurlijk niet zeker, maar dat je er mss knal raak op was met je opmerking en dat die zen vader gay was ofzo en je daardoor een gevoelige snaar geraakt hebt
If not, dan ist gewoon ne grote randdebiel xD